Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Grote winst gemaakt, hoe nu verder? Uitbetalen of doorspelen?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, wel al een paar keer op de chat wezen kijken maar nog niks in het forum geplaatst. Nu is daar dus het moment voor :p
Na de euforie gisteravond na weer een avond dikke winst staat mijn BR nu op 1000 euro, waar ik vorige week met 25 euro begon dus dat was een winstgevend weekje :) maar nu vraag ik me dus af hoe verder?
Moet ik alles er gewoon op laten staan? moet ik de helft terugstorten? wat werkt het beste?
Voorheen werkte ik nooit met strategieen of met het taartenstysteem ( zo heet dat toch?) en nu ik een behoorlijke BR heb,begin ik dit toch te overwegen, al vind ik het gokelement vaak leuker dan dat ik probeer op de langere termijn er winst uit te halen maar dan met een veel lagere inzet per weddenschap.
Iemand hier tips wat ik het beste kan doen?
alvast bedankt! :)
ps: Als het topic verkeerd staat moet iemand het maar even verplaatsen :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar stefanh
Country flagstefanh in 6-04-2012 11:36 Hulp en advies
in 6-04-2012 11:36 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nouja ik dacht altijd dat de meeste mensen die er heel serieus mee bezig waren toch altijd een behoorlijk bedrag op hun rekening als `startbedrag' hadden staan zeg maar..
Maar misschien moet ik er dan inderdaad maar wat vanaf halen :p
0 Vind ik leuk's
stefanhuissoon:
Nouja ik dacht altijd dat de meeste mensen die er heel serieus mee bezig waren toch altijd een behoorlijk bedrag op hun rekening als `startbedrag' hadden staan zeg maar..
Maar misschien moet ik er dan inderdaad maar wat vanaf halen :p

Zeker doen, haal er gewoon 500-700 vanaf, dat is pure winst, en je hebt dan nog zat over om mee verder te spelen. Blijf gewoon het zelfde spelen als je nu doet, misschien dat je iets meer wilt gaan inzetten maar verander het niet te veel.
Althans, zo had ik het gedaan als ik jou was.
0 Vind ik leuk's
Ik zou voor de spanning all-in gaan op PSG morgen
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
Ik zou voor de spanning all-in gaan op PSG morgen

Die zou goed zijn geweest (y) :d
0 Vind ik leuk's
Netjes! (y)
Ik zou ook een groot gedeelte uit laten betalen. Je hoeft echt geen grote bankroll te hebben om met het taartsysteem aan de gang te gaan. Ik ben zelf ooit met 100 euro begonnen. Een unit is dan 1 euro, dus dat is makkelijk tellen! ;-)
Daarnaast vind ik dat je jezelf best van tijd tot tijd mag belonen. Veel plezier met je winst! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.