Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Is dit een goede weddenschap?

Dag winnaars,

Ik vroeg me af of jullie mij advies kunnen geven over een weddenschap. Misschien is het wel een leuke tip voor jullie ;-)

Het gaat eigenlijk om drie weddenschappen:
Real Madrid 1,17 X6,23 Schalke 11,52
Bayern München 1,14 X6,55 Shakhtar Donetsk 13,79

Hierbij zetten we alle drie de keren in op Real en Bayern. Voor de derde en laatste wedstrijd wordt het wat ingewikkelder:
FC Porto 1,38 X4,19 FC Basel7,28

Bij de eerste weddenschap zet je 10 euro in op FC porto en dan kan je 18.40 euro winnen.
Bij de tweede weddenschap zet je 5 euro in op gelijkspel en dan kan je 27.32 euro winnen.
Bij de derde weddenschap zet je 2 euro in op FC porto en dan kan je 19.42 euro winnen.

De totale inleg bedraagt nu dus 17 euro. Als Real en Bayern beiden winnen zijn we dus verzekerd van 3.40 tot 10.32 euro winst.

Wat denken jullie ervan? Is Real en Bayern zo zeker dat we het kunnen wagen?

Groetjes, voetbalWeddenMoney

PS: Ik gebruik Toto
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalweddenmon
Country flagvoetbalweddenmon in 10-03-2015 12:44 Hulp en advies
in 10-03-2015 12:44 Hulp en advies
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Schiet niet echt op, maar je kunt het doen. Ik zou zelf gwn real, bayern en porto to win doen XD
0 Vind ik leuk's
Zeker dat Real Madrid gaat winnen? Ze hebben de heenmatch gewonnen dus een draw volstaat voor kwalificatie... Daarenboven is Real niet echt zo schitterend bezig dus denk ik dat een verlies vermijden al gelijkstaat met winst...
1 ding ben ik zeker: er zijn geen zekerheden :)
0 Vind ik leuk's
Ten eerste zou ik direct weggaan bij toto. Lekker naar unibet gaan, veel hogere odds. Daarnaast snap ik niet dat je de wedstrijd van Porto erbij doet, je gebruikt alle mogelijke uitkomsten. Aangezien toto een lekker winstpercentage verrekend, betekent dit dat het je alleen maar geld gaat kosten. Ik zou gewoon 17 euro zetten op Real en Bayern = 5,67 winst (als je wint). Dit is beter dan jou tactiek, dan kan je wel 10 euro winst maken, maar dan moet Porto nog wel gelijkspelen.
Met winst van Porto (wat ik, en ik denk jij ook verwacht) maak je maar 18,40-17 = 1,40 winst. Ik kan nog wel een hele berekening voor je gaan maken als je dat zou willen.
0 Vind ik leuk's
alinos81:
Zeker dat Real Madrid gaat winnen? Ze hebben de heenmatch gewonnen dus een draw volstaat voor kwalificatie... Daarenboven is Real niet echt zo schitterend bezig dus denk ik dat een verlies vermijden al gelijkstaat met winst...
1 ding ben ik zeker: er zijn geen zekerheden :)

Ik had beter mijn gevoel gevolgd en Schalke to win geplaatst... Ik laat hier een odd van 13 liggen... :(
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb het toch niet gedaan :d

Ik ben op aanraden van Elinesperado overgestapt naar Unibet. Bedankt voor de tip.

0 Vind ik leuk's
voetbalweddenmoney:
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb het toch niet gedaan :d

Ik ben op aanraden van Elinesperado overgestapt naar Unibet. Bedankt voor de tip.

Ik kwam dit trouwens tegen en ik vroeg me af wat jullie er van denken/vinden?


Thanks
Ik ben zelf al een tijdje van plan om met deze tactiek aan de slag te gaan. Het zal moeten werken omdat je een keer alles terug verdiend. Als je de eerste keer 1 euro inzet en dit verliest. Zet je de volgende keer 2 euro in en win je wellicht wel. Dan pak je die euro die je hebt verloren weer terug. Je moet je inzet dan wel steeds verdubbelen.

0 Vind ik leuk's
bozzie:
voetbalweddenmoney:
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb het toch niet gedaan :d

Ik ben op aanraden van Elinesperado overgestapt naar Unibet. Bedankt voor de tip.

Ik kwam dit trouwens tegen en ik vroeg me af wat jullie er van denken/vinden?



Thanks
Ik ben zelf al een tijdje van plan om met deze tactiek aan de slag te gaan. Het zal moeten werken omdat je een keer alles terug verdiend. Als je de eerste keer 1 euro inzet en dit verliest. Zet je de volgende keer 2 euro in en win je wellicht wel. Dan pak je die euro die je hebt verloren weer terug. Je moet je inzet dan wel steeds verdubbelen.



Mooi artikel, ik ga dit ook zeker uitproberen.
Ik hoor graag jullie ervaringen ermee, en wellicht tips voor wedstrijden voor deze methode.
0 Vind ik leuk's
Als je dat doet zorg dan dat je genoeg geld op je acc heb staan. Voor de rest is dit hetzelfde als met rood/zwart spelen op roulette
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond gelijk op Chelsea zetten?
0 Vind ik leuk's
Chelsea DNB lijkt me beter ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.