Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Excel Betting Sheet: Netto Profit en ROI

In navolging van het topic van Timbarret (http://www.voetbalwedden.net/topic/excel-bet-tracker-2013-1612/)
Heb ik een sheet ontwikkeld waarbij de Netto Profit en ROI berekend worden.
Voor degene die geinteresseerd zijn kunnen em hier downloaden:
Edit : Link weggehaald, er komt te staan : Sorry, the file you requested is not available.
en dan Click here to start download from sendspace
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag :)
ps. een bedankje is natuurlijk altijd leuk he en kost niks (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 3-02-2013 13:52 Hulp en advies
in 3-02-2013 13:52 Hulp en advies
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er goed onzemichael! Alles staat erin, en de optie om dingen leeg te laten is er. Ik heb er gelukkig al eentje, maar voor andere leden is dit zeker bruikbaar.
Enige vraag die ik heb is wat nou als ik een combo heb :-$ ?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Ziet er goed onzemichael! Alles staat erin, en de optie om dingen leeg te laten is er. Ik heb er gelukkig al eentje, maar voor andere leden is dit zeker bruikbaar.
Enige vraag die ik heb is wat nou als ik een combo heb :-$ ?

combo is zo 2012 he ;) nee geintje natuurlijk
Speel eik alleen tenniscombo's van Nick (1,25 x 1,40) dus ik heb dit probleem niet :)
Ja dat is idd een goede. Ga em misschien binnenkort nog verder uitwerken met de Half Win en Half Lost bets, die worden nu bij Win of Lost geteld maar heeft geen invloed op de ROI en netto profit nog niet :)
0 Vind ik leuk's
Thanks michael! ik kwam er al nooit aan toe :P
0 Vind ik leuk's
kijk ga eens kijken goed idee
0 Vind ik leuk's
Is misschien wel ideaal voor mij :p
0 Vind ik leuk's
De spreadsheet is helaas niet meer te downloaden. Zijn er ondertussen nog betere sheets? Ik wil vanaf het nieuwe seizoen alles gaan bijhouden in Excel, maar ben zelf geen held met dat programma :p
0 Vind ik leuk's
Na het downloaden ,wat moet er dan gebeuren? :-$
é-mail en paswoord invullen en dan vragen ze oa naar visakaart om 'complete download' te kunnen doen.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Hier was ik ook nooit meer aan toe gekomen, volgens mij inmiddels bijna 8 maanden verder :$
0 Vind ik leuk's
pico020:
De spreadsheet is helaas niet meer te downloaden. Zijn er ondertussen nog betere sheets? Ik wil vanaf het nieuwe seizoen alles gaan bijhouden in Excel, maar ben zelf geen held met dat programma :p

Hey Pico020, de (voor mij) beste versie vind ik op australia sports betting ....
laatste versie(2.13) dateert van 23 juli 2013 dus ze zijn daar nog constant aan het verbeteren eraan ....
http://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet/
0 Vind ik leuk's
Thanks Lohocla! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.