Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De nachtwerkers - avond en nacht weddenschappen

Zoals de titel al vermeld gaat dit topic over wedstrijden die 's nachts (Europees gezien) worden gespeeld. Waarom start ik dit? Omdat het me opvalt dat de favoriet vaak steekjes laat vallen maar er wel gescoord wordt door beide ploegen.

De afgelopen dagen heb ik af en toe eens gegokt op Both to score en deze gingen ook goed, zie hieronder het resultaat.

Vraag me af of meer mensen op deze manier gokken 's nachts?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als de eredivisie en alle andere Europese competities beginnen ga ik het weer oppakken (y) (y)
0 Vind ik leuk's
voorheen was er altijd een vast groepje te vinden op de chat, vooral het braziliaanse voetbal werd dan met zijn allen bekeken. was altijd erg gezellig
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
voorheen was er altijd een vast groepje te vinden op de chat, vooral het braziliaanse voetbal werd dan met zijn allen bekeken. was altijd erg gezellig

Idd , en den Twouter was daar ook bij ; en maar wedden op aantal goals (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
vincent129:
voorheen was er altijd een vast groepje te vinden op de chat, vooral het braziliaanse voetbal werd dan met zijn allen bekeken. was altijd erg gezellig

Idd , en den Twouter was daar ook bij ; en maar wedden op aantal goals (y)

Inderdaad leuk om dat een dag in de week op te gaan pakken tegen het nieuwe seizoen. Ben erbij.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ben er dan ook wel bij als ik niet te vroeg moet gaan werken!!! lol lol
En vergeet niet, de nacht is beter betaald dan den dag he!!! ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Ben er dan ook wel bij als ik niet te vroeg moet gaan werken!!! lol lol
En vergeet niet, de nacht is beter betaald dan den dag he!!! ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Ja eind augustus pakken we gewoon 1 dag in de week. Informatie volgt nog. Gewoon gezellig samen live betten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Iemand Comeyer gezien vandaag???? Ben bang dat er iets ernstig is gebeurd :-$
0 Vind ik leuk's
Iets ernstig in de zin van "hij is opgepakt" of in de zin "hij is gewond geraakt"
0 Vind ik leuk's
hij leeft niet meer xD
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Weekendjeweg.nl misschien?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.