Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe de meeste kans om te winnen met voetbal weddenschappen

Beste voetbalwedden leden,
Mijn vraag is aan jullie, wie wint er regelmatig wat zonder verlies te draaien en op welke manier doen jullie dat. Zelf heb ik de laatste tijd veel verlies geleden en begin het telkens ook te draaien dus ik ben erg benieuwd hoe jullie het doen. Ik weet dat er verschillende tactieken zijn die op het forum staan maar ben toch benieuwd naar jullie speelmanier.
- Maken jullie combo's van lage odds met de favorieten clubs?
- Zetten jullie geld op een lage single odd van bijvoorbeeld odd @1.30?
- Spelen jullie meerdere combo's in 1 bet?
- Hoeveel zetten jullie in per wedstrijd, of is dit verschillend?
Graag jullie reacties, ik ben hier best wel benieuwd naar eigenlijk.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett
18-10-2012 19:17 in Hulp en advies
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timbarrett:
Beste voetbalwedden leden,
Mijn vraag is aan jullie, wie wint er regelmatig wat zonder verlies te draaien en op welke manier doen jullie dat. Zelf heb ik de laatste tijd veel verlies geleden en begin het telkens ook te draaien dus ik ben erg benieuwd hoe jullie het doen. Ik weet dat er verschillende tactieken zijn die op het forum staan maar ben toch benieuwd naar jullie speelmanier.
- Maken jullie combo's van lage odds met de favorieten clubs?
- Zetten jullie geld op een lage single odd van bijvoorbeeld odd @1.30?
- Spelen jullie meerdere combo's in 1 bet?
- Hoeveel zetten jullie in per wedstrijd, of is dit verschillend?
Graag jullie reacties, ik ben hier best wel benieuwd naar eigenlijk.

Hoi Tim,
belangrijk is zelf evaluatie. Wanneer je verlies hebt geleden, weet je dat je op deze manier niet verder moet spelen en je stijl aan moet passen.
Houd je bets bij in excel.
Mijn tip is om singles te gaan spelen. Langzaam aan pak je op de lange termijn dan een winst. Elke dag 3 euro winst is ook 100 euro per maand!
Heb je iemand gezien die met combi's op het forum winst maakt ?? Nee ?? Dan raad ik dit eigenlijk gewoon af. Eens in de zoveel tijd pakt iemand een keer een winst, maar 9/10 combi's zijn gewoon fout ;)
De inzet is afhankelijk van je budget. Het beste is om via het taartmodel te spelen (ff zoeken met de zoekfunctie bovenin het scherm). Iedereen speelt met dezelfde stakes maar met andere inzetten. Zo is bij iemand 6/10 60 euro en bij iemand anders 0,60 cent.
Succes met wedden iig :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.