Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmakers zijn beschikbaar voor Belgische klanten?

Ik vroeg me af welke bookmakers er beschikbaar zijn voor Belgen. Ik heb nu een account bij bwin, unibet, napoleongames, goldenpalace, betfirst en bettingcircus.

Zijn er Belgen die op veel andere bookmakers nog accounts hebben? Wil je die dan meedelen?

Als het voor sommige bookmakers nodig is om een omweg te gebruiken om erop te geraken gelieve dan te zeggen hoe dit moet.

Edit Mod : Beschikbare legale Belgische bookmakers http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/belgie/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lucasdb
Country flaglucasdb in 14-12-2013 02:14 Bookmakers
in 14-12-2013 02:14 Bookmakers
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tipico is sinds kort ook weer beschikbaar in ons Belgenland :)
0 Vind ik leuk's
Ik zoek een bookmaker waar ik als Belgische klant opkan spelen. Voorwaarde.
Duitsland 3deklas bv of Marokko 2deklas. De lagere competities met als voorwaarde ht/ft result.
Come on heeft bijna alles zie ik en bet365 ook maar ik kan daar niet op.
Unibet napoleongames Bwin betfirst spelen deze niet. Dobet is geen aanrader
0 Vind ik leuk's
yanneske1:
Ik zoek een bookmaker waar ik als Belgische klant opkan spelen. Voorwaarde.
Duitsland 3deklas bv of Marokko 2deklas. De lagere competities met als voorwaarde ht/ft result.
Come on heeft bijna alles zie ik en bet365 ook maar ik kan daar niet op.
Unibet napoleongames Bwin betfirst spelen deze niet. Dobet is geen aanrader

Comeon en Bet365 zijn beide op de zwarte lijst gezet door de Belgische kansspelcommissie. Ik vermoed dat geen enkele bookmaker die legaal is in Belgie de Duitse 3de klasse en Marokkaanse 2de klasse aanbiedt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Yanneske,
Bij de volgende kreeg ik geen stop pag te zien,misschien moet je daar eens checken?
10bet,32redbet,5dimes(maar dat weet ik niet zeker,want bij die asianbookies zoals SBObet lukt het niet van zodra je Belgie wil invullen,net zoals pinnaclesports?)bij 888sport krijg ik geen stop pag. ik dacht nochtans dat die verboden was.Betrally,redkings.Coral Interwetten.leonbets,mybet.sportingbet.youwin.
ik heb enkel UB/napoleongames,bwin en tonybet.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik ga eens kijken. Ik speel voornamelijk 2de 3de klas met ht/ft en daarom
0 Vind ik leuk's
Betrally staat niet in de lijst van verboden.
Klopt dit zeker dan kan ik hier wel spelen.
0 Vind ik leuk's
Kunnen jullie spele op Comeon dan?
0 Vind ik leuk's
yanneske1:
Betrally staat niet in de lijst van verboden.
Klopt dit zeker dan kan ik hier wel spelen.

Ziehier de lijst van de verboden goksites:
http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html
comeon staat er bij op 13/12/2012,10Bet en 888.com en 5dimes staan erbij
goldenpalace.com staat daar ook tussen ,nochtans heb ik me onlangs account aangemaakt ,maar het was wel op goldenpalace.be.Misschien is die lijst niet up to date?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
jansson89:
Kunnen jullie spele op Comeon dan?

Zoals je kunt zien hierboven kreeg Spartacus stoppag. en ik kreeg melding dat de verbinding niet beveiligd is.
Laatste mail van Desiree(Comeon)
Hi Boem,
Wij denken dat dit ligt aan jouw internetprovider, aangezien wij wel Belgische spelers hebben. Ik weet dat in Nederland verschillende internetproviders bepaalde sites blokkeren en andere interneproviders weer niet.
Je kunt nog even proberen om eerst je cookies en cache te verwijderen en het anders nog proberen op een ander apparaat. Ook je telefoon kun je proberen.
Als dit niet lukt dan heb ik verder helaas geen tips voor je.
Je kunt contact met ons opnemen voor meer vragen.
Met vriendelijke groet,
Desiree - Klantenservice- ComeOn!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Misschien handig om te posten welke internet service provider je hebt? Dan kun je gelijk zien of er een patroon is met al dan niet een stoppagina e.d.
Nog een optie: mogelijk gebruiken die "andere Belgische spelers" een proxy? Ik zeg maar wat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.