Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het 0570 systeem

Hallo mensen,


Ik noem het systeem maar even het '0570' systeem omdat deze oud user van deze site destijds dit systeem bedacht heeft maar doordat de site is vernieuwd, is zijn topic ook weg.

Ik blijf het toch het beste systeem vinden wat ik door de jaren ben tegengekomen en soms vragen mensen in de chat erna, dus het lijkt me wel handig om het nog een keer uit te leggen.


Het systeem kan uit meerdere stappen bestaan en is gebaseerd op 1 of 2 goals in een wedstrijd. Wat je sowieso wilt vermijden is een 0-0 wedstrijd. Dus goed je wedstrijden uitkiezen en geduldig spelen blijft ook hier the key to succes. Ik neem als stake systeem maar even het Blogabet systeem als voorbeeld ( stakes van 1 - 10 ).


Stap 1 : Je pak de bet total goals first half over 0,5 (stake 2/10)......Ik raad aan om deze te pakken als de odd minimaal 1.4 is want je ziet vaak dat vlak daarna toch een goal valt. Het is aan jezelf of je langer wilt wachten en de odd wilt laten oplopen met het risico dat de goal al valt.

Valt de goal in de 1e helft dan win je de bet en speel je niks meer bij deze wedstrijd. Op naar de volgende....


Stap 2 : 0-0 bij rust???? Dan pak je de bet total goals over 1,5 (stake 2/10).


Stap 3 : Valt de goal in de 2e helft voordat de odd van de OVER 0,5 TOTAL GOALS op 1.5 staat?? (meestal als de goal binnen 15-20 minuten valt) Dan pak je gelijk na deze goal de bet TOTAL GOALS OVER 1,5 (stake 4/10). De odd voor deze bet maakt op dat moment niet veel uit. Zal meestal rond de 1.2 - 1.4 zijn.

Je ziet vrijwel altijd dat na een snelle goal in de 2e helft er nog eentje valt. Ondertussen loopt je TOTAL GOALS OVER 1,5 bet die je in de rust hebt gezet ook nog.


Stap 4 : Blijft de goal uit in de 2e helft en kan je de TOTAL GOALS OVER 0,5 zetten bij minimaal odd 1.5......dan pak je deze stake 8/10.


Met dit systeem speel je minimaal quitte bij 1 goaltje in de wedstrijd tenzij deze goal valt vlak na rust en hier blijft het bij (kost je 8 units). Een 0-0 is dodelijk en kost je gelijk 16 units.


Het is een systeem waar veel tijd in (kan) gaan zitten omdat alles live is en je hebt wel een beetje bankroll nodig maar weet je geduldig je wedstrijden uit te kiezen dan kan het zeker winstgevend zijn. Daarnaast denk ik dat het handig is om dit systeem in je achterhoofd te houden als je TOTAL GOALS OVER 0,5 FIRST HALF hebt gespeeld en het is 0-0 bij rust.

Dit kan je bet alsnog goed maken of je kan nog quitte spelen.


Succes en vragen stellen mag altijd

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gulzig
Country flaggulzig in 19-11-2017 12:02 Hulp en advies
in 19-11-2017 12:02 Hulp en advies
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dankjewel voor de uitleg!


0 Vind ik leuk's
Op zo. 19 nov. 2017, 13:02 schreef gulzig:


Met dit systeem speel je minimaal quitte bij 1 goaltje in de wedstrijd tenzij deze goal valt vlak na rust en hier blijft het bij (kost je 8 units). Een 0-0 is dodelijk en kost je gelijk 16 units.

'Dodelijk' moet je toch zoveel mogelijk zien te vermijden? Stel je hebt ingezet op één van deze Eredivisie wedstrijden die dit seizoen in 0-0 eindigden:


  • Sparta - Heerenveen
  • VVV - NAC
  • Vitesse - PEC Zwolle
  • Feyenoord - PEC Zwolle


Het zijn er wel erg weinig trouwens, als ik er zo naar kijk. Dus dat spreekt in het voordeel van deze strategie. Maar bij bijvoorbeeld Vitesse - PEC en Feyenoord - PEC had ik van tevoren zeker geen 0-0 verwacht (sowieso had niemand dat verwacht, denk ik). Als ik daarop gespeeld zou hebben zou ik 16 stakes verloren hebben. Ik zet het systeem voort en eigenlijk wil ik altijd in de eerste helft een doelpuntje zien, dat is het meest gunstige geval. Maar de winst die ik er mee pak is erg klein: op een odd van 1.40 is de winst minder dan 1 stake. Ik moet dan dus meer dan zestien keer (liefst zestien keer achter elkaar) de over 0.5 goals in de eerste helft goed hebben om mijn verlies goed te maken.


