Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Even voorstellen: FCRonaldo9

1. Wie ben je, hoe oud ben je en waar kom je vandaan?


Hallo iedereen, ik ben Ricardo 25 jaar oud en een grote liefhebber van sport. Ik begon te wedden af en toe op Toto & Unibet en momenteel professioneel gokker. Ik gebruik voornamelijk bet exchanges je kunt het technisch gezien gokken noemen, maar velen verwijzen het als traden. naast dit werk ik ook nog voor een makelaars bedrijf.


2. Wat zijn je hobby’s?


Mijn hobby's zijn, sporten, sportwedstrijden kijken (voetbal, nba, boksen, UFC, nfl), piano spelen & koken en alles wat met voeding te maken heeft.


3. Welke opleiding(en) heb je genoten?


Mijn laatste opleiding was Internationaal Business


4. Wat is je favoriete bookmaker?


Betfair Exchange


5. Wanneer kwam je voor het eerst in aanraking met wedden?


In 2013


6. Weet jij die eerste weddenschap nog? En hoe ging die?


Mijn eerste weddenschap was een parlay bet van 3 voetbalwedstrijden, ik had ze gewonnen

7. Hoe ben je op voetbalwedden.net terecht gekomen?


Ik was opzoek via Google naar een Nederlandse wed community en ben zo hier terecht gekomen


8. Welke wedstrijden (competitie) hebben je persoonlijke voorkeur?


De top 10 Europese UEFA competities (Inclusief Europa League & CL)


9. Wat raad je beginnende wedders aan?


Onderzoek goed welke website je gebruikt een die betrouwbaar is, zoek vooral naar value. Je kan beter 1 weddenschap van 1.50 odds goed hebben dan 3 weddenschappen van 1.10 odds. Op lange termijn zijn die lage odds slechte weddenschappen.


10. Wat wil je nog meer kwijt?


Ik hoop mede wedders/traders te kunnen spreken hier want het is mij opgevallen dat de Nederlandse 'gok' community niet zo actief is en weinig professionals heeft als ik het vergelijk met de UK of andere buitenlandse communities & forums.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 19-12-2020 21:54 Even voorstellen...
in 19-12-2020 21:54 Even voorstellen...
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb je nou gewoon jezelf geïnterviewd? 😂😂😂

1 Vind ik leuk's

@FCRonaldo9 welkom op voetbalwedden.net en leuk om te lezen dat je al ruimte ervaring in deze tak van sport hebt! We zien je wedtips graag tegemoet in de strijd tegen de boomakers.


@altaidpech nieuwe leden worden sinds kort via de chat uitgenodigd om zich voor te stellen aan de rest van de community. Daarin zijn standaard vragen opgesteld die beantwoorde kunnen worden. Dat heeft FCRonaldo9 ook gedaan. Erg leuk!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dankjewel @support!

1 Vind ik leuk's

Nee, ik kreeg een bericht van het support team over een kennismaking op de kennismaking forum. Zij hadden een aantal vragen opgesteld die ik heb beantwoord.

2 Vind ik leuk's

Hahaha ik dacht al! Veel plezier/succes iig!

2 Vind ik leuk's

Welkom! :)

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Hartelijk dank

2 Vind ik leuk's

Welkom! En prachtige nickname, dat shirt in je avatar heb ik nog ergens liggen ;)

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Welkom @FCRonaldo9 ✌️

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Hallo CR7.

Heb je een bepaalde website of professionele wedder die je volgt?

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.