Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Binnen 4 stappen naar 20.000

Hallo allemaal,

Ik zal mij even snel voorstellen, mijn naam is Dennis, 21 jaar oud en kijk en speel al een tijdje mee.

Nu wil ik is even gaan experimenteren met odds van rond de 4. De bedoeling is om in 4 stappen 20.000 te winnen. Ik weet het, het klinkt veel maar ik wil gaan proberen om door middel van goede picks te kiezen redelijk haalbare combo's te gaan spelen.

De afgelopen periode heb ik met een paar funcombo's (odds vanaf 10+) een leuk bedrag van z'n 5000 euro bij elkaar gespeeld. Ik ben nu van plan om 1000 euro te reserveren voor dit experiment.

Even een korte demonstratie:

Stake 100 @ 4 = 400
Stake 400 @ 4 = 1600 - 100 Verzekering
Stake 1500 @ 4 = 6000 - 1000 Verzekering
Stake 5000 @ 4 = 20.000 (Als ik op dit moment kom kan ik nog eens proberen om op een Odd van 2, 3 of 4 10.000 euro te gaan staken maar dit weet ik nog niet.) Het doel is om nu gewoon zo snel mogelijk bij de 20.000 euro te komen met het kiezen van goede Picks.

Ik kies voorlopig alleen Tennis Picks mij lijkt dit zeker haalbaar aangezien Wimbledon voor de deur staat. Misschien dat ik onverwachts toch nog voor een paar voetbalwedstrijden kies als er echt value in de odd zit.

We gaan het zien, Lukt het dan is het geweldig, Lukt het niet dan is het jammer maar dan heb ik in ieder geval toch weer iets geleerd. Vanaf morgen zal ik hier mijn combo Picks gaan plaatsen.

Ik speel bij Betfair aangezien ik hier gebruik kan maken van een Cash-out functie. Dus mocht mijn combo onverwachts toch ergens fout gaan, dan is er altijd nog de mogelijkheid om een deel van het ingezette bedrag of zelfs met winst uit te cashen.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden en hoop dat we samen iets moois kunnen gaan neer zetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aquadesh
Country flagaquadesh in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elnino666:
Tuurlijk mag je zelf je stake bepalen. Maar sommige mensen (waaronder ik) denken dat je liegt over je stake en over je 'recente funcombi'. Ik vind het namelijk heel raar want de funcombi is op 22 juni geplaats om 1:45. Defne Olcay, een tennisspeler die om 9:00 op 22 juni speelde verloor terwijl jij hem in je combi had zitten. Het rare vind ik dat je nog 4800 euro hebt ingecashed terwijl bijna alle wedstrijden na de wedstrijd van Defne Olcay waren. En nee, de wedstrijd van Olcay was niet verlaat want ik heb zelf ook op die wedstrijd gezet. Kan je uitleggen hoe je 4800 kan incashen met maar circa 2 goed voorspelde wedstrijden???


Ik zou niet weten waar het dan fout zou moeten zitten aangezien op het moment dat ik 4.7k uitcashte die bet nog gewoon open stond op betfair.
Dus misschien vergis je je in de tijd ofzo maar anders zou ik het ook niet weten.
0 Vind ik leuk's
Vind het een interessant topic,..
Jammer dat er een paar paupers tussen zitten die het topic zonodig vervuilen.

0 Vind ik leuk's
Me 2
Komen er nog bets vandaag?
0 Vind ik leuk's
nectom:
Me 2
Komen er nog bets vandaag?


Heb vandaag nog een paar combo's gespeeld maar het tennis vind ik op dit moment behoorlijk onvoorspelbaar.
Dus ik wacht liever even tot wimbledon gaat beginnen. Aangezien ik het risico nu veel te groot vind als ik bij stap 2 of 3 kom.

Misschien als ik bij een paar andere sporten nog wat mooie picks spot dan zal ik ze hier zeker delen.
0 Vind ik leuk's
he aquadesh ik zag je funcombo (trouwens gefeliciteerd met je winst) en het viel mij op dat je toch nog winst had terwijl je 1 bet verloor. nou vroeg ik mij af is dit normaal bij betfair dat als je 1 bet verliest in een combo je nog steeds winst hebt. ik vraag me dit trouwens af omdat ik nog een nieuwe bookie zoek.
0 Vind ik leuk's
Ik antwoord maar even op bovenstaand bericht. Bij Betfair heb je de mogelijkheid om een combi in te cashen. Dat heeft aquadesh in bovenstaande combi dus gelukkig op tijd gedaan!
0 Vind ik leuk's
saviola9 dus als ik het goed begrijp heeft hij zijn combo uitgecasht voordat hij die ene bet verloor?
0 Vind ik leuk's
drozax:
saviola9 dus als ik het goed begrijp heeft hij zijn combo uitgecasht voordat hij die ene bet verloor?

Ik zit zelf niet bij betfair maar volgensmij werkt het wel zo ja!
0 Vind ik leuk's
oke nou in ieder geval bedankt voor de uitleg en misschien dat aquadesh het weet aan te vullen
0 Vind ik leuk's
drozax:
oke nou in ieder geval bedankt voor de uitleg en misschien dat aquadesh het weet aan te vullen


Ja klopt Salviola heeft gelijk.

Het is bij betfair is het inderdaad mogelijk om combo's vroegtijdig uit te cashen.
Hierdoor heb ik al vele winsten behaald en ook behoorlijk vaak quitte gespeeld of een heel klein beetje verlies in plaats van de hele bet fout.

Ik heb gister ook gehoord dat WilliamHill deze optie ook heeft en hier ga ik binnenkort ook zeker even naar kijken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.