Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Blogabet: zijn er meer mensen met een account?

Ik ben pas begonnen met een blog bij blogabet, waar ik alles kan bijhouden. Zijn er hier mensen die ervaring hiermee hebben? Ik snap nog niet alles en zou graag nog wat duidelijkheid willen hebben. Misschien is er ook wel iemand die mee wilt doen en ook een blog wilt bijhouden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vlaflip
Country flagvlaflip in 29-10-2009 13:43 Hulp en advies
in 29-10-2009 13:43 Hulp en advies
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is er bij blogabet de mogelijkheid dat je zoekt op goede tippers die Unibet gebruiken als tip-bookmaker.
Ik heb namelijk alleen unibet en betfair, en de odds tussen de bookmakers liggen best uiteen.
Als ik een goede tipper kan vinden die het vaakst 1 van die 2 bookies kiest, dan is het wat betrouwbaarder voor mij om mee te spelen
EDIT: Ook omdat verschillende bookies verschillende lines of handicaps hebben...zo is het lastig om met een unibet bet bijvoorbeeld een pinaccle bet te volgen
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:

Als ik een goede tipper kan vinden die het vaakst 1 van die 2 bookies kiest, dan is het wat betrouwbaarder voor mij om mee te spelen

Meestal staat er op de blog van een tipper wel een lijst van topbookmakers met het aantal gespeelde tips erachter. Het beste lijkt mij om een lijst aan te maken van bloggers die Betfair en/of Unibet (in jouw geval) hoog hebben staan op de lijst van topbookmakers op hun blog.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
tipsvoorwinst:
Is er bij blogabet de mogelijkheid dat je zoekt op goede tippers die Unibet gebruiken als tip-bookmaker.
Ik heb namelijk alleen unibet en betfair, en de odds tussen de bookmakers liggen best uiteen.
Als ik een goede tipper kan vinden die het vaakst 1 van die 2 bookies kiest, dan is het wat betrouwbaarder voor mij om mee te spelen
EDIT: Ook omdat verschillende bookies verschillende lines of handicaps hebben...zo is het lastig om met een unibet bet bijvoorbeeld een pinaccle bet te volgen

Via deze site, http://asiancapper.com/calculators.php kan je bepaalde Asian lines ook spelen op Unibet door je stakes zo aan te passen dat je exact dezelfde verlies/winst zou hebben als je op een normale asian site speelt. Je hebt niet alle AH lines maar wel de -0.25 en de +0.25 kan erg handig zijn.
0 Vind ik leuk's
thanks voor de tips, beiden (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.