Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beginnen met wedden op voetbal

In het verleden heb ik wel vaker op voetbal gewed. Het was dan altijd puur vanuit gevoel. Nu wil ik weer beginnen, maar dit keer kijkend naar longterm. Ik heb me dan verdiept in het taartmodel en value bets, maar het is me niet echt duidelijk hoe ik mijn eigen odds kan maken om die dan met die van de bookies te vergelijken. Wat zouden jullie adviseren?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daeylen
Country flagdaeylen in 27-05-2017 17:12 Hulp en advies
in 27-05-2017 17:12 Hulp en advies
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zorg ervoor dat je een vaste bankroll hebt. Ga niet op tilt en probeer singles te spelen, geen combinaties. Op lange termijn zie je dat zoiets veel winstgevender is. Voor de wedstrijden probeer je te verdiepen en zoek informatie. Je hebt bijvoorbeeld hier op het forum leuke tippers en anders blogabet is ook een goede optie. Hoop dat je hier wat aan hebt.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Maar hoe doe je dat met die percentages berekenen. Ik zou best wel eens willen verdiepen in het bouwen van een excel bestand, maar waar kan ik het best beginnen?
0 Vind ik leuk's
Ik tip om Patrick Tjappie123 en Yalson te volgen, die gasten pakken dikke knaken
0 Vind ik leuk's
geertpro:
Ik tip om Patrick Tjappie123 en Yalson te volgen, die gasten pakken dikke knaken


Hoe moet je die volgen of kun je die volgen?
0 Vind ik leuk's
Zijn dit tippers op dit forum of van op andere sites Geertpro ?
0 Vind ik leuk's
geertpro:
Ik tip om Patrick Tjappie123 en Yalson te volgen, die gasten pakken dikke knaken


Volgens mij kun jij dan beter niet tippen, volgens is Yalson een tijd gestopt omdat die veel verlies stond en Patrick staat bekend om zijn betten in negatieve zin?

Tjappie is overigens wel te volgen, maar zou gewoon evt. hier de tipcompetitie volgen met de personen die bovenaan staan.
0 Vind ik leuk's
daeylen:
Maar hoe doe je dat met die percentages berekenen. Ik zou best wel eens willen verdiepen in het bouwen van een excel bestand, maar waar kan ik het best beginnen?

bettingtools.co.uk heeft enkel sjablonen voor excel

http://www.bettingtools.co.uk/bet-records-spreadsheet

0 Vind ik leuk's
Je moet voor jezelf eigenlijk bepalen hoeveel kans een bet van slagen heeft volgens jou.

Bij een odd van 2 moet je eigenlijk MEER dan 50% kans hebben om de bet te winnen, hier 1/2 fout om break-even te zijn.
Bij een odd van 1.5 --> MEER dan 66.66 % kans om de bet te winnen. Hier kan je dus 1 / 3 verliezen om break-even te zijn.

Ik doe altijd eerst een paar voorspellingen en kijk dan naar de odd of omgekeerd.
Betfirst heeft vaak verhoogde noteringen (die tegenwoordig vaak winnend zijn.) Zo was vanavond Belgie wint & btts aan 4.5.
Ik gaf deze bet een slaagkans van 40% dus was de odd van 4.5 zeer goed. Het nadeel aan de verhoogde noteringen is dat je er maar 25 euro op kunt staken.
Succes!

Verder raad ik je ook een excel sheet aan. Ik gebruik alleen het stort tabblad zodat ik makkelijk kan zien hoeveel winst ik heb gemaakt en bij welke bookmaker.
Hier kan je die downloaden: http://www.aussportsbetting.com/2014/10/26/excel-betting-tracker-v2-16-released-standard-version/
0 Vind ik leuk's

Op sofascore staan de berekeningen etc. er allemaal bij.

0 Vind ik leuk's
Groetjes
Op di. 20 mrt. 2018, 13:48 schreef gido95:

Op sofascore staan de berekeningen etc. er allemaal bij.

Niet zo zeker wat je nu bedoelt ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.