Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met bet90.com

Ik zag Bet90.com voorbij komen op de Vw bookmakers pagina. Iemand al ervaring hier? Site zelf ziet er goed uit dus ik ben benieuwd of jullie al gebruik van de welkomst bonus hebben gemaakt

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar totomaster
Country flagtotomaster in 12-09-2018 15:18 Hulp en advies
in 12-09-2018 15:18 Hulp en advies
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ja inderdaad kwa uitbetalen gaat het nergens over hoe netjes je ook blijft.

en klantenservice stuurt je van kastje na de muur eerst zeggen ze ja binnen 3 dagen verwerkingstijd nu een week is verstrekken zegt de chat medewerker ineens ja kan je geen specifieke tijd geven wanneer het op je rekening staat zeer vaag.


heb op zich geen problemen met wachten op uitbetaling na helderheid maar na een week ga je afvragen waar het blijft..

zelf al wil je zelf onderzoek doen wil ze je niet eens helpen vroeg alleen de herkomst van het geld aangezien mij bank dat wil weten binnen buiten europa bijv zodat ze me een heldere antwoord kunnen geven krijg alleen maar als reactie zeg maar van bet90 afkomstig.

en veder heb je maar geduld en daar moet je het mee doen veder onderzoek of meer informatie krijg je niet.

Bericht gewijzigd door issam010 op ma 12 aug. 2019, 09:52
1 Vind ik leuk's

Kom geen stap veder met deze klantenservice uitbetaling van 06-08-2019 nog steeds niet binnen gehad en contact gehad met de bank maximaal tijdsduur is 5 werkdagen vanuit sepa landen zit op me 6e dag.klantenservice zegt


de situatie van vandaag: het geld gaat naar uw IBAN........, er is nog niets aan ons geretourneerd, als er iets terugkeert, zullen we u laten weten, alles is in orde van onze kant


Als ik vraag of ze onderzoek kunnen doen of zelf effe contact kunnen opnemen met de bank heb voor de zekerheid de rekeningnummer gecontroleerd alles klopt dus de fout zit niet aan mij kant het is al te gek voor woorden dat ik zelf achter me uitbetaald geld moet gaan,, word dezelfde herhaald


de situatie van vandaag: het geld gaat naar uw IBAN .., er is nog niets aan ons geretourneerd, als er iets terugkeert, zullen we u laten weten, alles is in orde van onze kant.net een cassete recorder


.begin me echt af te vragen of deze site betrouwbaar is.

Bericht gewijzigd door issam010 op di 13 aug. 2019, 12:04
0 Vind ik leuk's

had jij nog tips voor mij vw?

0 Vind ik leuk's

Je kan altijd even met ons contact opnemen. Wat in ieder geval niet de bedoeling is, is dat je in drie verschillende topics dezelfde berichten plaatst. Graag in dit topic verder praten over dit probleem.

Bericht gewijzigd door wedden op do 20 mei 2021, 08:19
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ja doe ik..


nou de probleem is dat ik op 06-08-2019 geld heb opgevraagd en tot heden nog niks binnen heb gehad.

en met de klantenservice chat van bet 90 word ik zeer slecht behandeld.

heb contact opgenomen met me bank en gevraagd waarom het zo lang duurt die gaf aan dat het hooguit 5 werkdagen kan duren voordat geld gestort kan worden uit Sepa landen.

Dus daarna ben ik weer op chat geweest van bet 90 om te vragen hoe het precies zit aangezien dit de 7e dag is en ik niks binnen heb gehad.

krijg te horen ja van ons kant is alles goed en daar doe je het maar mee.

en als ik vraag of ze dan effe contact kunnen opnemen met de bank want heb dat zelf ook gedaan die geeft aan dat de afzender contact op moet nemen voor een onderzoek daar wil bet90 helemaal niet aan meewerken.

krijg constant te horen ja van ons kant is alles goed dat word constant herhaald.


dus vandaar de topic word van kastje na de muur gestuurd en me geld is spoorloos.


sorry vw voor de ongemak zal zo ff de berichten op 2 topics verwijderen.

1 Vind ik leuk's

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Bet90. Op zondag 1 september een uitbetaling aangevraagd (mijn eerste) - een bonus vrijgespeeld en mooie winst gemaakt.

Maandag 2 september kreeg ik het verzoek aanvullende documenten op te sturen. Geen selfie met ID (wat je in andere topics leest), maar gewoon een simpele kopie legitimatie met wat andere kopieën.


De documenten had ik vanmiddag geüpload en 2 uur later kreeg ik een bevestiging dat mijn account is geverifieerd. De uitbetaling was vervolgens direct ontvangen op mijn Skrill account na de verificatie.

Het kan dus wel. :-)

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.