Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Grote winst gemaakt, hoe nu verder? Uitbetalen of doorspelen?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, wel al een paar keer op de chat wezen kijken maar nog niks in het forum geplaatst. Nu is daar dus het moment voor :p
Na de euforie gisteravond na weer een avond dikke winst staat mijn BR nu op 1000 euro, waar ik vorige week met 25 euro begon dus dat was een winstgevend weekje :) maar nu vraag ik me dus af hoe verder?
Moet ik alles er gewoon op laten staan? moet ik de helft terugstorten? wat werkt het beste?
Voorheen werkte ik nooit met strategieen of met het taartenstysteem ( zo heet dat toch?) en nu ik een behoorlijke BR heb,begin ik dit toch te overwegen, al vind ik het gokelement vaak leuker dan dat ik probeer op de langere termijn er winst uit te halen maar dan met een veel lagere inzet per weddenschap.
Iemand hier tips wat ik het beste kan doen?
alvast bedankt! :)
ps: Als het topic verkeerd staat moet iemand het maar even verplaatsen :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar stefanh
Country flagstefanh in 6-04-2012 11:36 Hulp en advies
in 6-04-2012 11:36 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wel dan Stefan, dan heb je het echt goed gedaan deze week.
(y) (y)
Ik zou u de raad geven om bv de helft laten uit te betalen(dan heb je toch al 475e zuivere winst) en met de rest kan je rustig verder spelen.
Natuurlijk is dit voor iedereen verschillend.
Je kan bv nu iets meer je bets spreiden en met lagere inzet spelen.
Maar dat is iets wat je zelf gaat moeten beslissen en zien wat UW beste strategie is. ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik weet niet hoe groot en veel je van plan bent te gokken. Maar ik persoonlijk zou in dit geval 750 terugboeken. Je hebt dan nog altijd 10 keer je storting om mee te spelen ;) Ik boek zodra ik een paar honderd win in ieder geval altijd het grootste deel terug. Vooral als het aan het eind van het weekend is, dat ik niet op dingen in ga zetten, waarvan ik eigenlijk te weinig weet doordeweeks.
Gefeliciteerd overigens. Heel goeie week!
0 Vind ik leuk's
stefanhuissoon:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, wel al een paar keer op de chat wezen kijken maar nog niks in het forum geplaatst. Nu is daar dus het moment voor :p
Na de euforie gisteravond na weer een avond dikke winst staat mijn BR nu op 1000 euro, waar ik vorige week met 25 euro begon dus dat was een winstgevend weekje :) maar nu vraag ik me dus af hoe verder?
Moet ik alles er gewoon op laten staan? moet ik de helft terugstorten? wat werkt het beste?
Voorheen werkte ik nooit met strategieen of met het taartenstysteem ( zo heet dat toch?) en nu ik een behoorlijke BR heb,begin ik dit toch te overwegen, al vind ik het gokelement vaak leuker dan dat ik probeer op de langere termijn er winst uit te halen maar dan met een veel lagere inzet per weddenschap.
Iemand hier tips wat ik het beste kan doen?
alvast bedankt! :)
ps: Als het topic verkeerd staat moet iemand het maar even verplaatsen :)

nice played ;-)
en welke combo's hebben je die mooie winst bezorgd ???? of waren het singels ??????
0 Vind ik leuk's
Oh ik had zelf het idee om het te laten staan en aan het eind van elke week bijv. het bedrag boven de 1000 euro terug te storten. Ik vind 750 euro persoonlijk dan wel weer erg veel geld :p
Maar dinsdag was het Barca-Milan BTS woensdag Chelsea-Benfica over 2.5 goals en gister een combo van Valencia-Az, Hannover-Atletico en Bilbao-Schalke over 2.5 goals, die me zoveel geld opgeleverd hebben :p wel ook heel hoog ingezet dus niet iets voor elke dag haha
0 Vind ik leuk's
750 e uit laten keren en koop een ipad 3 :p of iets leuks en ga lekker verder met 250 euries maar een kleine hint ik zal wel met een systeem gaan werken
0 Vind ik leuk's
vocram:
750 e uit laten keren en koop een ipad 3 :p of iets leuks en ga lekker verder met 250 euries maar een kleine hint ik zal wel met een systeem gaan werken

Juist, ga met je geld in ieder geval iets leuks doen. Aan een leuke/uitdagende/unieke activiteit heb je een mooie herinnering en deze zal niemand je ooit meer afnemen. Dat is altijd beter dan een product waar je alleen bij aanschaf (en meestal vlak daarna) alleen plezier aan beleeft. Een ervaring heb je dus voor de rest van je leven...
Succes in ieder geval en gefelicteerd met je winsten!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vocram:
750 e uit laten keren en koop een ipad 3 :p of iets leuks en ga lekker verder met 250 euries maar een kleine hint ik zal wel met een systeem gaan werken

Dit idd.
Zonde als je straks alles verspeeld en 0 euro op je account ziet staan. Ik denk dat je met 250 euro nog goed kan spelen en zeker met de ComeOn bonus van VW krijg je bij storting van 120 euro zelfs 120 euro extra bonus :D
0 Vind ik leuk's
stefanhuissoon:
Oh ik had zelf het idee om het te laten staan en aan het eind van elke week bijv. het bedrag boven de 1000 euro terug te storten. Ik vind 750 euro persoonlijk dan wel weer erg veel geld :p
Maar dinsdag was het Barca-Milan BTS woensdag Chelsea-Benfica over 2.5 goals en gister een combo van Valencia-Az, Hannover-Atletico en Bilbao-Schalke over 2.5 goals, die me zoveel geld opgeleverd hebben :p wel ook heel hoog ingezet dus niet iets voor elke dag haha

Ja ik weet natuurlijk niet met wat voor bedragen je in wil zetten. Maar ik persoonlijk zou niet weten wat ik in godsnaam met 1000 euro op m'n account moet. ;-) 250 lijkt me meer dan genoeg haha
0 Vind ik leuk's
Ik zou er 500 af halen, met die andere 500 kun je nog een behoorlijke dikke winst gaan behalen, mits je meteen systeem gaat spelen wat ik je zeer zeker aan raad.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.