De juiste/beste strategie voor het wedden op sporten
Ik vraag me al een tijdje af hoe het komt dat sommige personen meer dan 10000euro op hun account hebben staan, en ik heb hen ook al eens gevraagd hoe dit komt. Ze zeggen altijd je moet de juiste manier hanteren, maar wat is de juiste manier of anders gezegd wat is de beste manier om op een bepaalde tijd aan veel geld te komen. Het moet niet meteen 10000euro zijn maar 1000euro zou al een mooi begin zijn. Iemand een tip voor een strategie waarbij je dit kan halen binnen een korte termijn? Liefst moet de strategie ook haalbaar zijn en niet 1000 euro storten endan x2 of dergelijke. Hoop antwoord te krijgen hierop.
25-07-2014 10:23 in Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Thnx voor je PM tipsvoorwinst :-)!! We keep in touch (y) !!
knight876:
Allereerst zul je de belangrijke info niet vinden over de grotere competities, want daar zijn de bookies echt wel van op de hoogte. Vaak zoeken op kleinere competities en landen.
Zelf wel eens mijn best gedaan om wat meer in de Engelse lagere leagues te zoeken, vaak via lokale sites of club sites, maar of dat echt voldoende is?
Dat is ook de reden dat ik alleen goede tippers probeer te volgen paid of gratis.
Zij zoeken of hebben de info om een goede keus te maken.
Allereerst zul je de belangrijke info niet vinden over de grotere competities, want daar zijn de bookies echt wel van op de hoogte. Vaak zoeken op kleinere competities en landen.
Zelf wel eens mijn best gedaan om wat meer in de Engelse lagere leagues te zoeken, vaak via lokale sites of club sites, maar of dat echt voldoende is?
Dat is ook de reden dat ik alleen goede tippers probeer te volgen paid of gratis.
Zij zoeken of hebben de info om een goede keus te maken.
Lokale sites van kleinere clubs hebben vaak wel goede info waar de bookmaker niet zo snel van op de hoogte is. Ook kan je fan forums van kleine onbekende clubs bezoeken, daar kan je vaak info vinden die je ook niet op lokale sites kan vinden.
Daydream, hoe noemt deze tipper? En betaal je er geld voor?
Kun je alstublieft nog eens je PM sturen naar mij want ik heb nog niks gehad.
tipsvoorwinst:
Nu gelukt?
Nu gelukt?
Als je toch aan het sturen bent :-$
Zie PM.
Weet wel dat dit over een horse racing (paid) tipper gaat...
Weet wel dat dit over een horse racing (paid) tipper gaat...