Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is betrouwbaar?

Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt bij unibet en zet altijd in op mma gevechten,

nu heb ik mijn twijfels over unibet omdat ik online veel slechte ervaringen zie waar anderen vaak hun geld niet terugkrijgen. Daarnaast heeft unibet beperkte mogelijkheden voor Nederlanders als het aankomt op klanten service. Ook hebben ze mijn account tijdelijk geblokeerd en hebben na een week nog altijd geen reden gegeven hiervoor.

Ik wil graag van bookmaker switchen maar twijfel nu welke bookmaker ik nu moet kiezen als Nederlander zijnde.

Toto leek mij het meest betrouwbare maar daar is een limiet van 1000 euro wat voor mij niet zo aantrekkelijk is. Heeft er iemand

ervaring met een legitieme bookmaker?

0
0
0 likes
Gestart doorCountry flagKlootviool333
31-07-2019 06:21 in Bookmakers
3 reacties

Welkom!

Er staan sowieso een hoop legitieme bookmakers op deze pagina. Per bookmaker staan er ervaringen van leden, zodat je direct kan zien wat de indrukken van andere leden zijn.

Mocht je een soortgelijke bookmaker als Unibet zoeken (zelfde systeem), kun je het beste bij bookmakers als Redbet, Mr Green en Leo Vegas terecht. Good luck!

2
0
2 likes
You only sing when you're winning!

Dag Klootviool333 :)

Unibet is op zich wel betrouwbaar. Lees gewoon de algemene voorwaarden, speel enkel met eigen rekeningen, paspoort en maak geen tikfouten in je naw-gegevens. Dan zal je je geld wel krijgen.

Als je dezelfde odds en UI wilt behouden met meer promoties: https://nl-be.napoleongames.be/

Support doe ik altijd via e-mail en niet via chat, dat lijkt beter te gaan...

Als ze je account blokkeren dan is dat wss door je hoge inzetten van 1000 eur. Wil je dit blijven doen, ga dan naar pinnacle, een exchange (bv betfair) of broker (bv sportmarket)

Bericht gewijzigd door koeniuer op Wed 31 Jul 2019, 14:12.
1
0
1 likes

Bedankt voor de reacties.

Heb een account aangemaakt bij William Hill, leek mij een van de betrouwbare websites. Als het blijkt dat ik hier

ook geblokkeerd word door mijn hoge inzetten dan zal ik waarschijnlijk pinnacle proberen.

0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal