Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bankroll opbouwen met 10 euro

Beste iedereen,

Stel je start net met wedden en je begint met een bankroll van 10 euro. Hoe zou je dan het beste kunnen gaan wedden. Met een taartmodel kan je niet echt werken want je bankroll is te klein daarvoor. Is het het slimste om je hele bankroll in te zetten op 1 weddeschap waar je bijna zeker van bent, of steeds 2 euro inzetten. Want verliezen zijn bijna niet op te vangen met zo'n kleine bankroll.

P.S. dit artikel heb ik al doorgenomen maar dat is niks voor mij http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/

Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar michiel015
Country flagmichiel015 in 22-08-2014 11:05 Hulp en advies
in 22-08-2014 11:05 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zou sparen en met meer geld beginnen. 10 euro is nou niet echt een lekker startkapitaal.
0 Vind ik leuk's
Ik zou beginnen met minstens 50€ en liefst 100. Dan telkens 1 à 2 € inzetten per weddenschap (zeker niet meer) en rustig aan je kapitaal te laten groeien.
Zeker geen gekke risico's nemen en leren uit je fouten. Die ga je in het begin zeker maken. Geloof mij, ik spreek uit ervaring :)

Met 10€ kan je in principe ook beginnen en dan telkens 0.10 of 0.20 inzetten om het wedden wat te leren kennen. Zijn natuurlijk belachelijk kleine bedragen, maar van de andere kant kan je ook nooit een fortuin verliezen door beginnersfouten.
0 Vind ik leuk's
met een 10tje moet je op een qotering van 2 euro zetten en hopen dat je +- 20 pakt en met 20 kan je het zelfde doen of je kan een multibet zetten van een qotering van 1,40 1,50 en 1,85 bijv en dan pak je bijv 50/60 eu en wanneer je dat bedrag hebt (50/60 eu) kan je evt doorgaan met multibets van 3/5 wedstrijden en maar doorgaan of solo betjes plaatsen kan ook gr
0 Vind ik leuk's
Ja zoiets ben ik ook van plan, maar ik moet wel een wedstrijd vinden met veel zekerheid anders ben ik alles kwijt...
0 Vind ik leuk's
Salzburg, Porto, Lissabon, Olympiakos,.. Ploegen die in thuismatchen amper iets laten liggen. De odds zijn meestal wel vrij laag, maar het zijn 'sure bets'
0 Vind ik leuk's
Zekerheidjes bestaan niet, als je met €10 wil beginnen moet je gewoon voor heel kleine bedragen spelen.
0 Vind ik leuk's
-
Je weet wat ik bedoel met sure bets :)
0 Vind ik leuk's
thisizgame:
Zekerheidjes bestaan niet, als je met €10 wil beginnen moet je gewoon voor heel kleine bedragen spelen.


Eens! Zorg dat je in eerste instantie wél via het taartmodel speelt.

Met 10 euro:
- 1 taartpunt is een euro (= maximale inzet per weddenschap)
- Iedere unit is dus 0,10 euro ( = 10 euro cent)

Op basis van bovenstaande kan je nog steeds procentueel je winst/verlies berekenen, en daar gaat het om! Je zou natuurlijk fictief al je tips via onze tipscompetitie kunnen spelen waarbij je na 500-1000 tips wel weet of je een winnende speler bent. Vanaf dat moment zou je met een groter kapitaal kunnen starten. Maar nooit vergeten: het gaat om percentages én nooit om absolute bedragen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hier in suriname spelen we 5-5-5 systeem in de weekend.we beginnen met 10 met een odd van 5 bij een combi op vrijdag.je wint 50 dollar.op zaterdag zet je die 50 met een odd van 5 en je wint 250.ik haal die 50 uit de 250 weg als inzet(10 +40 winst),mocht zondag mislukken.op zondag zet ik 200 met een odd van 5 en je heb al $1000....succes
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.