Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hulp bij toto-weddenschappen in de winkel

Hallo voetbalwedders,
Ik heb er eneige tijd over nagedacht om een topic te openen, maar heb het uieindelijk toch maar gedaan. Ik ben nu een tijdje bezig met het wedden op voetbalwedstrijden. Dit lijdt tot wisselende resultaten.
Ik wed eigenlijk nooit op internet, omdat ik dat persoonlijk wat minder vind. Ik hou er meer van om nog op de klassieke manier het in te vullen in de winkel.
Nou mijn vraag;
Ik speel vaak redelijk grote combinaties om de winst te verhogen, maar dat zorgt er ook geljik voor dat het risco groter wordt.
Zou iemand mij een tip kunnen geven om wat met wat minder risico te spelen en daaroor mijn winsten ook groter worden, zonder daarbij op internet te spelen. En kun je in de winkel ook spelen door te zeggen; "meer als 2.5 goals"?
alvast bedankt als je een goede tip weet!!
Larssietjuh
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar larssietjuh_92
Country flaglarssietjuh_92 in 8-11-2011 16:04 Hulp en advies
in 8-11-2011 16:04 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel ook idd altijd toto.
ik denk dat jij 1 of 2 euro inzet, en dan 6 wedstrijden nietwaar?
nou, zet 5 dagen niet, dan heb je 5 euro inzet ( die je anders toch al had verloren )
ga naar soccervista en kijk welk team goed speelt, of de andere ploeg heel slecht
zet dan max 3 teams, quotering meestal rond de 1,40 dus 1,40 keer 1,40 keer 1,40 keer 5 = 13,72 met weinig risico
overr 2,5 goals kan je niet zetten bij toto
0 Vind ik leuk's
jasperav:
Ik speel ook idd altijd toto. ik denk dat jij 1 of 2 euro inzet, en dan 6 wedstrijden nietwaar? nou, zet 5 dagen niet, dan heb je 5 euro inzet ( die je anders toch al had verloren ) ga naar soccervista en kijk welk team goed speelt, of de andere ploeg heel slecht zet dan max 3 teams, quotering meestal rond de 1,40 dus 1,40 keer 1,40 keer 1,40 keer 5 = 13,72 met weinig risico overr 2,5 goals kan je niet zetten bij toto

Nee, ik speel met 5 euro, als je met 2 euro doet is het niet de moeite. Jammer dat je niet kunt spelen met zoveel aantal goals in de winkel.....
Dus jij pakt gewoon 3 wedstrijden van 1.40 of meer en dan 5 euro?!
0 Vind ik leuk's
Klopt! ja dat is toto he, ach toto heeft ook zo zijn voordelen...
Ja rond de 3 wedstrijden meestal rond de 1,40. ga je meer dan 3 of 4 dan zijn je winstkansen echt veels te laag.
Kijk je denkt misschien maar 13 euro... maar nu doe je dit weer maar dan 2 keer... dus dan doe je 3 euro terug in je portemenee, 10 euro inzet, en je winst is dan 26 euro en ga maar door !
0 Vind ik leuk's
jasperav:
Klopt! ja dat is toto he, ach toto heeft ook zo zijn voordelen... Ja rond de 3 wedstrijden meestal rond de 1,40. ga je meer dan 3 of 4 dan zijn je winstkansen echt veels te laag. Kijk je denkt misschien maar 13 euro... maar nu doe je dit weer maar dan 2 keer... dus dan doe je 3 euro terug in je portemenee, 10 euro inzet, en je winst is dan 26 euro en ga maar door !

Ja, als je het zo bekijkt, klopt het helemaal. Moet wel geduld hebben, maar dat kan ik wel opbrengen denk ik. speel jij zelf veel toto?
wat zijn de voordelen van toto dan? hahah
0 Vind ik leuk's
larssietjuh_92:
jasperav:
Klopt! ja dat is toto he, ach toto heeft ook zo zijn voordelen... Ja rond de 3 wedstrijden meestal rond de 1,40. ga je meer dan 3 of 4 dan zijn je winstkansen echt veels te laag. Kijk je denkt misschien maar 13 euro... maar nu doe je dit weer maar dan 2 keer... dus dan doe je 3 euro terug in je portemenee, 10 euro inzet, en je winst is dan 26 euro en ga maar door !

Ja, als je het zo bekijkt, klopt het helemaal. Moet wel geduld hebben, maar dat kan ik wel opbrengen denk ik. speel jij zelf veel toto?
wat zijn de voordelen van toto dan? hahah

Ja ook op bwin, maar weet je wat het is? je wint 20 euro bij bwin yeey denk je! ik meen het, dagje weer achter je computer met livebetten en je bent het geld weer kwijt. en meestal laat je het niet eens uitbetalen bij bwin want je denkt ik laat het erop om meer geld te maken, wat je dus juist niet doet...
Voordelen van toto? nou haha, als je hebt gewonnen krijg je het geld contant binnen 5 seconden. lijkt een rare reden nietwaar?
voorbeeldje:
BWIN: geld op bwin -> uitbetalen -> ID opsturen -> wachten -> id word geverifieerd -> geld word gestort ( kan een aantal dagen duren ) op moneybookers -> moneybookers naar je bank -> bankgeld naar je hand TIJD: rond de 10 dagen
TOTO: geld op blaadje -> lopen naar de sigarenboer -> handje contantje geld
TIJD: rond de 5 minuten
en met die 20 euro die je contant kirjgt doe je vast leukere dingen dan met die 20 euro op bwin.
0 Vind ik leuk's
jasperav:
larssietjuh_92:
jasperav:
Klopt! ja dat is toto he, ach toto heeft ook zo zijn voordelen... Ja rond de 3 wedstrijden meestal rond de 1,40. ga je meer dan 3 of 4 dan zijn je winstkansen echt veels te laag. Kijk je denkt misschien maar 13 euro... maar nu doe je dit weer maar dan 2 keer... dus dan doe je 3 euro terug in je portemenee, 10 euro inzet, en je winst is dan 26 euro en ga maar door !
Ja, als je het zo bekijkt, klopt het helemaal. Moet wel geduld hebben, maar dat kan ik wel opbrengen denk ik. speel jij zelf veel toto? wat zijn de voordelen van toto dan? hahah
Ja ook op bwin, maar weet je wat het is? je wint 20 euro bij bwin yeey denk je! ik meen het, dagje weer achter je computer met livebetten en je bent het geld weer kwijt. en meestal laat je het niet eens uitbetalen bij bwin want je denkt ik laat het erop om meer geld te maken, wat je dus juist niet doet... Voordelen van toto? nou haha, als je hebt gewonnen krijg je het geld contant binnen 5 seconden. lijkt een rare reden nietwaar? voorbeeldje: BWIN: geld op bwin -> uitbetalen -> ID opsturen -> wachten -> id word geverifieerd -> geld word gestort ( kan een aantal dagen duren ) op moneybookers -> moneybookers naar je bank -> bankgeld naar je hand TIJD: rond de 10 dagen TOTO: geld op blaadje -> lopen naar de sigarenboer -> handje contantje geld TIJD: rond de 5 minuten en met die 20 euro die je contant kirjgt doe je vast leukere dingen dan met die 20 euro op bwin.

Hahaha, dat is voor mij precies de reden dat ik niet meer speel via internet!!
Heb je nog tips voor morgen kwalificatie U21
0 Vind ik leuk's
Het grote verschl tussen onlne gokken en bij de toto in postkantoor zijn de quoteringen,
Bji een inzet van 10 euro op 4 wedstrijden win je bij Toto in postkantoor misschen 40
Bj online gokken krijg je voor dezelfde 4 wedstrijden met dezelfde inzet tussen de 45 en de 50..
Levert toch weer een extra weddenschap op! (y) Succes
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Natuurlijk is het leuk om af en toe een ouderwets formuliertje in te vullen, voor mij zijn de odds belangrijker dat het sentiment om naar de sigarenboer te gaan. 1000 mensen & 1000 wensen, kortom: iedereen mag het helemaal zelf weten :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.