Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lay any unquoted score met Tim van Kleef

Goedemorgen iedereen,
Ik ben al jaren lid van voetbalwedden.net en ik ben iedereen dankbaar voor zijn/haar tips die ik mee heb kunnen spelen. Ik en nooit echt actief met het reageren op fora en de chat, maar ik ben sindskort met iets bezig wat ik graag een beetje overzichtelijk wil houden. Ook denk ik dat het voor andere leden van waarde kan zijn.
Ik ben bezig met Lay any unquoted score
Ik denk dat layen tegenwoordig wel bekend door de verschillende drawlay topics van bijvoorbeeld Chomp. In deze topics wordt er vaak gelayed op bijvoorbeeld over 2.5 goals etc. Ik ga layen op any unquoted score.
Op de correct score market kan je op verschillende uitslagen gokken. Je kan gokken op alle uitslagen onder de 4 doelpunten van een team. Maximaal dus 3-1, 1-3 of 3-3. Hiernaast bestaat de any unquoted score dit wil dus zeggen alle uitslagen die hoger zijn dan 3 doelpunten van 1 team. Dit komt niet vaak voor en daarom is het interessant om de lay kant van deze bet te bekijken. Ofwel je zegt dus dat de uitslag niet hoger komt dan 3 doelpunten van 1 team.
Ik weet zelf nog niet helemaal goed welke wedstrijden ik moet pakken om het meeste winst te kunnen pakken. Zijn dit bijvoorbeeld met een overduidelijke favoriet zoals Real madrid - Celta de vigo waar een lay quote van any unquoted score rond 2 ligt.
of wedstrijden met een favoriet zoals Ac Milan - Atalanta waar de quote rond de 5 ligt.
Of als laatst wedstrijden waar geen favoriet voor is en de quote waarschijnlijk tussen de 10-15 ligt.
Het voordeel van een wedstrijd met een topfavoriet is dat de liabillity laag is en als er dan niet snel wordt gescoord je al snel winst kan maken. Nadeel is wel dat de topfavoriet veel en snel kan scoren.
Voordeel van een wedstrijd met een lichte favoriet is dat het minder waarschijnlijk dat er meer dan 3 doelpunten worden gescoord maar dat het wel sneller gebeurt dan wanneer er gelijkwaardige teams tegen elkaar spelen.
Voordeel van gelijkwaardige wedstrijd is dat bijna niet over 3 doelpunten wordt gescoord door 1 team maar als dat wel het geval is je veel verliest aangezien je liabillity hoog is.
Ik zal in dit topic wedstrijden plaatsen die ik speel en mijn uiteindelijke winst vertalen. Ik zie graag jullie reacties tegemoet over deze manier van gokken, tips en opmerkingen zijn altijd welkom zolang het maar netjes blijft!
Mijn begin balans zet ik op 90,- en ik zal vanaf vandaag de wedstrijden bijhouden.
Voorbeeldje van hoe ik het ga plaatsen:
Real madrid - Celta de vigo
Lay 60 @ 2.06
Cash out minuut 25
Winst/verlies: +15,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvkleef
Country flagtimvkleef in 7-01-2014 10:09 Hulp en advies
in 7-01-2014 10:09 Hulp en advies
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
chomp:
Ja. 0-3 gebleven dus je wint :)