Uiteraard zijn er meer mogelijkheden om de winst te pakken, bijvoorbeeld met de over 1.5 goals na rust. Maar als je tegen die onverhoopte 0-0 aanloopt word je meteen ver terug gegooid.


Toen ik snel even keek naar de wedstrijden die in 0-0 zijn geëindigd in de Eredivisie dan zijn dat er 4 van de in totaal 140 gespeelde wedstrijden. Dat is bijna 3% (iets minder). De kans dat je een wedstrijd goed voorspeld is dan 97%. De kans dat je zestien keer op rij een 0-0 weet te vermijden is 0.97 ^ 16 = 0.61 oftewel 61%. Nog steeds een vrij grote kans.


Dus ja wat mij betreft valt er wat voor deze strategie te zeggen, maar ik vind de potentiële winst wel laag voor de hoogte van het mogelijke verlies. Hoe kijk jij hier tegenaan?

0 Vind ik leuk's

Je hebt gelijk dat de winst er laag is t.o.v. het verliest dat je kan hebben. Maar dit is de winst die je pakt als je stap 1 goed hebt.


Het gebeurt ook regelmatig dat je stap 2 + 4 goed hebt en dan pak je wel een leuke winst. Wat ook een mogelijkheid is, is om af en toe in te stappen vanaf stap 2 als je ziet dat een wedstrijd 0-0 is bij de rust en waar je toch wel vertrouwen in hebt. Kan zijn dat je dit pre match al had maar kan ook zijn aan de hand van wat je de 1e helft gezien hebt.

In dit geval skip je alvast het verlies van stap 1.


Je kan er een beetje je eigen draai aan geven. Het belangrijkste blijft toch wel om geduldig dit systeem te spelen en niet zomaar wat wedstrijden pakken. Ik moet ook toegeven dat het pas echt leuk wordt als je met hogere stakes kan spelen. Voor de kleine wedder is het eigenlijk niet echt interessant.


Zelf plaats ik bijna alleen maar bets bij wedstrijden die ik live kijk en als ik in de 1e helft wel een goaltje zie vallen dan pak ik dit systeem. Dan hoef ik niet gelijk met mijn flat stake de over 0,5 goals first half te spelen.

0 Vind ik leuk's

Vind het zeker niet het beste systeem.


Ik heb destijds veel gesprekken met 0570 hierover gehad, hij heeft mij geen enkele keer weten te overtuigen, ook geen bewijs kunnen laten zien dat hij daadwerkelijk winstgevend hiermee speelde. Via de chat riep hij vaak wedstrijden die achteraf niet goed waren, welke dan ook niet eens meegenomen waren in zijn zogenaamde excel sheetje. Ik heb dit systeem ruim 3 maanden getest en op lange termijn ga je gewoon keihard nat. Het komt erop neer dat je sowieso veel geld moet inzetten wil je er een interessant bedrag eruit zien te halen, daarbij is 1 op de 16 bets fout al direct break even met de odds die jij aanhoudt. Ik ben bij 0-0 vanaf minuut 60 namelijk odds 1.60 ipv 1.50 gaan spelen, zodat je alsnog soms een paar keer 200 winst pakte ipv 0.


Uiteraard ben ik niet iemand van woorden, maar ook van bewijs. Dus ik zal jullie het laten zien wat ik bedoel.Ik neem het bedrag waar hij mij hij aangaf dat ie mee speelde, namelijk 500,00 per bet.


Stap 1: 500 inleg tegen een minimale odds van 1.40. Mijn ervaring was dat een odds van 1.40 al moeilijk te vinden was. maar goed, laten we zeggen odds 1.40.Bij een goal maak je 200 euro winst.


Valt er geen goal in de eerste helft, dan gaat er nog 500 erin tegen een odds van 2.0 voor 1.5+ doelpunten. Mocht er geen doelpunt vallen moet je nog 2000 blijven inzetten en verlies je dus 3000,- Bij 1 goal verlies je 2000,-. Zou er dan wel 1 doelpunt vallen speel je break even en bij 2 doelpunten maak je 1000 winst. Al met al zit je te zweten omdat je totaal al 3000 voor één wedstrijd hebt ingezet waarbij je dus 200 tot 1000 winst kunt maken.


We weten allemaal wel dat er altijd wel een 0-0 wedstrijd ertussen zal zitten. En stel dat we 20 wedstrijd pakken als voorbeeld en daarvan zit er 1 tussen die eindigt op 0-0 en 3 die blijven steken op 1-0 of 0-1. Dan heb je er dus 16 goed voorspeld wat dus al redelijk hoog is qua percentage. Zeg maar dat 10 wedstrijden al direct een goal valt in de eerste helft, dus 10x 200 = 2000 winst maakt.

Die ene 0-0 wedstrijd zorgt dat je dan ook gelijk 3000 verlies maakt, dus je totale tussenstand komt neer op -1000,-

Dan houden we nog 10 bets open waarvan er dus 3 fout gaan op die 1-0/0-1 en 7x gaan er goed. Ik blijf er bij dat ik dus al redelijk hoog zit in het voordeel van dit systeem. 3x gaat er dus fout, dus dat kost je nogmaals 3x 2000,-, dus 6000,- totaal. je stond al 1000,- in de min dus dat maakt je tussenstand nu -7000,. 7x win je waarvan zeg maar 2x met 1 doelpunt en 5x met 2 doelpunten. 5x 1000 winst = 5000,- + 1x 0 = 0, dus 5000,- totaal.

Dan kom je totaal -2000 te staan, en dan ben ik nog redelijke fair geweest met maar 1 vd 20 bets die op 0-0 eindigt en maar liefst 5 wedstrijden met 2 doelpunten in de laatste half uurtje.


Als je dus ineens van 1 naar 2 wedstrijden gaat wat op 0-0 eindigt ben je helemaal de sjaak en heb je duizenden euro's verlies.


Voor de goede order heb ik ook gelijk maar eens de laatste 5 speelrondes meegepakt in de NL Eredivisie. In de Eredivisie wordt veel gescoord, dus een prima competitie voor deze tactiek zou je zeggen. Alle wedstrijden zijn al gespeeld, dus je kunt heel makkelijk dit testen. Natuurlijk kun je achteraf zeggen dat je bepaalde wedstrijden niet zo spelen, maar we moeten toch wat testen.


Ronde 8:

uitslagen 1-2, 1-1, 2-5, 3-1, 1-1, 0-0, 3-1, 4-0 en 1-0


5x een doelpunt in de eerste helft, dus een netto winst van 5x200 = 1000,-

2x late doelpunten +2000

1x 0-0 dus -3000

1x 1 late goal = 0,-


Dus spelweek 8 = break even 0,-


Ronde 9:

6x een doelpunt in de eerste helft, dus een netto winst van 6x200 = 1200,-

2x 500

1x 1000


Dus spelweek 9 een dikke winst omdat er geen 0-0 uitslag erbij zit. De winst is 2700,-


Ronde 10:

8x een doelpunt in de eerste helft, dus een netto winst van 8x200 = 1600,-

1x 500


Wederom feest met geen 0-0 uitslag. Winst bedraagt 2100,-


Ronde 11:

6x een doelpunt in de eerste helft, dus een netto winst van 6x200 = 1200,-

maar nu wel 2x een 0-0 dus -6000


Huilen in een hoekje,want je hebt 4800,- verlies. Dit was ook direct je winst van ronde 9 + 10.


Ronde 12:

5x een doelpunt in de eerste helft, dus een netto winst van 5x200 = 1000,-

1x 500

2x 0

1x 1000


2500 winst, maar hier zat wel de late doelpunt van PSV in, anders was het 500 verlies.


En dan heb je nog de goal van Roda vs NAC in de 91ste minuut wat ook anders 3000 verlies was in ronde 8.En dan heb ik die vele tweede goal niet meegenomen in de slotfase. Ik ben dus totaal niet overtuigd. Je moet aller eerst een flinke bankroll hebben om dit te kunnen spelen, en dan ook nog flink inzetten. Het risico is enorm in vergelijking met wat je eruit kunt halen. Je zet dus 3000 totaal in terwijl je maar 1000 winst kunt maken. Dat is gelijk aan een odds van 1.35. Volgens mij zijn er genoeg odds van 1.35 die minder risico vol zijn dan hopen op geen 0-0 wedstrijd.


