Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Over langere periode winst maken met sportwedden, hoe?

Mijn eerste post hier... Ik ben erg benieuwd met welke strategieën jullie spelen. Ik wed eigenlijk alleen op voetbal en ik merk, dat je alles kunt bestuderen, maar dat toeval altijd een rol speelt. Een bal binnenkant paal. Een scheidsrechterlijke dwaling. De hond van de keeper is overleden. Er zijn zoveel factoren toevallig en onbekend, dat ik me afvraag of er überhaupt een strategie is die zulke zaken ondervangt?


Wie maakt er over een langere periode (laten we zeggen: enkele maanden) daadwerkelijk winst? Mijn ervaring is dat er tenminste een iemand is die meer onderzoek doet en kan veroorloven dan ik. Dat is de bookmaker. Is er überhaupt een winnende strategie mogelijk in jullie ogen?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar abelenstra
Country flagabelenstra in 3-11-2020 19:33 Hulp en advies
in 3-11-2020 19:33 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ten eerste welkom op voetbalwedden.net, leuk dat je een account hebt aangemaakt. Ik heb mijn account ook weer eens afgestoft na lang hier niet aanwezig te zijn geweest. Ik kreeg vandaag een mailing over de prijsvraag, leuk opgezet.


Toeval is er inderdaad op de korte termijn, op de lange termijn niet. Ik zeg niet dat ik een winnende speler ben, ik minimaliseer wel mijn verlies tot slechts enkele procenten, dat is voor mij al voldoende voor het plezier wat ik uit het sportwedden haal.


Ik speel vooral weddenschappen op competities die ik regelmatig zie, dat maakt het ook leuk. Vooral het rondspelen van bonussen bij diverse bookmakers is voor mij een sport an-sich. Hier kan je meer informatie vinden: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen

Bericht gewijzigd door ieniemienie op di 3 nov. 2020, 21:34
0 Vind ik leuk's

Welkom @abelenstra (mooie username!)


Het heeft bij mij ook wat jaren gekost voor ik de switch maakte van 'voor de lol wedden/wedden zodat je een wedstrijd spannender maakt om te kijken' naar lange termijn winst maken. Wat ieniemienie hierboven zegt klopt in ieder geval, geluk speelt een rol als je twintig weddenschappen plaatst op een dag, niet als je duizend weddenschappen plaatst in vier jaar. Een tip is om in een excel bestandje al je bets bij te houden om te zien of je winst maakt, voor mij is dit getal altijd een mooie drive.


Het belangrijkste is in ieder geval dat je alleen odds speelt die in jouw ogen echt duidelijk te hoog staan. Bedenk je dat bookmakers/punters die de grote bedragen inzetten veel informatie hebben en dat je dus echt niet twintig goede odds op een dag gaat vinden. Als voorbeeld: Ik las vanavond dat Perisic bij Inter in de spits zou starten en verwachtte dat hij wel minimaal één keer op doel zou schieten. Toen ik bij de odds ging kijken zag ik 1.72 bij Unibet waar voor mij geen value inzat (als de wedstrijd vijf keer gespeeld zou worden zou hij drie keer moeten uitkomen voor minimale winst), ik zag ook de odd van 2.50 bij betfair (dan moet hij twee keer uitkomen van de vijf om quitte te spelen en heb je bij een derde keer een grote winst), een behoorlijk verschil dus! Zorg dus ook dat je voor je bets bij meerdere bookmakers kijkt of op een site die odds vergelijkt als oddsportal of oddschecker.


Naast dit zijn er de algemene regels; grote combi's zijn op lange termijn zelden winstgevend dus speel singles of doubles, en mijn persoonlijk ervaring is dat je je beter op odds boven de 2.00 kan richten dan odds rond de 1.60. En als laatste kan je je beter focussen op één of twee competities (in mijn geval darts en Serie A) dan overal een klein beetje van op de hoogte te zijn. Als je meer vragen hebt kun je altijd een bericht sturen!

Bericht gewijzigd door donnynedved op di 3 nov. 2020, 23:31
5 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Ieder zijn tactiek , veelal heeft toch ook te maken met wat je kan ijnzetten , ik speel al heel erg lang en pak vaak (zekerheidjes ) zoals gister bv bayern , toch wel ajax en city , gaat ook wel eens mis maar met incash zou het dus echt gek moeten lopen wil je blut raken , dus hoge inzet op vrij lage odd alhoewel Ajax 1,75 gister toch hoog was , ook zondag psv tegen ado aan 1,33 ......wel goed voorbereiden ....nogmaals wat kan je missen en wat is je opzet ? Veel ervaren jongens op VW dus je kan alle kanten op ........s6

2 Vind ik leuk's


Deze site is bedoeld om je te helpen. Bijvoorbeeld met de voorbeschouwingen.

Ook zijn er leden die serieus wedtips hier invoeren en bijhouden en kun je hun statistieken zien. Die zou ik eens volgen.

Een aantal tips hierboven ook nuttig, odds vergelijken bij meerdere bookies, inzetten op bets waar je verstand van hebt, etc

Ook zijn er diverse strategie topics. En referenties aan externe sources die je tips kunnen geven.

Verder zijn er app groepen waar je in kunt deelnemen wat tot goede tips kan leiden.

Mogelijkheden te over. En winst maken kan echt. (reken niet de tijd die je er in steekt).

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

mijn techniek is hoog inzetten op hele betrouwbare clubs vaak wel lage quote maar wel bijna zeker zo heb ik met 100 vaak paar duizend gewonnen alleen de pest is weet soms niet van stoppen buiten de geld is de kick leuk maar ozo link 😄en bestudeer wedstrijden van te voren zo hen ik vaak hele hoge quotes gewonnen door goed te bestuderen lage favoriete quote is vaak ook niet wat het is en ken onderhand bijn alle wereld clubs van eredivisie tot 1 e ,2e ... divisie clubs uit mijn hoofd kan rustig zeggen ben pro 😏

1 Vind ik leuk's
rijk in het hart

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.