Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Even voorstellen: FCRonaldo9

1. Wie ben je, hoe oud ben je en waar kom je vandaan?

Hallo iedereen, ik ben Ricardo 25 jaar oud en een grote liefhebber van sport. Ik begon te wedden af en toe op Toto & Unibet en momenteel professioneel gokker. Ik gebruik voornamelijk bet exchanges je kunt het technisch gezien gokken noemen, maar velen verwijzen het als traden. naast dit werk ik ook nog voor een makelaars bedrijf.

2. Wat zijn je hobby’s?

Mijn hobby's zijn, sporten, sportwedstrijden kijken (voetbal, nba, boksen, UFC, nfl), piano spelen & koken en alles wat met voeding te maken heeft.

3. Welke opleiding(en) heb je genoten?

Mijn laatste opleiding was Internationaal Business

4. Wat is je favoriete bookmaker?

Betfair Exchange

5. Wanneer kwam je voor het eerst in aanraking met wedden?

In 2013

6. Weet jij die eerste weddenschap nog? En hoe ging die?

Mijn eerste weddenschap was een parlay bet van 3 voetbalwedstrijden, ik had ze gewonnen

7. Hoe ben je op voetbalwedden.net terecht gekomen?

Ik was opzoek via Google naar een Nederlandse wed community en ben zo hier terecht gekomen

8. Welke wedstrijden (competitie) hebben je persoonlijke voorkeur?

De top 10 Europese UEFA competities (Inclusief Europa League & CL)

9. Wat raad je beginnende wedders aan?

Onderzoek goed welke website je gebruikt een die betrouwbaar is, zoek vooral naar value. Je kan beter 1 weddenschap van 1.50 odds goed hebben dan 3 weddenschappen van 1.10 odds. Op lange termijn zijn die lage odds slechte weddenschappen.

10. Wat wil je nog meer kwijt?

Ik hoop mede wedders/traders te kunnen spreken hier want het is mij opgevallen dat de Nederlandse 'gok' community niet zo actief is en weinig professionals heeft als ik het vergelijk met de UK of andere buitenlandse communities & forums.

3
0
3 likes
Gestart door
Country flagFCRonaldo9
19-12-2020 22:54 in Even voorstellen...
15 reacties

Heb je nou gewoon jezelf geïnterviewd? 😂😂😂

1
2
1 likes

@FCRonaldo9 welkom op voetbalwedden.net en leuk om te lezen dat je al ruimte ervaring in deze tak van sport hebt! We zien je wedtips graag tegemoet in de strijd tegen de boomakers.

@altaidpech nieuwe leden worden sinds kort via de chat uitgenodigd om zich voor te stellen aan de rest van de community. Daarin zijn standaard vragen opgesteld die beantwoorde kunnen worden. Dat heeft FCRonaldo9 ook gedaan. Erg leuk!

2
0
2 likes
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dankjewel @support!

1
0
1 likes

Nee, ik kreeg een bericht van het support team over een kennismaking op de kennismaking forum. Zij hadden een aantal vragen opgesteld die ik heb beantwoord.

2
0
2 likes

Hahaha ik dacht al! Veel plezier/succes iig!

2
0
2 likes

Welkom! :)

2
0
2 likes
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Hartelijk dank

2
0
2 likes

Welkom! En prachtige nickname, dat shirt in je avatar heb ik nog ergens liggen ;)

2
0
2 likes
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Welkom @FCRonaldo9 ✌️

1
0
1 likes
You'll never walk alone!!!!

Hallo CR7.

Heb je een bepaalde website of professionele wedder die je volgt?

1
0
1 likes
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal