Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Is dit een goede strategie om te wedden?

Ik ben na een aantal jaren weer begonnen aan Unibet. 'Vroeger' zette ik in op de lage bedragen die bij de wedstrijden staan wat de voorspelling zou kunnen zijn. Na veel verloren te hebben heb ik nu een andere strategie aangepast.
Hoe ik te werk ga:
Laten we de wedstrijd Chelsea - Southampton nemen. Ik zoek op Google die wedstrijd op en ik kijk naar de reacties wat mensen van de wedstrijd gaan denken. Ook pak ik de percentages erbij + statastieken.
De KANS dat Chelsea gaat winnen is groter. Dit denk ik omdat ik kijk naar de statastieken van Scometix en de statastieken van de leden + het aantal stemmen.
Ik doe niet aan combo's omdat je daar met de lange termijn meer gaat verliezen als je nog niet ervaren bent.
Is dit een beetje een goede strategie? of wat kan ik er nog aan verbeteren? of hebben andere meer tips?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 0108daniel
Country flag 0108daniel in 1-12-2013 16:02 Hulp en advies
in 1-12-2013 16:02 Hulp en advies
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0108daniel:
'Vroeger' zette ik in op de lage bedragen die bij de wedstrijden staan wat de voorspelling zou kunnen zijn.

Ik ga er even van uit dat je hiermee de noteringen bedoelt. In dat geval doe je namelijk met je nieuwe strategie precies hetzelfde als wat je eerst deed: kijken naar wie de favoriet is en daar dan op inzetten. Eerst keek je naar de noteringen, nu 'vraag' je het anderen, verschil is er echter weinig aangezien de bookmakers ook hun huiswerk hebben gedaan en zo ook de informatie hebben die de leden hebben. Daarnaast weet je natuurlijk ook niet watvoor iemand er achter de geplaatste berichten zit. Als er bij Feyenoord - PSV allemaal die-hard PSVers anoniem langskomen en gaan zeggen dat PSV wint, volg je dat dan ook?
Het beste wat je kan doen voor een wedstrijd is zelf op onderzoek uitgaan en zo min mogelijk gekleurde bronnen vinden. Blessures en schorsingen kan je natuurlijk wel op fansites vinden, maar voor voorbeschouwingen ben je beter af bij websites die geen voorkeur hebben voor een bepaald team of uitslag.
Om maar een paar websites op te noemen:
http://injuriesandsuspensions.com Voor al uw blessures en schorsingen
http://www.adamchoi.co.uk Voor BTS en over/under statistieken
http://www.footy-results.co.uk/tips/both-teams-to-score-suggestions.html Een website die op basis van statistieken uitrekent of BTS ja of nee is. Perfect is het niet, maar helpend wel.
Om af te sluiten over statistieken: ze kunnen een goede weergave geven van hoe clubs er voor staan, maar volledig op statistieken vertrouwen is niet aan te raden.
0 Vind ik leuk's
Wat is precies je strategie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

je lach je rot hier het ene rare topic na het andere rare topic komt voorbij koekoek :d
en het word steeds erger, geinig
(y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
strategie dit strategie dat...
0 Vind ik leuk's
0108daniel wat wil je precies weten en op welke manier is dit nu voor jou idee winstgevend?
Is het iets nieuws onder de zon, is het natte vinger werk?
0 Vind ik leuk's
snku:
0108daniel:
'Vroeger' zette ik in op de lage bedragen die bij de wedstrijden staan wat de voorspelling zou kunnen zijn.

Mooi geschreven SNKU.
Heb ik nog een klein vraagje, heb je ook een site waar de blessures en geschorsten in de NL competities staan?
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Avatar 0108daniel
0108daniel Topic starter Geplaatst 6 Dec 2013 om 16:09
Laten we deze wedstrijd nemen:
Adelaide United FC - Brisbane Roar FC 17% 30% 53%
De odds zijn: 4.20 3.60 1.70
De kans is aannemelijk dat Brisbane Roar FC gaat winnen (zie percentages)
Wat ik doe is 2 euro op odd 1.70 zetten en 1 euro op gelijk spel.
Hierbij zijn mijn kansen 66% dat de voorspelling uitkomt en op beide winst haal.
0 Vind ik leuk's
0108daniel:
Laten we deze wedstrijd nemen:
Adelaide United FC - Brisbane Roar FC 17% 30% 53%
De odds zijn: 4.20 3.60 1.70
De kans is aannemelijk dat Brisbane Roar FC gaat winnen (zie percentages)
Wat ik doe is 2 euro op odd 1.70 zetten en 1 euro op gelijk spel.
Hierbij zijn mijn kansen 66% dat de voorspelling uitkomt en op beide winst haal.

Met name die laatste zin snap ik niet. Op beide winst? Of je wint netto 0,40 cent bij winst (13%) van Roar of je wint 0,60 cent bij een gelijk spel (20%). Als Adelaide wint dan heb je 3 euro verlies. Waar komt die 66% vandaan?
Als je puur naar statistieken zou kijken en het lijkt erop dat zulubet dat doet, dan heb je dus bij een kans van 53% winst van Roar een odd van 1.88 nodig, de odd is 1.70 dus geen value. Oftewel een no bet!
Zou je bijv weten dat er zaken spelen bij Adelaide en dat kan van alles zijn, geld problemen, blessures, nieuwe trainer enz enz, dan is de kans waarschijnlijk groter dat Roar wint en dat zou dus kunnen betekenen dat een odd van 1.70 wel value is, maar dat is dan alleen middels de extra info.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.