Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke Bookmaker moet ik kiezen?

Welke Bookmaker heeft nou de hoogste Quotes?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 12koeto48
Country flag12koeto48 in 7-05-2010 10:01 Bookmakers
in 7-05-2010 10:01 Bookmakers
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Omdat de goksites volgensmij zelf bepalen of ze in aanmerking willen komen voor een licentie in Nederland.

Bet365 heeft overigens de website wel al in het Nederlands gemaakt, ik gok dat ze in de loop van het jaar of volgend jaar wel in Nederland actief worden!
0 Vind ik leuk's
Die nieuwe kansspelwet is nog niet in gegaan hoor. Die moet eerst nog door de 2e en de 1e kamer. Dus dat kan nog wel een jaar duren ;-)

En stel dát de wet in gaat, is het nog de vraag welke bookmakers een licentie gaan aanvragen. Hier zijn namelijk ook bepaalde kosten en verplichtingen aan verbonden voor de bookmaker.
0 Vind ik leuk's
Ik zit momenteel op Bwin, maar ben niet tevreden over het soms lage aantal "weddenschappen" per match en soms vind ik niet alle matchen terug, zeker de lagere klassen dan.
Iemand een bookie die veel meer aanbod heeft?
Unibet of Ladbrokers ofzo?
Bij napoleongames ben ik ook al weg gegaan en bwin lijkt mij ook tegen te vallen.
0 Vind ik leuk's
Misschien dat je Marathonbet en Betfair eens moet bekijken. Het heeft overigens weinig nut om van bookmaker te switchen. De beste quoteringen (en aanbod) heb je als je overal geld hebt staan.
0 Vind ik leuk's
bwin, premium is een fijne bookie
0 Vind ik leuk's
Wat houdt dat premium in dan? Laat ik het anders vragen. Wat kun je met premium wat je met het gewone Bwin niet kan?
0 Vind ik leuk's
Aantrekkelijke bonussen, iedere dag.
geen commissie bij uitbetalen, uitbetalen binnen een dag.
meer goede promotie acties

geen nadelen t.o.v. bwin dus waarom niet overstappen als je die kans krijgt?
0 Vind ik leuk's
Bij netnet heb ik een bonus gekregen maar het vage is ik kan niet zien hoeveel ik nog moet rondspelen... Ik kan naar de withdraw pagina en kan gewoon terugstorten maar ik denk dat ik die risico niet moet nemen misschien dat ze mijn bonus dan afpakken. Weet iemand hoe je je bonus roll over kan zien bij netbet?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.