Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Correct Score 0-0 Layen

Net zoals Kampers ga ik me wagen aan het layen van de Correct Score market, en dan specifiek de 0-0 score.
Om helemaal te begrijpen wat het Layen nou precies inhoudt zijn er enorm veel artikelen te vinden hier op Voetbalwedden. Het makkelijkst is om een kijkje te nemen bij het topic van Kampers >> Experiment : Correct Score Layen.
Bij het Layen heb ik er altijd iets op tegen om tegen enorme odds te Layen. Dit is vanzelfsprekend het geval bij clubs als FC Barcelona, Manchester United etc, aangezien zij iedere wedstrijd eigenlijk wel minimaal 1 doelpunt weten te maken, maar wanneer dit niet zo is je met een enorm verlies te maken hebt.
Ik zal dan dus ook nooit Layen tegen een odd die hoger ligt dan 15. Ook zal ik vaak de eerste 5-10 minuten afwachten omdat in deze periode van de wedstrijd statistisch gezien de minste doelpunten vallen. Hierdoor kan ik ook een odd aannemen die vaak nog 2-3 ticks lager ligt dan de begin-odd.
Ik zal spelen met het minimumbedrag op Betfair, namelijk 2 euro. Geen vetpot dus, maar met de risico's die hieraan verbonden zijn lijkt het me niet verstandig om gelijk met 10 euro te Layen tegen een odd van, pak hem beet, 15, waardoor je een risico hebt staan van 140 euro (inzet 10. maal odd 15, minus inzet 10 = 140)
Ook zal ik altijd uitcashen wanneer het 0-0 staat en de Correct Score Market 0-0 tussenstand een odd van 2 heeft bereikt. Hierdoor halveer ik het verlies van mijn liability, terwijl deze odd meestal pas rond de 70-75e minuut wordt bereikt!
Veel plezier en succes!
Edit: Niks belangrijks, maar ik zal de inzet veranderen naar 2,11 ipv 2,00. Hierdoor heb ik 2,00 netto winst ipv 1,90.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dannym
Country flagdannym in 14-02-2013 21:09 Hulp en advies
in 14-02-2013 21:09 Hulp en advies
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Astra Giurgiu vs CSKA Moskou. Lay 2,11 @ 8,0. +2
Porto vs Malaga. Lay 2,11 @ 7,6. +2
St Johnstone vs Celtic. Lay 2,11 @ 8,0. +2
18 uit 22 , Strike Rate 82%.
CW = 9,9
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Leeds vs Blackpool. Lay 2,11 @ 6,8. +2.
Ac Milan vs Barcelona. Lay 2,11 @ 8,0. +2.
20 uit 24 , Strike Rate 83%.
CW = 13,9
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Genk vs Stuttgart. Lay 2,11 @ 8.0. +2
Dnipro vs Basel. Lay 2,11 @ 8,0.
Lyon vs Tottenham (1-0). Lay 2,11 @ 8,0.
21 uit 25 , Strike Rate 84%.
CW = 15,9
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.