Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
stiletto28:
als beginnende better zou ik bij unibet gaan spelen, snel maken dat je weg gaat bij toto... alleen de echte beginners spelen daar


Bedankt, ook nog een speciale reden hiervoor? Als ik naar unibet ga krijg ik wel alleen de Engelse site, kan dit ook Nederlands gemaakt worden?
0 Vind ik leuk's
jeje:
stiletto28:
als beginnende better zou ik bij unibet gaan spelen, snel maken dat je weg gaat bij toto... alleen de echte beginners spelen daar


Bedankt, ook nog een speciale reden hiervoor? Als ik naar unibet ga krijg ik wel alleen de Engelse site, kan dit ook Nederlands gemaakt worden?


poehh, moet je ff kijken als je ergens vlaggetjes ziet staan rechtsboven, verder is unibet een redelijke makkelijke bookmaker met betere odds en meer mogelijkheiden dan toto

0 Vind ik leuk's
Voor sporadische betters maakt de keuze van bookmaker niet zoveel uit imo. Het maakt pas echt verschil als je veel geld in gaat zitten. Unibet is idd een leuke om mee te beginnen, hebben een redelijk uitgebreid aanbod en prima odds (voor de 'gewone' bettor ;) ).
0 Vind ik leuk's
Het is natuurlijk moelijk om voor iemand anders te bepalen welke bookmaker het beste is. Ik speel regelmatig op Exbinog.com, dit is een overzichtelijke bookmaker met heel veel mogelijkheden. Ik speel voornamelijk via sport en live wedden. Het aanbod is enorm zowel via gewoon wedden op sport als op live wedden. Bij live wedden heb je heel veel verschillende wed mogelijkheden. Ook zijn er verschillende soorten bonussen waaronder de 100% welkom bonus.
Exbinog is te bereiken via de volgende link: exbinog.com

Veel plezier en succes allemaal.
0 Vind ik leuk's
Is exbinog een goede site? ik zie dat die welkomst bonus geldig was tot 31 december. Is er geen andere welkomstbonus meer?
0 Vind ik leuk's
Welke site heeft momenteel de beste stortingsbonussen?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Hey weet iemand een bookmaker waar je onder de10 euro kan storten met neteller?
0 Vind ik leuk's

Heeft iemand nog een tip voor een bookmaker die te vertrouwen is én niet tot de gevestigde orde behoort? 

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Op vr. 6 okt. 2017, 21:50 schreef jeronimo:

Heeft iemand nog een tip voor een bookmaker die te vertrouwen is én niet tot de gevestigde orde behoort? 


Ik speel enkel nog maar bij bitcoin bookmakers. Ik gebruik onderstaande drie maar er zijn er zeker nog meer. Ze zijn te vertrouwen en veilig. Je kan hier op lange termijn, als je winst maakt met je weddenschappen, dubbel profijt van hebben omdat de prognoses zijn dat de prijs van bitcoin nog veel verder zal stijgen. Zal alleen wel spelen met geld dat je voor langere tijd kan missen en niet na een paar maanden weer nodig hebt.


https://www.cloudbet.com/en/

https://www.lunarbets.eu

https://nitrogensports.eu

0 Vind ik leuk's

Zijn er bij deze bitcoin bookmakers ook acties (bv free bets) of haalbare bonussen beschikbaar?


Ik zie bij cloudbet een first deposit bonus tot max 5 BTC, maar de regels ervan lijken me niet interessant. Deze wordt in mini stukjes vrijgegeven gespreid over max 1 jaar naarmate je loyalty points ontvangt en niet na de 1e storting. Ik heb nog geen enkele interessante bonus gezien bij een bookmaker waarbij je via via speciale points of coins of whatever iets moet vrijspelen. Ik veronderstel dat dit hun taktiek is en dat veel gebruikers zich hier aan mispakken.?


Het is ook wel straf dat ze nog steeds 5 BTC aanhouden, want toen ik dit voor het eerst zag, was een bitcoin < 1000 EUR

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.