Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Blogabet: zijn er meer mensen met een account?

Ik ben pas begonnen met een blog bij blogabet, waar ik alles kan bijhouden. Zijn er hier mensen die ervaring hiermee hebben? Ik snap nog niet alles en zou graag nog wat duidelijkheid willen hebben. Misschien is er ook wel iemand die mee wilt doen en ook een blog wilt bijhouden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vlaflip
Country flagvlaflip in 29-10-2009 13:43 Hulp en advies
in 29-10-2009 13:43 Hulp en advies
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zelf hou nog geen blog bij bij Blogabet ik had bijv over poker ooit wel eens een blog bijgehouden op http://www.pokerweblogs.com
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik typ er niet een heel verhaal bij verder hoor. Ik zet mijn bets er neer is ook een goed overzicht van mijn bets..
0 Vind ik leuk's
Leuk initiatief vlaflip! Ik zal een optie inbouwen dat je je blog ook kunt plaatsen in je profiel op voetbalwedden.net!

Leuk idee?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Leuk initiatief vlaflip! Ik zal een optie inbouwen dat je je blog ook kunt plaatsen in je profiel op voetbalwedden.net!

Leuk idee?

Ik denk dat het dan wel noodzakelijk is dat betting bloggers dan statistieken kunnen zien netzoals bij Blogabet. Vlaflip is een blog begonnen omdat hij dit graag wil bijhouden. Het is natuurlijk ook erg leuk als allerlei statistieken direct berekent worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Leuk innitiatief valflip!
0 Vind ik leuk's
tenminste, als je 'm up to date houdt...
0 Vind ik leuk's
Ik vind het nu al niet meer lekker werken eigenlijk. Want het Roi perecentage gaat ook om hoeveel je wint. Als je zegt dat je inzet kan je niet zeggen hoeveel euro ofzo, maar 1/10 van je stake of 3/10. Maar zo zet ik helemaal niet in. :s
0 Vind ik leuk's
Heb je een vuistregel waar je vanuit gaat bij het inzetten van weddenschappen?

Een bepaald percentage of alles op gevoel?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Even een cntr-c cntr-v'tje van een andere site hoe te wedden met stakes/units:

De meeste betters die een langere tijd bezig zijn doen aan bankrollmanagement. Dat wil zeggen dat je met een bepaalde stakes werkt die een bepaald percentage zijn van je bankroll. Op die manier zorg je voor stabiliteit en verminder je het risico om broke te gaan, zeker als je totale bankroll nog niet al te groot is.
Je werkt dan met vaste stakes en hierbij is een unitsysteem op een schaal van 10, waarbij 1/10 de kleinste stake is en 10/10 de grootste. Elke eenheid heet een unit. Een 8/10 bet zijn dus 8 units. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat een 10/10 5% van je bankroll is en stel dat die 1000 euro is, dan zet je dus nooit meer dan 50 euro in (en minimaal 5). Met dit systeem kan je dus duidelijk meer staken op wedstrijden waar je meer zekerheid over denkt te hebben.
Een ander groot voordeel is dat je tips van anderen kan volgen en er toch met je eigen normale inzet op mee kan gaan. Ik kan wel zeggen dat ik 500 euro inzet maar daar heb jij weinig aan. Voor hetzelfde geld is 500 alles wat ik heb, maar het kan ook zijn dat dit een minimale inzet is voor mij. Met stakes kan je je eigen waarde aan een unit verbinden.
0 Vind ik leuk's
Duidelijk verhaal Loekos!

Thanx voor de informatie!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.