Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Excel Bet Tracker 2013

Goedeavond iedereen,
Ten eerste alvast iedereen een gelukkig, gezond en verslavend 2013 toegewenst!!
Ik heb een voornemen in 2013 en ik hoop dat vol te kunnen houden, want wat ik namelijk wil gaan doen is een bet tracker bijhouden in een excel bestand. Ik had al een soort ingewikkeld bet tracker bestand in het engels gevonden maar wil een iets simpelere variant maken en bijhouden. Hierin ga ik alle bets plaatsen die ik speel om voor mezelf bij tehouden hoeveel ik win, met welke teams ik vooral win. Inzet, eventuele uitbetaling of verlies.
Daar ga ik ook de teams opschrijven / wedstrijden. Zodat als ik bijvoorbeeld op een team bet, dat ik kan zien van "Ooh daar heb ik vaak op gebet en dat team laat me bijna niet in de steek".
Ik ga hem binnenkort hier posten als die af is, tot die tussentijd hou ik de bets simpel bij in een leeg excel bestandje. Mensen nog meer interesse hierin?
Mvg,
Tim Barrett
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 31-12-2012 22:55 Hulp en advies
in 31-12-2012 22:55 Hulp en advies
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zeer interessant (y)
0 Vind ik leuk's
Leutig hoor. Oiit al eens een zelf gemaakt. Kijken of ik die nog kan vinden.
0 Vind ik leuk's
http://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet/
Hier kun je uitgebreide versies downloaden. Benieuwd hoe die van jou eruit ziet, ben wel geinteresseerd
0 Vind ik leuk's
ik heb die tracker ook gebruikt, maar heb voor mezelf de dicipline niet om het aan te houden ;o) misschien is dit een uitgelezen kans om met deze van tim en enkele goede voornemens de draad terug op te nemen ;o) LOL
alvast bedankt dat jij dit ook wil proberen tim om zo'n leuke tracker te maken. succes alvast
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
http://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet/
Hier kun je uitgebreide versies downloaden. Benieuwd hoe die van jou eruit ziet, ben wel geinteresseerd

Ik zat het te bedenken en ben inderdaad aan het googlen geweest, en had die ook gevonden.
Helaas kan je daar bijna niks aanpassen (beveiligd) anders had ik die aangepast :P
Mij versie wordt 10x simpeler hoor, heb niet zoveel kennis van excel. Basis kennis.
0 Vind ik leuk's
[quote]31 December 2012 om 23:55
Dude, gaat het wel goed met je? Ik maak me een beetje zorgen om je. Er is zoveel moois in het leven. Het lijkt een beetje op isolement en verslaving enzo. Niet tof.
Nevertheless: allen een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst! :)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:

Dude, gaat het wel goed met je? Ik maak me een beetje zorgen om je. Er is zoveel moois in het leven. Het lijkt een beetje op isolement en verslaving enzo. Niet tof.
Nevertheless: allen een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst! :)

:d :d :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
vekemans-g:
chomponthis2005:

Dude, gaat het wel goed met je? Ik maak me een beetje zorgen om je. Er is zoveel moois in het leven. Het lijkt een beetje op isolement en verslaving enzo. Niet tof.
Nevertheless: allen een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst! :)

:d :d :d :d :d :d

lol zie dit nu ook pas, wel een beetje ziek idd.
btw schiet zo'n tracker wel op voor je met al je combo's? Of ga je singles spelen?
0 Vind ik leuk's
Zeer interessant!!
Ik ben zeker geïnteresseerd hierin!!
0 Vind ik leuk's
http://soelsheep.blogabet.com/
onze, dat lukt perfect in die andere tracker, als je dat als BET Type invoert bij de mogelijkheden ...
COMBO 2 - COMBO 3
SYSTEM 3/4 - SYSTEM 4/5 - SYSTEM 5/6 .. etc
zo kun je ook overzichtelijk kijken welke bet systemen goed draaien en welke niet ;o)
en je kan bij sport dan al een onderverdeling doen
USA NBA U/O
USA NBA HC
USA NBA MIXED
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.