Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bankroll opbouwen voor dummies

Hallo allen,


Via dit topic wil ik jullie een strategie uitleggen waarvoor je weinig voetbalkennis nodig hebt om toch winst te kunnen maken. Het is simpel je hebt een account nodig op Marathonbet, that´s it!


Marathonbet is een bookmaker dat net als Interwetten haar odds niet altijd even snel aanpast, hierdoor komt er veel value te zitten op sommige odds.


Het voordeel van deze tactiek is dat je totaal geen verstand hoef te hebben van de desbetreffende teams, je kijkt alleen waar er value op zit. Ik vergelijk altijd live odds van Bet365 en Marathonbet, zit er value op dan zet ik mijn bet. Om er even een voorbeeld bij te pakken:


Zoals je ziet zit de line bij Bet365 bij een line van +0.25 Mioveni op een odd van 1.45 terwijl Marathonbet deze nog aanbiedt voor een odd 1.81. Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld met een value van (145/181) bijna 20%! Het valt me vooral op dat ik in de grotere competities nauwelijks bruikbare bets kan vinden maar in de onbekende competities des te meer.


Ik ben begonnen met picks te spelen voor maar een paar euro en het lukt me voor zover om bijna een ROI van 110% te behalen.


Op een gegeven moment zal je een limiet krijgen van Marathonbet omdat je te winstgevend wordt, echter lijkt mij dit voor beginnende wedders een goede manier op een bankroll op te bouwen. Wat na mijn mening via dit systeem gemakkelijker is dan via een bonusregeling.


Succes VW-ers !

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tinusz
Country flagtinusz in 18-10-2015 19:23 Hulp en advies
in 18-10-2015 19:23 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat is de limiet die je krijgt als je te winstgevend bent dan?
0 Vind ik leuk's
saibot:
Wat is de limiet die je krijgt als je te winstgevend bent dan?
Vaak is dat een 1 euro limiet, al kan dat verschillen per persoon/speler.

Marathonbet staat er om bekend dat ze hele hoge odds hebben, maar ook dat ze snel limiteren. Vooral als je op de wat onbekendere competities inzet, dan kan het helemaal snel gaan.

0 Vind ik leuk's
saibot:
Wat is de limiet die je krijgt als je te winstgevend bent dan?


Zoals Mojos hier boven ook al beschrijft zal je het inderdaad geen seizoenen lang volhouden. Maar wel een leuke manier om te beginnen met wedden of eventueel je bankroll uit te bouwen!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Dan is het toch nog nie zeker dat je wint..?
0 Vind ik leuk's
Betking
robin21:
Dan is het toch nog nie zeker dat je wint..?

Dat klopt, maar dat heeft geen enkele weddenschap?
Als het mij lukt, moet het andere ook lukken :)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.