De nachtwerkers - avond en nacht weddenschappen
Zoals de titel al vermeld gaat dit topic over wedstrijden die 's nachts (Europees gezien) worden gespeeld. Waarom start ik dit? Omdat het me opvalt dat de favoriet vaak steekjes laat vallen maar er wel gescoord wordt door beide ploegen.
De afgelopen dagen heb ik af en toe eens gegokt op Both to score en deze gingen ook goed, zie hieronder het resultaat.
Vraag me af of meer mensen op deze manier gokken 's nachts?
Je zegt BOTH TO SCORE => YES , terwijl maar 1 team scoort , dan win je toch niet?
Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) je zou dan toch een 1 of 2 verwachtten
Weer goed bezig maat
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?
Hij is al een paar nachten bezig en behaalt mooie resultaten. Maare ik kan 's nachts niet anderhalf uur staren naar Liveuitslagen.nl hahaha
Mijn 'nachttip':
Argeninie wedstrijden --> 1e helft minder dan 1,5 goals ---> (y) (y) (y)
Is dit alles wat je hebt gegokt? (Dus 5/5) of zijn er ook weddenschappen die je hebt verloren?
sinds ik kijk naar both to score (4 weddenschappen) heb ik ze alle 4 gepakt ja dus 4/4... Eerder deed ik nog wel eens 2 'favorieten' bij elkaar in een combi maar die gingen vaak fout!
En Michael je zei gisteravond nog morgenvroeg is het :( maar dit keer had je (weer;)) beter kunnen luisteren haha :p vanavond die andere combi nog ff pakke (y)
Ga het volgen. maar dan s' ochtends :)!
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen