Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Binnen 4 stappen naar 20.000

Hallo allemaal,

Ik zal mij even snel voorstellen, mijn naam is Dennis, 21 jaar oud en kijk en speel al een tijdje mee.

Nu wil ik is even gaan experimenteren met odds van rond de 4. De bedoeling is om in 4 stappen 20.000 te winnen. Ik weet het, het klinkt veel maar ik wil gaan proberen om door middel van goede picks te kiezen redelijk haalbare combo's te gaan spelen.

De afgelopen periode heb ik met een paar funcombo's (odds vanaf 10+) een leuk bedrag van z'n 5000 euro bij elkaar gespeeld. Ik ben nu van plan om 1000 euro te reserveren voor dit experiment.

Even een korte demonstratie:

Stake 100 @ 4 = 400
Stake 400 @ 4 = 1600 - 100 Verzekering
Stake 1500 @ 4 = 6000 - 1000 Verzekering
Stake 5000 @ 4 = 20.000 (Als ik op dit moment kom kan ik nog eens proberen om op een Odd van 2, 3 of 4 10.000 euro te gaan staken maar dit weet ik nog niet.) Het doel is om nu gewoon zo snel mogelijk bij de 20.000 euro te komen met het kiezen van goede Picks.

Ik kies voorlopig alleen Tennis Picks mij lijkt dit zeker haalbaar aangezien Wimbledon voor de deur staat. Misschien dat ik onverwachts toch nog voor een paar voetbalwedstrijden kies als er echt value in de odd zit.

We gaan het zien, Lukt het dan is het geweldig, Lukt het niet dan is het jammer maar dan heb ik in ieder geval toch weer iets geleerd. Vanaf morgen zal ik hier mijn combo Picks gaan plaatsen.

Ik speel bij Betfair aangezien ik hier gebruik kan maken van een Cash-out functie. Dus mocht mijn combo onverwachts toch ergens fout gaan, dan is er altijd nog de mogelijkheid om een deel van het ingezette bedrag of zelfs met winst uit te cashen.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden en hoop dat we samen iets moois kunnen gaan neer zetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aquadesh
Country flagaquadesh in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
in 21-06-2015 19:29 Hulp en advies
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb je alsnog 100 ingezet al is je quote hoger dan in je beginpost op werd gemikt?
btw als je gyazo installeert maak je een screenshot in 2 seconden, wellicht handig ;)
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
donnynedved:
heb je alsnog 100 ingezet al is je quote hoger dan in je beginpost op werd gemikt?
btw als je gyazo installeert maak je een screenshot in 2 seconden, wellicht handig ;)


Ja ik speel 100 euro op een odd van 6. Ik wijk nu wel een klein beetje af van het experiment maar ik kon ferrer niet laten liggen.
Handige tip van gyazo ga het straks installeren
0 Vind ik leuk's
Sorry dat ik het zeg, maar dit is vrij kansloos en naïef. Combo's van 4,5,6 etc gaan (op de lange termijn zeker) niet werken. Dit is puur gokken.
0 Vind ik leuk's
poorsabine:
Sorry dat ik het zeg, maar dit is vrij kansloos en naïef. Combo's van 4,5,6 etc gaan (op de lange termijn zeker) niet werken. Dit is puur gokken.


Ben ik met je eens, gaat nu toevallig al gelijk bij de eerste wedstrijd fout. Fritz nr 700 vd wereld wint van carreno busta
0 Vind ik leuk's
poorsabine:
Sorry dat ik het zeg, maar dit is vrij kansloos en naïef. Combo's van 4,5,6 etc gaan (op de lange termijn zeker) niet werken. Dit is puur gokken.


Dacht dat ik gelezen had dat die max 3 picks zou nemen.
0 Vind ik leuk's
Achteraf is het altijd makkelijk praten. Dit waren naar mijn inzien gewoon redelijk goede picks. Jammer dat het nu al zo snel fout liep. Maar dit gaat me echter niet weerhouden om te stoppen. Vanaf nu zal ik ook alleen maar rond de odd van 4 gaan zitten.

Waarschijnlijk vandaag nog een combo later in de middag.
0 Vind ik leuk's
poorsabine:
Sorry dat ik het zeg, maar dit is vrij kansloos en naïef. Combo's van 4,5,6 etc gaan (op de lange termijn zeker) niet werken. Dit is puur gokken.


Ik ga er ook niet vanuit dat dit op de lange termijn werkt. Dan kan je beter met singles gaan werken daar was ik al achter. Ik probeer gewoon in 4 snelle stappen met goeie picks 20.000 te winnen.
0 Vind ik leuk's
aquadesh:
...

Waarschijnlijk vandaag nog een combo later in de middag.


Zonde van je geld.
0 Vind ik leuk's
poorsabine:
aquadesh:
...

Waarschijnlijk vandaag nog een combo later in de middag.


Zonde van je geld.


Reageer dan niet als je niks zinnigs te vertellen hebt.
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn gewonnen geld van mijn funcombo doe.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuw naar je combo van vanmiddag
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.