Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Binnen 4 stappen naar 20.000

Hallo allemaal,

Ik zal mij even snel voorstellen, mijn naam is Dennis, 21 jaar oud en kijk en speel al een tijdje mee.

Nu wil ik is even gaan experimenteren met odds van rond de 4. De bedoeling is om in 4 stappen 20.000 te winnen. Ik weet het, het klinkt veel maar ik wil gaan proberen om door middel van goede picks te kiezen redelijk haalbare combo's te gaan spelen.

De afgelopen periode heb ik met een paar funcombo's (odds vanaf 10+) een leuk bedrag van z'n 5000 euro bij elkaar gespeeld. Ik ben nu van plan om 1000 euro te reserveren voor dit experiment.

Even een korte demonstratie:

Stake 100 @ 4 = 400
Stake 400 @ 4 = 1600 - 100 Verzekering
Stake 1500 @ 4 = 6000 - 1000 Verzekering
Stake 5000 @ 4 = 20.000 (Als ik op dit moment kom kan ik nog eens proberen om op een Odd van 2, 3 of 4 10.000 euro te gaan staken maar dit weet ik nog niet.) Het doel is om nu gewoon zo snel mogelijk bij de 20.000 euro te komen met het kiezen van goede Picks.

Ik kies voorlopig alleen Tennis Picks mij lijkt dit zeker haalbaar aangezien Wimbledon voor de deur staat. Misschien dat ik onverwachts toch nog voor een paar voetbalwedstrijden kies als er echt value in de odd zit.

We gaan het zien, Lukt het dan is het geweldig, Lukt het niet dan is het jammer maar dan heb ik in ieder geval toch weer iets geleerd. Vanaf morgen zal ik hier mijn combo Picks gaan plaatsen.

Ik speel bij Betfair aangezien ik hier gebruik kan maken van een Cash-out functie. Dus mocht mijn combo onverwachts toch ergens fout gaan, dan is er altijd nog de mogelijkheid om een deel van het ingezette bedrag of zelfs met winst uit te cashen.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden en hoop dat we samen iets moois kunnen gaan neer zetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aquadesh
Country flagaquadesh in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aquadesh waarom laat je je funcombo waar je heel veel schijnt gewonnen te hebben niet zien hier? En t lijkt me ook beter als je screenshot maakt van je bets want iedereen kan wedstrijden hier plaatsen en toch niet spelen.... Niks persoonlijks hoor maar denk dat veel meer mensen liever screenshots zien.

Succes ermee
0 Vind ik leuk's
totomaster:
aquadesh waarom laat je je funcombo waar je heel veel schijnt gewonnen te hebben niet zien hier? En t lijkt me ook beter als je screenshot maakt van je bets want iedereen kan wedstrijden hier plaatsen en toch niet spelen.... Niks persoonlijks hoor maar denk dat veel meer mensen liever screenshots zien.

Succes ermee



Zodra ik een keer tijd heb zal ik die fun combo wel posten. Zie daar nu het nut niet van in en al helemaal niet in dit topic.

Vanaf morgen zal ik met gyazo wel mijn bets posten.
0 Vind ik leuk's
aquadesh:
Zodra ik een keer tijd heb zal ik die fun combo wel posten. Zie daar nu het nut niet van in en al helemaal niet in dit topic.

Vanaf morgen zal ik met gyazo wel mijn bets posten.


net alsof je nu geen 30 seconden over hebt om die screen te posten?
voor je geloofwaardigheid en om volgers te krijgen zou je die screen kunnen posten, gedoemd om te falen maar toch suc6.
0 Vind ik leuk's
ja daarom geloof ik er geen bal van hij zegt hij heeft met een funcombo goed gewonnen nou hij heeft al een dag geen tijd terwijl ie wel reageert op deze forum dus er klopt iets niet. Ik zou hem niet te serieus nemen dit is wat ie wilt terwijl ie misschien niet eens speelt alleen hier typt maar goed ben blij dat ik niet heb gespeeld :)
0 Vind ik leuk's
totomaster:
ja daarom geloof ik er geen bal van hij zegt hij heeft met een funcombo goed gewonnen nou hij heeft al een dag geen tijd terwijl ie wel reageert op deze forum dus er klopt iets niet. Ik zou hem niet te serieus nemen dit is wat ie wilt terwijl ie misschien niet eens speelt alleen hier typt maar goed ben blij dat ik niet heb gespeeld :)


lekker belangrijk wat jij er van geloofd. Ik post momenteel op mijn telefoon dus heb daar nu geen tijd voor om dat allemaal uitgebreid te doen.
Zodra ik tijd heb zal ik die fun combo wel even posten. En kwa bets heb ik vandaag gewoon een beetje pech. persoonlijk vind ik dat ik gewoon goeie picks heb gekozen. het zou ik wel een beetje raar zijn als ik alleen maar zou winnen.

En het maakt mij al helemaal niet uit of er iemand de bets mee speelt aangezien ik dit puur voor me zelf doe en niet voor iemand anders.

Fijne avond.
0 Vind ik leuk's
stap 1:

PSV + Vitesse + Heerenveen to WIN
eredivisie speelronde 1

Unibet @4

succes, doei :)
0 Vind ik leuk's
Dat is wel heel fanatiek zo ver van te voren. Selecties en dergelijke zijn nog helemaal niet rond...
0 Vind ik leuk's
03060:
Dat is wel heel fanatiek zo ver van te voren. Selecties en dergelijke zijn nog helemaal niet rond...


Lijkt me ook meer een troll post
0 Vind ik leuk's
We zullen zien :)

Vind het een erg mooie odd!
0 Vind ik leuk's
Hierbij speciaal voor totomaster mijn meest recente funbet.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=311wdbo&s=8#.VYmqX0ZqKS8

Hoop dat het gezeur hiermee is afgedaan.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.