Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beginnen met wedden op voetbal

In het verleden heb ik wel vaker op voetbal gewed. Het was dan altijd puur vanuit gevoel. Nu wil ik weer beginnen, maar dit keer kijkend naar longterm. Ik heb me dan verdiept in het taartmodel en value bets, maar het is me niet echt duidelijk hoe ik mijn eigen odds kan maken om die dan met die van de bookies te vergelijken. Wat zouden jullie adviseren?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daeylen
Country flagdaeylen in 27-05-2017 17:12 Hulp en advies
in 27-05-2017 17:12 Hulp en advies
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goede avond,


Ik wed al een lange tijd met wisselend succes maar er zit geen lijn in mijn bets. De ene keer zet ik 30% van mn bankroll in en de andere keer 13%. Ik ga het taartmodel toepassen om hierin meer controle te krijgen.

Het kenniscentrum wat hier voor handen ligt heb ik uitgepluist en is me voor het grootste gedeelte duidelijk. Hieruit heb ik dingen kunnen pakken om mee te nemen in mn bets.

Echter is 1 ding me niet duidelijk ik kom de afgelopen dagen veelal in forums en de chat waarbij is veelvuldig mensen zie gokken op corners/balbezit/kaarten/goals etc ipv wedstrijduitslagen. Is dit de manier om meer winst te behalen of is het 'ouderwets op uitslagen wedden meer winstgevend?

Ook merk ik dat iedereen wat anders roept en ja welke tip kan je volgen? En welke niet?


Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Alvast bedankt

1 Vind ik leuk's

Als ik voor mijzelf mag spreken, ik houd vooral blogabet in de gaten en speel voornamelijk live omdat je dan toch meer informatie hebt.


Ik speel alleen odds boven de 2 zodat ik maar 50% van m'n bets goed moet hebben voor een profit. Natuurlijk is dat niet 1,2,3 gedaan en moet je daadwerkelijk je verdiepen in de teams, stand op ranglijst, stats etc etc.


Verder speel ik hier en daar nog pre-match wedstrijden in competities waar ik denk een edge te hebben.


Belangrijkste is een goede mindset en instelling. Daarbuiten zul je toch zelf moeten kijken wat jou het beste ligt ;)

0 Vind ik leuk's

Wat betreft de weddenschappen: in mij geval varieert het behoorlijk, maar ik speel het minste 1x2 weddenschappen. Dit komt omdat in mijn optiek dit te vaak fout afloopt. 1x2 weddenschappen die voorafgaande aan de wedstrijd zekerheidjes zijn, hebben vaak lage odds en dus laat ik die liggen. De value zit hem in mijn optiek vaker in andere weddenschappen. Kaarten en goals bijvoorbeeld.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Hey Richard. Maar hoe filter ik goede tips uit de hooiberg tips die klaarliggen op bijv deze website?

Wanneer is een odd value? Ik las ergens hier dat als een odd boven de 2,00 is de kans groter dan 50% moet zijn in de wedder zijn ogen om value te zijn. Bij een odd van 1,50 66,6%. Klopt dit een beetje? Daarnaast de % die eraan vast gehangen worden zijn wat de wedder denkt of is hierin iets anders toe te passen?

0 Vind ik leuk's

Ik heb een vraagje en ik denk dat dit topic daar wel voor geschikt is.

Ik vraag me af hoeveel procent van jullie bankroll jullie gebruiken bij het zetten van weddenschappen?

Wat is realistisch om niet te snel nat te gaan en het rustig op te bouwen voor de lange termijn. Is dit 2%, 5%?


Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee.

0 Vind ik leuk's

Ik zou zeggen: check het taartmodel die onder het kenniscentrum is te vinden. Max is 10% van je bankroll. Die 10% verdeel deel je weer. Bij 1/10 (1%) schat je de kans laag in 10/10 (10%) schat je de kans hoog in dar de weddenschap goed komt. Lees het taartmodel eens door, dat kan jou verder helpen!

1 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.