Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi systeem van 3 met stake van 20 tot 50 euro

Heb eindelijk een (combi)systeem gevonden wat degelijk geld op kan leveren. Het werkt als volgt.

Je maakt een combi van drie weddenschappen. Zorg dat de totale quotering van de combi van 3 zo rond de 13.00 / 14.00 legt, en zet vervolgens 20 tot 55 euro in. Wat voor mij het beste werkt:
- Een gelijkspel (X)-weddenschap
- Een over/under-weddenschap
- Een 1X of X2 weddenschap


Ik heb hier onder een paar voorbeelden, heb het tot nu toe 6 keer geprobeerd met inzetten van 20 tot 55 euro en het werkt heel aardig, al moet ik zeggen dat dat wel toeval kán zijn, gelijkspel is namelijk lastig wedden, al vind ik dat in de Europa League wat makkelijker. Succes voor een ieder die mee wilt spelen, misschien dat ik later nog een tip-topic open.





0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rutmeister
Country flagrutmeister in 21-09-2014 18:43 Hulp en advies
in 21-09-2014 18:43 Hulp en advies
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
UPDATE

Hij lukt steeds vaker. Ongeveer 1 op de 5 á 6 keer. Zeer strategisch, zie hier de resultaten:

0 Vind ik leuk's
multimaker:
Kun je het iets meer toelichten of zit er verder geen gedachte achter? Misschien kun je voortaan wat prematch picks plaatsen? (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk systeem Rutmeister, maar mag ik vragen wat dit systeem uniek maakt?

Misschien zie ik het niet zo goed hor, maar het is toch telkens een 3-combi maken met diverse weddenschappen?!

Wat maakt dit systeem zo speciaal als ik vragen mag?
0 Vind ik leuk's
@Rutmeister

Ik snap niet waarom je deze weddenschappen niet pre-post zodat mensen u hierin al dan niet kunnen volgen...
Het is natuurlijk makkelijk enkel uw winnende screentjes te posten (die er overigens heel mooi uitzien), maar ik ben ervan overtuigd
dat je heel veel verliezende hier niet meld, jammer!

0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Misschien een leuke voor deze week (vanaf donderdag):

'Zweden - Rusland (Gelijkspel) @3.125
Slovakia - Spanje (Over 2.5) @1.952
Armenie - Servie (Dubbele kans 1x) @2.05'

Totale quote: 12.51
Met 25 euro inzet: potentiele opbrengst van 312.69
Veel succes voor diegene die hem meespelen.
0 Vind ik leuk's
Aangezien armenie voorstaat met nog 10 minuutjes te gaan zie ik bovenstaande bet als gewonnen.
We staan nu dus op +287.69.

De volgende combi die ik speel begint morgen en is als volgt:
Litouwen - slovenie (Gelijkspel) @3.2
ijsland - Nederland (Dubbele kans 1x) @2.3
Letland - turkije (over 2.5) @2.25

Inzet 25 euro met quote 16.56
Totale mogelijke opbrengst: 414.00
Wederom succes voor de volgende die meespelen.
0 Vind ik leuk's
Je resultaten zijn goed, echter vraag ik mij af wat dit met een systeem te maken heeft, want het kan natuurlijk ook puur geluk zijn dat je deze combo's goed hebt allemaal. Je hebt er ook wel een paar verloren neem ik aan?
0 Vind ik leuk's
Goede resultaten afgelopen weken! Ik vergeet het vaak hier te delen. Eens kijken of morgen deze tips juist zijn. Stakes van 30 tot 40 euro er op gezet. Voor de meespelers: Succes! (Unibet) ;-)

Combi 1:
Cambuur-Ajax | 1X @ 1.87
Genk-Luik | -2.5 goals @ 1.90
Swansea-Arsenal | X @3.45

Combi 2:
Dortmund-Gldbch | X2 @ 2.32
Vit-Fey | Vitesse -1.5 goals @1.94
Ruch Chorzow-Jagiellonia | X @ 3.00

Combi 3:
Pogon-Legia | 1X @ 1.89
VfL Wolfsburg-HSV | VfL Scoort in beide helften @ 2.18
Dinamo-CSKA | X @ 3.10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.