Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

bet gewonnen maar toch verloren

ik heb dus vandaag en bet gezet om de wedstrijd almere city vs cambuur. met nog 15 minuten te gaan stond cambuur met 4-1 voor dus ik dacht laat ik een gokje wagen met -0,25 op cambuur. nu kom ik terug en zie ik dat cambuur wint met 4-1 dus ik denk hoppa die bet is binnen maar dus niet staat er dat cambuur wint met 4-1 maar ik heb mijn bet wel verloren. klopt dit omdat ik hier even iets niet snap of heeft de bookie een fout gemaakt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar drozax
Country flagdrozax in 23-07-2014 20:19 Hulp en advies
in 23-07-2014 20:19 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat was de quote? Bij 4-1 voorsprong met handicap -0,25 inzetten moest Almere twee keer vaker scoren in de resterende 15 minuten. Dus ik gok dat het een bet was voor de resterende speeltijd. Waarbij Cambuur dus één keer vaker moest scoren dan Almere. Maar je kunt de bookie natuurlijk altijd contacteren voor duidelijkheid.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
dit stond er op de bet ticket:

Bet ID 85393091
Purchase Date 23/07/2014 18:35
Event Date 23/07/2014 17:00
Branch Soccer
League Friendly
Event Almere City vs. Cambuur [1:4]
Bet Type Asians Live Betting
Your Bet Cambuur : -0.5
Points -0.5
odds 2.36
Stake 30.50
Gain -30.50
Status Lost
Score 1 : 4

ook stond er bij het inzetten op dat het niet om de laatse helft ging ofzo
0 Vind ik leuk's
Apart dat ze het er niet bij vermelden, maar aan de odds te zien ging het inderdaad om de resterende speeltijd.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Als het er niet bij staat is de kans groot dat het over de rest van de match gaat. Heel irritant als ze zoiets niet erbij vermelden
0 Vind ik leuk's
oke als ze dat er niet bij vermelden is dat wel heel erg gemeen en misleidend want als het er niet bij staat ga ik er niet van uit dat het om de resterende speel tijd gaat.
0 Vind ik leuk's
gaat om de resterende speeltijd hoor!
staat normaal aangegeven als je de bet wil plaatsen, of niet?
0 Vind ik leuk's
nou ik kon er helemaal niks bij vinden het enige wat er stond was asian bet -0,25 voor cambuur
0 Vind ik leuk's
Je moet altijd begrijpen waar je op inzet he ;)

Asian -0.25 betekend voor 50% inzetten op -0.5 en voor 50% op asian 0 (oftewel dnb). Dit geldt dan natuurlijk altijd voor de resterende speeltijd als je een livebet doet, je krijgt geen notering van rond de 2.00 als het niet de resterende speeltijd zou zijn met een stand van 4-1.. (gewoon logisch nadenken, dan kom je al een heel eind vaak). Aangezien het 4-1 gebleven is zal je je inzet voor de helt terug hebben gekregen en heb je de andere helft verloren helaas voor jou.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
oke bedankt ik dacht dat het alleen gelde voor de resterende speeltijd als het er bij stond zoals er wel vaker staat. in ieder geval bedankt voor het vertellen en uitleggen dat het niet zo is want dan weet ik dat voor in het vervolg.
0 Vind ik leuk's
drozax:
oke bedankt ik dacht dat het alleen gelde voor de resterende speeltijd als het er bij stond zoals er wel vaker staat. in ieder geval bedankt voor het vertellen en uitleggen dat het niet zo is want dan weet ik dat voor in het vervolg.


Als de 'odds te mooi zijn om waar te zijn' dan zijn ze vaak ook 'te mooi om waar te zijn'. Laat je alarmbellen rinkelen en ga op onderzoek uit waarom de odds 'te mooi om waar te zijn' zijn.

:-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.