Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi systeem van 3 met stake van 20 tot 50 euro

Heb eindelijk een (combi)systeem gevonden wat degelijk geld op kan leveren. Het werkt als volgt.

Je maakt een combi van drie weddenschappen. Zorg dat de totale quotering van de combi van 3 zo rond de 13.00 / 14.00 legt, en zet vervolgens 20 tot 55 euro in. Wat voor mij het beste werkt:
- Een gelijkspel (X)-weddenschap
- Een over/under-weddenschap
- Een 1X of X2 weddenschap


Ik heb hier onder een paar voorbeelden, heb het tot nu toe 6 keer geprobeerd met inzetten van 20 tot 55 euro en het werkt heel aardig, al moet ik zeggen dat dat wel toeval kán zijn, gelijkspel is namelijk lastig wedden, al vind ik dat in de Europa League wat makkelijker. Succes voor een ieder die mee wilt spelen, misschien dat ik later nog een tip-topic open.





0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rutmeister
Country flagrutmeister in 21-09-2014 18:43 Hulp en advies
in 21-09-2014 18:43 Hulp en advies
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er niet verkeerd uit! Ben benieuwd of het op de langere termijn winstgevend is:)
Je pakt in ieder geval - als je hem wint - flinke winst.

Misschien is het een idee om een weddenschap ook in een systeem te zetten? Zo verklein je je risico en vergroot je je winkansen.

Als voorbeeld heb je nu Torino - Verona nog lopen, stel dat dit nu niet gelijk wordt verlies je 56 euro.
Wanneer je naast de combi ook een 2/3 systeembet zet, had je nu al wat winst (of gedeeltelijk je inzet) kunnen cashen.

0 Vind ik leuk's
Uoteindelijk is het gewoon een combo met een hoge quotering, of mis ik iets? Succes in ieder geval
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
svennie1992:
Ziet er niet verkeerd uit! Ben benieuwd of het op de langere termijn winstgevend is:)
Je pakt in ieder geval - als je hem wint - flinke winst.

Misschien is het een idee om een weddenschap ook in een systeem te zetten? Zo verklein je je risico en vergroot je je winkansen.

Als voorbeeld heb je nu Torino - Verona nog lopen, stel dat dit nu niet gelijk wordt verlies je 56 euro.
Wanneer je naast de combi ook een 2/3 systeembet zet, had je nu al wat winst (of gedeeltelijk je inzet) kunnen cashen.



Benhet een met wat je zegt je verhoogd je kans op winst/minimaal verlies enige nadeeel is dat je minder wint, maar uiteindelijk is het wel meer efficiënt
0 Vind ik leuk's
heijnsie:
svennie1992:
Ziet er niet verkeerd uit! Ben benieuwd of het op de langere termijn winstgevend is:)
Je pakt in ieder geval - als je hem wint - flinke winst.

Misschien is het een idee om een weddenschap ook in een systeem te zetten? Zo verklein je je risico en vergroot je je winkansen.

Als voorbeeld heb je nu Torino - Verona nog lopen, stel dat dit nu niet gelijk wordt verlies je 56 euro.
Wanneer je naast de combi ook een 2/3 systeembet zet, had je nu al wat winst (of gedeeltelijk je inzet) kunnen cashen.



Benhet een met wat je zegt je verhoogd je kans op winst/minimaal verlies enige nadeeel is dat je minder wint, maar uiteindelijk is het wel meer efficiënt


Daarom is het slim om de combi nog naast de 2/3 systeembet te spelen.
Dus stel je houdt je vaste inzet van 20-50 aan, je zet dit bedrag dan in op de combi.
Als extra verzekering speel je er een 2/3 systeembet naast. Mochten ze alle drie goed zijn dan pak je 2x een dikke winst.
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit!
0 Vind ik leuk's
Waarom zou je tussen 20 en 50 in moeten zetten?
Moet toch iedereen met z'n eigen br zelf bekijken ;p
Tips gaan om de wedstrijden.. stakes bepaal ik zelf wel haha
Maar ziet er wel goed uit voor je !, ben benieuwd hoeveel je er ook hebt verloren? want die post je natuurlijk niet;p

Succes iig
0 Vind ik leuk's
Wauw die met die open bet van torino verona moet echt pijn doen. Penalty gemist in de 88ste minuut..
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Wat houdt dit systeem in dan? Ik zie alleen maar combinaties van drie. Kun je het iets meer toelichten of zit er verder geen gedachte achter? Op zich natuurlijk prima als je er winst mee maakt. Misschien kun je nog wat prematch picks plaatsen? (y)
0 Vind ik leuk's
Zo te zien pakt hij steeds een gelijkspel met daarnaast een odd laag in de 2 en tot slot een odd hoog in de 1
0 Vind ik leuk's
svennie1992:
heijnsie:
svennie1992:
Ziet er niet verkeerd uit! Ben benieuwd of het op de langere termijn winstgevend is:)
Je pakt in ieder geval - als je hem wint - flinke winst.

Misschien is het een idee om een weddenschap ook in een systeem te zetten? Zo verklein je je risico en vergroot je je winkansen.

Als voorbeeld heb je nu Torino - Verona nog lopen, stel dat dit nu niet gelijk wordt verlies je 56 euro.
Wanneer je naast de combi ook een 2/3 systeembet zet, had je nu al wat winst (of gedeeltelijk je inzet) kunnen cashen.



Benhet een met wat je zegt je verhoogd je kans op winst/minimaal verlies enige nadeeel is dat je minder wint, maar uiteindelijk is het wel meer efficiënt


Daarom is het slim om de combi nog naast de 2/3 systeembet te spelen.
Dus stel je houdt je vaste inzet van 20-50 aan, je zet dit bedrag dan in op de combi.
Als extra verzekering speel je er een 2/3 systeembet naast. Mochten ze alle drie goed zijn dan pak je 2x een dikke winst.

Met een systeembet van slechts 3 wedstrijden moet je wel minimale qouteringen hebben van 2.00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.