Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lay any unquoted score met Tim van Kleef

Goedemorgen iedereen,
Ik ben al jaren lid van voetbalwedden.net en ik ben iedereen dankbaar voor zijn/haar tips die ik mee heb kunnen spelen. Ik en nooit echt actief met het reageren op fora en de chat, maar ik ben sindskort met iets bezig wat ik graag een beetje overzichtelijk wil houden. Ook denk ik dat het voor andere leden van waarde kan zijn.
Ik ben bezig met Lay any unquoted score
Ik denk dat layen tegenwoordig wel bekend door de verschillende drawlay topics van bijvoorbeeld Chomp. In deze topics wordt er vaak gelayed op bijvoorbeeld over 2.5 goals etc. Ik ga layen op any unquoted score.
Op de correct score market kan je op verschillende uitslagen gokken. Je kan gokken op alle uitslagen onder de 4 doelpunten van een team. Maximaal dus 3-1, 1-3 of 3-3. Hiernaast bestaat de any unquoted score dit wil dus zeggen alle uitslagen die hoger zijn dan 3 doelpunten van 1 team. Dit komt niet vaak voor en daarom is het interessant om de lay kant van deze bet te bekijken. Ofwel je zegt dus dat de uitslag niet hoger komt dan 3 doelpunten van 1 team.
Ik weet zelf nog niet helemaal goed welke wedstrijden ik moet pakken om het meeste winst te kunnen pakken. Zijn dit bijvoorbeeld met een overduidelijke favoriet zoals Real madrid - Celta de vigo waar een lay quote van any unquoted score rond 2 ligt.
of wedstrijden met een favoriet zoals Ac Milan - Atalanta waar de quote rond de 5 ligt.
Of als laatst wedstrijden waar geen favoriet voor is en de quote waarschijnlijk tussen de 10-15 ligt.
Het voordeel van een wedstrijd met een topfavoriet is dat de liabillity laag is en als er dan niet snel wordt gescoord je al snel winst kan maken. Nadeel is wel dat de topfavoriet veel en snel kan scoren.
Voordeel van een wedstrijd met een lichte favoriet is dat het minder waarschijnlijk dat er meer dan 3 doelpunten worden gescoord maar dat het wel sneller gebeurt dan wanneer er gelijkwaardige teams tegen elkaar spelen.
Voordeel van gelijkwaardige wedstrijd is dat bijna niet over 3 doelpunten wordt gescoord door 1 team maar als dat wel het geval is je veel verliest aangezien je liabillity hoog is.
Ik zal in dit topic wedstrijden plaatsen die ik speel en mijn uiteindelijke winst vertalen. Ik zie graag jullie reacties tegemoet over deze manier van gokken, tips en opmerkingen zijn altijd welkom zolang het maar netjes blijft!
Mijn begin balans zet ik op 90,- en ik zal vanaf vandaag de wedstrijden bijhouden.
Voorbeeldje van hoe ik het ga plaatsen:
Real madrid - Celta de vigo
Lay 60 @ 2.06
Cash out minuut 25
Winst/verlies: +15,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvkleef
Country flagtimvkleef in 7-01-2014 10:09 Hulp en advies
in 7-01-2014 10:09 Hulp en advies
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
chomp:
0-1, odd naar 14.0-14.5

jij hebt een andere wedstrijd voor je volgens mij.. Het is Hapoel Hadera - Beitar Tel Aviv.. Niet Azor
0 Vind ik leuk's
Denk het ook Walliea, Ik heb besloten om in de rust uit te cashen, geen zin meer om in spanning te zitten voor een nutteloos wedstrijdje. Waar ik ook geen live beelden kon vinden.
Hapoel Hadera - Beitar Tel Aviv Ramla
Lay 10 @ 9
Cash out: Rust
Winst +7,-

Balans 97,-
0 Vind ik leuk's
WallieA:
jij hebt een andere wedstrijd voor je volgens mij.. Het is Hapoel Hadera - Beitar Tel Aviv.. Niet Azor

Schandalig al die frikkin' Hapoels, die komen idd beide goed ;-)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
0-3, 56', 58' 65'. Not that nice. Zakt hij dus naar +/- 4.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Bedoel je nu dat er in die minuten is gescoord bij de wedstrijd die ik had? En dat de lay odd nu rond de 4 ligt?
0 Vind ik leuk's
Ja. 0-3 gebleven dus je wint :)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Vaak kan je je ook nog verzekeren door Over 3,5 goals te spelen. Ben hier ook mijn gedachten over aan het laten gaan.
0 Vind ik leuk's
Voor straks
Az - Club Brugge
Lay 10@ 6

En

Wolfsburg - Vitesse
Lay 10 @ 5.1
0 Vind ik leuk's
De twee oefenwedstrijden zijn ook afgelopen.
Az - Club Brugge
Lay 10 @ 6
Cash out: Fulltime
Winst + 10,-

en
Wolfsburg - Vitesse
Lay 10 @ 5.1
Cash out: 78 minuut (net na de 0-3)
Winst + 0.53

Totale winst: 17,53
Balans 107,53

0 Vind ik leuk's
Boston United - Workington
Lay 20 @ 3.95

Ik heb deze bet gedaan met de gedachte wanneer het 10/20 minuten lang 0-0 ik al met een mooie winst van waarschijnlijk 5 euro kan uitcashen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.