Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Excel Bet Tracker 2013

Goedeavond iedereen,
Ten eerste alvast iedereen een gelukkig, gezond en verslavend 2013 toegewenst!!
Ik heb een voornemen in 2013 en ik hoop dat vol te kunnen houden, want wat ik namelijk wil gaan doen is een bet tracker bijhouden in een excel bestand. Ik had al een soort ingewikkeld bet tracker bestand in het engels gevonden maar wil een iets simpelere variant maken en bijhouden. Hierin ga ik alle bets plaatsen die ik speel om voor mezelf bij tehouden hoeveel ik win, met welke teams ik vooral win. Inzet, eventuele uitbetaling of verlies.
Daar ga ik ook de teams opschrijven / wedstrijden. Zodat als ik bijvoorbeeld op een team bet, dat ik kan zien van "Ooh daar heb ik vaak op gebet en dat team laat me bijna niet in de steek".
Ik ga hem binnenkort hier posten als die af is, tot die tussentijd hou ik de bets simpel bij in een leeg excel bestandje. Mensen nog meer interesse hierin?
Mvg,
Tim Barrett
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 31-12-2012 22:55 Hulp en advies
in 31-12-2012 22:55 Hulp en advies
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik kan niet wachten tot die af is! Ik ben hem dan ook van plan te gebruiken. Succes (Y)!
0 Vind ik leuk's
Het nadeel van een 'fysiek' excel bestand is dat je deze alleen op je eigen PC kan gebruiken. Is er geen versie die bijvoorbeeld in Google Docs of Windows Live gebruikt kan worden?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Vandaag de dag bieden de meeste internet providers toch een vorm van cloud computing aan ? en if not zijn er toch alternatieven voor zo iets ?
0 Vind ik leuk's
Hoe gaat het er tot nu toe mee?
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Het nadeel van een 'fysiek' excel bestand is dat je deze alleen op je eigen PC kan gebruiken. Is er geen versie die bijvoorbeeld in Google Docs of Windows Live gebruikt kan worden?

Ik ben inderdaad aan het kijken naar de mogelijkheden, omdat het nog makkelijker moet kunnen lijkt mij.
Dat is ook de rede waarom dit bestand een vertraging heeft.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.