Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb lange tijd op unibet gespeeld tegen goede quotes. helaas altijd verlies gespeeld.....nu ben ik overgestapt op bwin en draai ik goede winsten :D ook vind ik mooi dat bwin verschillende aanbiedingen heeft zoals veel live wedstrijden, die puntensystemen veel pokeraanbiedingen
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Bwin levert duidelijk mindere qoutes als Unibet. Das heel klaar. Bwin heeft wel meerdere competities en andere bets.
Iedereen biedt live-wedstrijden, das niks bijzonders. Het puntensysteem dat mist een Unibet of BetRedkings of andere, das correct, prima Bwin. Wel moet je 300 euro rond spelen om 1 euro in je pokeraccount te verdienen. Je kunt net zo goed lege flessen op straat gaan zoeken.
0 Vind ik leuk's
telstarhoolie:
Bwin levert duidelijk mindere qoutes als Unibet. Das heel klaar. Bwin heeft wel meerdere competities en andere bets.
Iedereen biedt live-wedstrijden, das niks bijzonders. Het puntensysteem dat mist een Unibet of BetRedkings of andere, das correct, prima Bwin. Wel moet je 300 euro rond spelen om 1 euro in je pokeraccount te verdienen. Je kunt net zo goed lege flessen op straat gaan zoeken.

Het klopt inderdaad dat veel bookmakers live weddenschappen aanbieden, dat is echter iets anders dan live voetbal wedstrijden via een streaming. Dat doen Unibet & Bwin namelijk wel.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
telstarhoolie:
Wel moet je 300 euro rond spelen om 1 euro in je pokeraccount te verdienen. Je kunt net zo goed lege flessen op straat gaan zoeken.

Ik ben het hier niet mee eens... als je je bonus snel wilt rondspelen dan zet je gewoon grote bedragen in op simpele wedstrijden van barcelona ofzo, je kunt dat zelfs in 1x zetten dus dat gelijk spelen zelfs voldoende is :P
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
bwin en betclick de 2 beste
0 Vind ik leuk's
Vaag dat Betfair weinig wordt genoemd.. By far de beste bookmaker. Heb ook wat geld op een paar andere accounts, voor de events die Betfair niet aanbied, zoals Challenger toernooien of lagere divisies @voetbal.
Bwin is de Toto van de online bookmakers, leuke 200% bonus, dat zeker. Maar voor de rest echt crap.
0 Vind ik leuk's
roaldd:
Vaag dat Betfair weinig wordt genoemd.. By far de beste bookmaker. Heb ook wat geld op een paar andere accounts, voor de events die Betfair niet aanbied, zoals Challenger toernooien of lagere divisies @voetbal.
Bwin is de Toto van de online bookmakers, leuke 200% bonus, dat zeker. Maar voor de rest echt crap.

Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat Bwin een goed product is die misschien niet altijd de beste odds heeft (vaker niet dan wel). Ik vind het echter ook belangrijk dat er een goede organisatie achter zit, de klantenservice binnen 24 uur een antwoord geeft, betaalmethoden soepel verlopen etc etc. Bwin is wat dat betreft een mooi en goed product.... vind ik!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Betfair klantenservice is ook briljant, die antwoorden gewoon dag en nacht (y)
Voor mij zijn eerlijke quotes het belangrijkst.
0 Vind ik leuk's
aduard:
Pinnacle Sports heeft trouwens de beste odds. Zij betalen meer dan 97% van alle inzet uit. Zij zijn samen met Aziatische bookmakers eigenlijk het beste.
Maar je kan als Nederlander toch niet spelen bij Pinnacle?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Klopt. Ik denk dat Aduard via iemand anders zijn naam speelt;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.