Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betegy: betten met behulp van een algoritme





0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar matador
Country flagmatador in 16-10-2016 17:36 Hulp en advies
in 16-10-2016 17:36 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
zou moeten voldoen, maar blijkbaar niet. Misschien kan VW je helpen?
0 Vind ik leuk's
ik heb even snel gekeken en volgens de website zal sporting winnen van dortmund met 52%,nou is sporting thuis ijzersterk maar ik zie dortmund niet verliezen

en een ander voor strax villareal-celta gokken ze op een 1-0 en dat denk ik ook wel we zullen zien
0 Vind ik leuk's
Algoritmes vind ik sowieso al interessant, maar zeker bij het betten op sportwedstrijden. Is er meer info te vinden over hoe die factoren (weer/blessures/prestaties uit of thuis) bijdragen aan hun tips?

Verder vraag ik me af wat hun verdienmodel is.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
Algoritmes vind ik sowieso al interessant, maar zeker bij het betten op sportwedstrijden. Is er meer info te vinden over hoe die factoren (weer/blessures/prestaties uit of thuis) bijdragen aan hun tips?

Verder vraag ik me af wat hun verdienmodel is.


Hun verdien model is wellicht die 5eu per maand per persoon die gebruik maakt van de website.

+ om even het voorbeeld te betrekken in mijn situatie: stel ik heb een bankroll van 50 euro, dan is mijn maximale inzet met 5% 2,50?

Voorspelling Toulouse - Monaco: Over 2.5.
(Value / (Odds-1)) * maximale inzet
Value: 0.64
odds 2.1

Dan bereken je dit op de deze manier:
(0.64 / (2.1-1) * €2,50 = 0,15 euro.
Of: 0.64 / 1.1 * €2,50 = 0,15 euro.

Klopt dat? Zijn dat dan niet mega lage bets waar je eigenlijk geen profit uit haalt?
0 Vind ik leuk's

0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
Algoritmes vind ik sowieso al interessant, maar zeker bij het betten op sportwedstrijden. Is er meer info te vinden over hoe die factoren (weer/blessures/prestaties uit of thuis) bijdragen aan hun tips?

Verder vraag ik me af wat hun verdienmodel is.


Verdienmodel: https://betegy.com/prices
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.