Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is betrouwbaar?

Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt bij unibet en zet altijd in op mma gevechten,

nu heb ik mijn twijfels over unibet omdat ik online veel slechte ervaringen zie waar anderen vaak hun geld niet terugkrijgen. Daarnaast heeft unibet beperkte mogelijkheden voor Nederlanders als het aankomt op klanten service. Ook hebben ze mijn account tijdelijk geblokeerd en hebben na een week nog altijd geen reden gegeven hiervoor.

Ik wil graag van bookmaker switchen maar twijfel nu welke bookmaker ik nu moet kiezen als Nederlander zijnde.

Toto leek mij het meest betrouwbare maar daar is een limiet van 1000 euro wat voor mij niet zo aantrekkelijk is. Heeft er iemand

ervaring met een legitieme bookmaker?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Klootviool333
Country flagKlootviool333 in 31-07-2019 04:21 Bookmakers
in 31-07-2019 04:21 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Welkom!


Er staan sowieso een hoop legitieme bookmakers op deze pagina. Per bookmaker staan er ervaringen van leden, zodat je direct kan zien wat de indrukken van andere leden zijn.


Mocht je een soortgelijke bookmaker als Unibet zoeken (zelfde systeem), kun je het beste bij bookmakers als Redbet, Mr Green en Leo Vegas terecht. Good luck!

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Dag Klootviool333 :)


Unibet is op zich wel betrouwbaar. Lees gewoon de algemene voorwaarden, speel enkel met eigen rekeningen, paspoort en maak geen tikfouten in je naw-gegevens. Dan zal je je geld wel krijgen.


Als je dezelfde odds en UI wilt behouden met meer promoties: https://nl-be.napoleongames.be/


Support doe ik altijd via e-mail en niet via chat, dat lijkt beter te gaan...


Als ze je account blokkeren dan is dat wss door je hoge inzetten van 1000 eur. Wil je dit blijven doen, ga dan naar pinnacle, een exchange (bv betfair) of broker (bv sportmarket)

Bericht gewijzigd door koeniuer op Wed 31 Jul 2019, 12:12
1 Vind ik leuk's

Bedankt voor de reacties.


Heb een account aangemaakt bij William Hill, leek mij een van de betrouwbare websites. Als het blijkt dat ik hier

ook geblokkeerd word door mijn hoge inzetten dan zal ik waarschijnlijk pinnacle proberen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.