Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met B3000

Iemand ervaring met B3000? Ik gebruik het nu een half jaar en het bevalt me enorm :d

Een deposit doen is minder snel dan bij andere grote bookmakers, maar de odds zijn ongelooflijk! Neem maar eens een kijkje. Post ook even je ervaring (positief en/of negatief) en als je nog een bookmaker als Bet3000 (hoge odds) kent, post het dan even!

Edit door vw-crew:
Niet heel netjes om je eigen verwijzingslink, zonder overleg, te plaatsen. We hebben jouw link dan ook verwijderd. Daarnaast zoals andere reacties al aangeven: deze bookmaker NIET gebruiken!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar verloo
Country flagverloo in 22-08-2011 18:23 Bookmakers
in 22-08-2011 18:23 Bookmakers
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
verloo:
Iemand ervaring met B3000? Ik gebruik het nu een half jaar en het bevalt me enorm :d

Een deposit doen is minder snel dan bij andere grote bookmakers, maar de odds zijn ongelooflijk! Neem maar eens een kijkje. Post ook even je ervaring (positief en/of negatief) en als je nog een bookmaker als B3000 (hoge odds) kent, post het dan even!


Zie er goed uit, maar geen ervaring mee. Mooie bonus!
0 Vind ik leuk's
Odds zijn wel nice idd, maar bij de iets minder grote voetballanden kan je alleen een minimale combi van 3 wedstrijden spelen ipv enkelvoudig. Dat is wel jammer. Uitbetaling duurt eeuwen, paysafecard deposit optie is wel weer nice. In de praktijk zal je Bet3000 niet zo vaak gebruiken, mits je bij diverse bookmakers een account hebt.
0 Vind ik leuk's
rouwit:
Odds zijn wel nice idd, maar bij de iets minder grote voetballanden kan je alleen een minimale combi van 3 wedstrijden spelen ipv enkelvoudig. Dat is wel jammer. Uitbetaling duurt eeuwen, paysafecard deposit optie is wel weer nice. In de praktijk zal je Bet3000 niet zo vaak gebruiken, mits je bij diverse bookmakers een account hebt.

Dat laatste is onzin natuurlijk :p Ik gebruik het al 6 maanden vrijwel EXCLUSIEF. Simpelweg vanwege de lekker hoge odds, ook in Live-Betting. Uitbetaling duurt paar daagjes (naar je bankrekening). Deposit via MoneyBookers is redelijk snel. Je maakt een deposit en zet je nickname in de topic. Binnen een uur staat het op je account.
0 Vind ik leuk's
Bet3000 heeft bij de hogere competities bij 1X2 weddenschappen vaak uitbetalingspercentages van 96%, heel nice idd. Maar voor de tactiek die ik gebruik heb ik Bet3000 niet echt nodig. Maar nu ik zie dat je gemakkelijk met Moneybookers kan storten zal ik Bet3000 nog een kans geven:)
0 Vind ik leuk's
rouwit:
Bet3000 heeft bij de hogere competities bij 1X2 weddenschappen vaak uitbetalingspercentages van 96%, heel nice idd. Maar voor de tactiek die ik gebruik heb ik Bet3000 niet echt nodig. Maar nu ik zie dat je gemakkelijk met Moneybookers kan storten zal ik Bet3000 nog een kans geven:)

Ik vind ook wel dat ze dat stort/uitbetaal systeem in de toekomst wat moeten moderniseren. Tegenwoordig heb ik graag dat alles instant gebeurt. Maar met deze odds neem ik dat voor lief. Ik wil best wat extra moeite doen om er uiteindelijk beter van te worden, wat betreft geld.
0 Vind ik leuk's
Ooit eens daar gespeeld met een gratis €5 van hun, toevallig €70 van gemaakt, 50 gecasht, de rest verspeeld :P verder nooit meer op B3000 gespeeld.
0 Vind ik leuk's
Net even geld gestort @Bet3000, omdat ze toch wel wat aantrekkelijke quotes hebben staan. Betaald via Moneybookers, na 4min stond het geld al op mn account + een 25% bonus (waar ik niks van wist). Top dus!
0 Vind ik leuk's
25% tot 100 ziet er goed uit....maar twijfel nog of deze te vertrouwen is
0 Vind ik leuk's
Ik had al een keer €5 gratis gekregen bij Bet3000, waar ik ongeveer €175 van had gemaakt. Verder nog nooit gestort, mja ik had geen 25% bonus verwacht bovenop die €5 waar ik een leuk bedragje van maakte.
Bet3000 is zeker te vertrouwen!
0 Vind ik leuk's
Ik ga hem proberen. Wel zware voorwaarden 5x op een 2.0+ odd
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.