Je kan ook zeggen dat je met 50 euro als inleg van stap 1 gaat beginnen en dan pak je dus 20 euro winst of 300 verlies bij een 0-0 wedstrijd.

Bericht gewijzigd door tino23 op ma 20 nov. 2017, 14:28
0 Vind ik leuk's

odds van de vrijdag wedstrijd AZ vs Twente staat online. over 0.5 goals first half 1.20. Dus als je live gaat wachten tot 1.40 dan ben je denk ik wel weer 10 minuten verder. Dus dan zou je ook alle doelpunten die uit bovenstaande statistieken zijn gevallen in de eerste 10 minuten ook doorstrepen. Al met al, @Gulzig, heb jij bewijs wat je kunt laten zien dat je hier een winnende strategie mee hebt gespeeld de afgelopen maanden?

0 Vind ik leuk's

Tino23 ik ben het met je eens hoor, je moet groot inzetten om een beetje leuk te kunnen pakken en er valt vaker een 0-0 dan dat je zou denken.

0570 heeft me toen der tijd laten zien wat die in 3 maanden gepakt had en dat was eerlijk gezegd niet mis. was rond de 30k als ik het me goed herinner.

Maar hij kon het full-time doen en had het geduld om goed zijn wedstrijden uit te kiezen en eventueel over te slaan als de odds hem niet aanstonden.


Ik speel zelf het systeem af en toe maar leg er geen focus op dus kan er ook geen specifieke resultaten van laten zien.Ik heb het wel uitgeprobeerd toen der tijd maar toen kon ik niet het geduld opbrengen om rustig de wedstrijden uit te kiezen of over te slaan en begon al snel van alles en nog wat te spelen in de trant van: er valt toch wel een goal. Dit pakte dan ook zeker niet goed uit. Ben er sowieso door de jaren heen achter gekomen dat alles draait bij winstgevend wedden om tijd investeren / geduld en durven overslaan.


Ik vind het vooral handig om het in mijn achterhoofd te houden omdat ik bijna alleen maar bets plaats bij wedstrijden die ik live kijk en de over 0,5 total goals first half niet flat stake aandurf haha. Met dit systeem in het achterhoofd durf ik het toch aan om die bet dan te plaatsen omdat ik live de wedstrijd kijk en er veel vertrouwen in heb en weet dat ik aan 1 goal genoeg kan hebben.

Het kan ook zo zijn dat ik bij een 0-0 ruststand toch vertrouwen in goals heb en alsnog het systeem oppak maar wat ik dan liever doe is wachten tot de over 1 goal rond de odd 2 komt en deze dan pakken.


In mijn ogen is het vooral een goed systeem om live te implementeren bij wedstrijden die je ook daadwerkelijk kijkt en als je met een bepaalde discipline kan wedden. Deze discipline is helaas bij veel wedders ver te zoeken en je zal een behoorlijke bankroll moeten hebben om leuke bedragen te kunnen winnen. Dit maakt dat het systeem voor veel wedders bij voorbaat al niet is weggelegd.

Bericht gewijzigd door gulzig op wo 7 feb. 2018, 13:26
0 Vind ik leuk's

Even een tipje voor jullie om goede wedstrijden te selecteren met dit systeem :


Kies een aantal competities uit waar je wat verstand van hebt en pak de teams die in de vorige speelronde een kutresultaat hebben geboekt voor dit systeem (dus een 0-0 of een slechte 1-0). Een slechte 1-0 zie ik even als een goal die viel tussen minuut 46 en 70. Het gebeurd heel erg weinig dat hetzelfde team 2x achter elkaar een resultaat behaalt wat kut is voor deze methode. In de Eredivisie is dit volgens mij één keer gebeurd dit seizoen. Persoonlijk speel ik ongeveer 15 competities en noteer ik eventjes de teams die vorige speelronde een kut resultaat hadden (kom je op een groep van 20/30 wedstrijden uit ongeveer). Vervolgens kies ik dan de beste wedstrijden uit deze groep.


Ik heb nog manieren om mijn keuze nog eenvoudiger te maken, maar ik ben volgens mij al lief genoeg geweest ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.