Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De HT/FT methode

Hallo,
Graag zou ik het volgende willen weten over de HT/FT functie bij het voetbal.
Na wat gezoek op google kom ik op o.a. facebook paginas uit, van mensen die (VEEL) geld zetten op HT/FT wedstrijden. Ze beweren veel info te hebben over een wedstrijd, en weten zeker wie de 1e en 2e helft wint.
Om te weten om welke wedstrijd(en) dit gaat moet je deze personen vooraf betalen. Mee doen kan pas vanaf 50 euro. Mocht de weddenschap niet kloppen, schijn je je bedrag weer terug te innen.
Een paar dagen later blijkt dat ze wel degelijk een behoorlijke winst hebben behaald op hun tip.
Om mijn verhaal hierboven even helder te krijgen, hier een voorbeeld:
https://www.facebook.com/Suader.betting#!/InzaghiBets?fref=ts
Zijn hier mensen aanwezig die hier ervaringen mee hebben om dit te doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sparky88
Country flagsparky88 in 13-10-2013 20:02 Hulp en advies
in 13-10-2013 20:02 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pure oplichting verdoe je tijd hier niet aan.
0 Vind ik leuk's
Is allemaal balkanoplichterij, geld krijg je toch niet terug. Let maar op: niemand accepteert paypal omdat je daar je geld terug kan krijgen, alles gaat via Western Union (in hun geval eerder Eastern Union) of Moneybookers omdat daar geld overgemaakt = wij doen niks meer voor je om het terug te krijgen hoog in het vaandel staat.
0 Vind ik leuk's
denk je nu serieus dat je echte info kan kopen voor 50 euro?
kom op man!
0 Vind ik leuk's
Is pure oplichterij. Deze mannen posten Xaantal matchen, waarvan ze de posts van deze die ze fout hebben (meestal allemaal) dan terug wissen.
0 Vind ik leuk's
Ik was ff het forum na aan het gaan en zag dit topic dus ik reageer er ff op.
Wat op Facebook staat moet je niet altijd geloven, Het blijft 50% 50%.
De echte tips kosten geld en alleen via goede contactpersonen te verkrijgen.
Zelf ontvang ik regelmatig van een vriend deze HT/FT wedstrijden en zet er dan €50 tot €100 waarmee ik al aardige winsten mee heb behaald.
Deze odds zijn meestal rond de 5.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.