Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De nachtwerkers - avond en nacht weddenschappen

Zoals de titel al vermeld gaat dit topic over wedstrijden die 's nachts (Europees gezien) worden gespeeld. Waarom start ik dit? Omdat het me opvalt dat de favoriet vaak steekjes laat vallen maar er wel gescoord wordt door beide ploegen.

De afgelopen dagen heb ik af en toe eens gegokt op Both to score en deze gingen ook goed, zie hieronder het resultaat.

Vraag me af of meer mensen op deze manier gokken 's nachts?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
in 21-09-2011 13:07 Hulp en advies
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik werk snacht dus is dit een ideale topic voor mij ;-)
0 Vind ik leuk's
fabio2525:
ik werk snacht dus is dit een ideale topic voor mij ;-)

Mooi! Starten we ergens in augustus, zin in.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vw-crew:
Weekendjeweg.nl misschien?

denk eerder kontjeverkopenachterdedom.nl :d
0 Vind ik leuk's
-
vonloite:
fabio2525:
ik werk snacht dus is dit een ideale topic voor mij ;-)

Mooi! Starten we ergens in augustus, zin in.

Ok ; dan is de Brazilaanse competitie al iets verder en hebben we een beter zicht op de "goede" en "iets minder goede" ploegen, want de laatste matchen in Brazilië waren toch niet wat we ervan verwacht hadden,zowel qua uitslagen als qua goals.
Dus count me in ;-)
0 Vind ik leuk's
draco:
vonloite:
fabio2525:
ik werk snacht dus is dit een ideale topic voor mij ;-)

Mooi! Starten we ergens in augustus, zin in.

Ok ; dan is de Brazilaanse competitie al iets verder en hebben we een beter zicht op de "goede" en "iets minder goede" ploegen, want de laatste matchen in Brazilië waren toch niet wat we ervan verwacht hadden,zowel qua uitslagen als qua goals.
Dus count me in ;-)

(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.