Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Even voorstellen: FCRonaldo9

1. Wie ben je, hoe oud ben je en waar kom je vandaan?


Hallo iedereen, ik ben Ricardo 25 jaar oud en een grote liefhebber van sport. Ik begon te wedden af en toe op Toto & Unibet en momenteel professioneel gokker. Ik gebruik voornamelijk bet exchanges je kunt het technisch gezien gokken noemen, maar velen verwijzen het als traden. naast dit werk ik ook nog voor een makelaars bedrijf.


2. Wat zijn je hobby’s?


Mijn hobby's zijn, sporten, sportwedstrijden kijken (voetbal, nba, boksen, UFC, nfl), piano spelen & koken en alles wat met voeding te maken heeft.


3. Welke opleiding(en) heb je genoten?


Mijn laatste opleiding was Internationaal Business


4. Wat is je favoriete bookmaker?


Betfair Exchange


5. Wanneer kwam je voor het eerst in aanraking met wedden?


In 2013


6. Weet jij die eerste weddenschap nog? En hoe ging die?


Mijn eerste weddenschap was een parlay bet van 3 voetbalwedstrijden, ik had ze gewonnen

7. Hoe ben je op voetbalwedden.net terecht gekomen?


Ik was opzoek via Google naar een Nederlandse wed community en ben zo hier terecht gekomen


8. Welke wedstrijden (competitie) hebben je persoonlijke voorkeur?


De top 10 Europese UEFA competities (Inclusief Europa League & CL)


9. Wat raad je beginnende wedders aan?


Onderzoek goed welke website je gebruikt een die betrouwbaar is, zoek vooral naar value. Je kan beter 1 weddenschap van 1.50 odds goed hebben dan 3 weddenschappen van 1.10 odds. Op lange termijn zijn die lage odds slechte weddenschappen.


10. Wat wil je nog meer kwijt?


Ik hoop mede wedders/traders te kunnen spreken hier want het is mij opgevallen dat de Nederlandse 'gok' community niet zo actief is en weinig professionals heeft als ik het vergelijk met de UK of andere buitenlandse communities & forums.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 19-12-2020 21:54 Even voorstellen...
in 19-12-2020 21:54 Even voorstellen...
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Welkom.

Deze community is in ieder geval behoorlijk gericht op echte tips. Met voorbeschouwingen. Leuk als je daar aan mee wilt doen.

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Wilkommen👌

1 Vind ik leuk's

Dankje, maar het is Ronaldo 9 aka El fenomeno 🤭. Cr7 is uiteraard ook een legend.


Ik volg verschillende forums. Betfair heeft een forum community waar ik actief ben. Daarnaast heb ik in de afgelopen jaren voornamelijk wedders uit de uk gevolgd. Ben van Sport Trading Life, Caan Berry is vooral bekend om zijn paarden races. Ik moet eerlijk zijn heb nooit voor zijn courses betaald, maar wel actief op zijn website & Angel Bet.


Ik heb in London ook een gozer ontmoet die bekend staat als Psychoff. Is een Turkse man die zo een beetje een legend is op betfair. Ik heb van hem veel geleerd over value betting en traden.

1 Vind ik leuk's

Zeker weten!

0 Vind ik leuk's

Dankjewel. Awesome, jouw avatar vind ik ook legendarisch. Wat ene voetballer was het die Pavel Nedved. Het was een mooie tijdperk.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.