Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmakers zijn beschikbaar voor Belgische klanten?

Ik vroeg me af welke bookmakers er beschikbaar zijn voor Belgen. Ik heb nu een account bij bwin, unibet, napoleongames, goldenpalace, betfirst en bettingcircus.

Zijn er Belgen die op veel andere bookmakers nog accounts hebben? Wil je die dan meedelen?

Als het voor sommige bookmakers nodig is om een omweg te gebruiken om erop te geraken gelieve dan te zeggen hoe dit moet.

Edit Mod : Beschikbare legale Belgische bookmakers http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/belgie/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lucasdb
Country flaglucasdb in 14-12-2013 02:14 Bookmakers
in 14-12-2013 02:14 Bookmakers
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pinnacle en interwetten lukt ook
0 Vind ik leuk's
Bingoal kunt ge ook aanmaken ;-)
0 Vind ik leuk's
bedankt voor de tips: interwetten en pinnacle heb ik ondertussen een account op.
Bij pineaccle heb ik nog niet gestort, interwetten wel en hier ben ik zeer tevreden van!
Bingoal ben ik met 5euro gratis aan het spelen wat wel plezant is maar ik ga hier toch niet storten denk ik.
0 Vind ik leuk's
Is Comeon nu nog voor belgen?
Ik krijg als melding: Deze verbinding is niet beveiligd.
ik kreeg wel een mail met 10€ gratis weddenschap op AZ - Ajax
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Is Comeon nu nog voor belgen?

Comeon staat wel op de zwarte lijst van de Belgische kansspelcommissie http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html
Het spelen daar als Belg is toch wel op eigen risico vanwege de vermelding op de zwarte lijst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
boempatat:
Is Comeon nu nog voor belgen?

Comeon staat wel op de zwarte lijst van de Belgische kansspelcommissie http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html
Het spelen daar als Belg is toch wel op eigen risico vanwege de vermelding op de zwarte lijst.

Thx,maar krijg wel een mailtje met die freebet.Ik zal eens een mailtje terugsturen met de vraag hoe het nu zit voor belgie.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:

Thx,maar krijg wel een mailtje met die freebet.Ik zal eens een mailtje terugsturen met de vraag hoe het nu zit voor belgie.

Dat begrijp ik inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor antwoord jij zult krijgen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
boempatat:

Thx,maar krijg wel een mailtje met die freebet.Ik zal eens een mailtje terugsturen met de vraag hoe het nu zit voor belgie.

Dat begrijp ik inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor antwoord jij zult krijgen.

Hier ook mail gekregen met deze bonus , maar wanneer je de pagina ingeef van Comeon krijg je die vervelende STOP pagina van de Belgische Wetgeving waarin vermeld staat dat de site illegaal is
Is er een andere manier om toch nog op de site te geraken voor ons Belgjes ??
0 Vind ik leuk's
Ik kreeg gewoon een auto reply met:
Beste klant,
Bedankt voor je bericht!
We hebben je bericht in goede orde ontvangen. Zodra onze klantenservice in de gelegenheid is, nemen we z.s.m. contact met je op omtrent je vraag.
We hebben een speciale referentie nummer voor je aangemaakt, zou je aub nr.xxxxxxxxxx willen gebruiken voor verdere communicatie.
Met vriendelijke groeten,
ComeOn!’s Klantenservice
Anders nog niks ontvangen tot nu toe en straks om 20u45 begint de match .
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ik heb nog eens gemaild en kreeg nu het volgende:
Hi Boem,
Je kunt in je account bij ComeOn, dit moet gewoon mogelijk zijn. Deze site is niet geblokkeerd aan gezien wij meerder Belgische klanten hebben :)
Je kunt contact met ons opnemen voor meer vragen.
Met vriendelijke groet,
Desiree - Klantenservice- ComeOn!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.