Hij had in de rust al uitgecasht met 7 euro winst.
Anyway, ik ga dit topic volgen. Ik ben sinds een tijdje bezig met voornamelijk drawlayen. Heb eerder ook een paar Any Unquoted Score gelayed bij wedstrijden die er van te voren uit zagen als "0-0-wedstrijden". In twee gevallen werd het al snel 1-0 en dan is het toch billenknijpen en moet je weer langer wachten tot je winst kan pakken. Beide wedstrijden bleven 1-0 bij rust en zodoende kon ik wel een beetje winst uitcashen, dus dat deed ik dan ook maar. Beide wedstrijden waren achteraf wel goed, maar het is toch zweten en een goal kan uit het niets vallen.
Een andere wedstrijd stond binnen 20 minuten op 2-0, voor de underdog nog wel! Gelukkig kon ik die wedstrijd live volgen (was gewoon een Premier League wedstrijd) en ik zag toen de underdog onder druk staan. Na een uur werd het 2-1 en ik kon me niet voorstellen dat het nog 4-1 of 2-4 ging worden, dus ik liet hem lopen. Uiteindelijk werd het 2-2.
Het is dus op zich wel een leuke tactiek. Echter vind ik het af en toe doodeng, net als unders spelen (overs layen). En wedstrijden zoals die jij bij rust had uitgecasht heb je er ook tussen zitten. 0-0 rust, dat zit wel goed denk je dan. Binnen no-time stond het 0-3. Met nog 25 minuten te spelen zou je dus dik verlies hebben gehad als je er nog in zat en dan is het enorm billenknijpen als je hem laat lopen.
Bij layen/trading is het voor mij niet zo van belang wat de uitslag is. Belangrijker is wanneer je uitcasht of een tegenbet plaatst. De laatste 20/30 minuten kunnen alle kanten op, dus het liefst heb ik mijn winst dan al binnen.
Verder nog een belangrijke methode die ik zelf hanteer: Als je bv 10 euro kan winnen en je kan gaandeweg de wedstrijd 7 euro uitcashen, gewoon doen! Ik doe het bij 60% of meer meestal. De meeste lays mislukken namelijk doordat je voor een paar euro extra een bet laat lopen. Terwijl winst gewoon winst is. Vanwege je liability is dit gewoon heel belangrijk om te doen.
Succes!
0 Vind ik leuk's
timvkleef:
Boston United - Workington
Lay 20 @ 3.95

Ik heb deze bet gedaan met de gedachte wanneer het 10/20 minuten lang 0-0 ik al met een mooie winst van waarschijnlijk 5 euro kan uitcashen.

3-2 net voor rust. Deze wordt erg lastig.
0 Vind ik leuk's
[pico020]
Tim kleef :
Boston United - Workington
Lay 20 @ 3.95

Ik heb deze bet gedaan met de gedachte wanneer het 10/20 minuten lang 0-0 ik al met een mooie winst van waarschijnlijk 5 euro kan uitcashen.

3-2 net voor rust. Deze wordt erg lastig.
Het stond al vroeg 1-0 veel doelpunten eerste helft al, was erg vervelend toen het 3-2 sstond kon ik nog maar 15 euro krijgen dit vvond ik niet meer de moeite heb hem laten lopen helaas 5-3 geworden.
Helaas 60 verloren
Balans 47
0 Vind ik leuk's
Oef, auw :-(
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Ik ga geen onbekende teams meer doen en ga het nu proberen met Lay quotes van rond de 10 vrijdag zal er wel weer een geschikte wedstrijd ervoor wezen. Tijd van het herstellen!
0 Vind ik leuk's
timvkleef:
Ik ga geen onbekende teams meer doen en ga het nu proberen met Lay quotes van rond de 10 vrijdag zal er wel weer een geschikte wedstrijd ervoor wezen. Tijd van het herstellen!

Wat is precies de value bij layodds van rond de 10?
0 Vind ik leuk's
pico020:
timvkleef:
Ik ga geen onbekende teams meer doen en ga het nu proberen met Lay quotes van rond de 10 vrijdag zal er wel weer een geschikte wedstrijd ervoor wezen. Tijd van het herstellen!

Wat is precies de value bij layodds van rond de 10?

Dat ligt er helemaal aan hoeveel je wil winnen. Ik zal eerst 5 euro op een odd van ongeveer 10 waardoor me liabillity 40 wordt. Aangezien ik niet meer op me account heb staan. Ik weet niet of je dit precies bedoel?
0 Vind ik leuk's
Toch niet kunnen wachten tot vrijdag, vandaag de spaanse beker. Deze wedstrijd kan ik gewoon bekijken dus ik heb gekozen voor:

Real Betis - Atlethic Bilbao
Lay 4,50 @ 11.5
0 Vind ik leuk's
timvkleef:
pico020:
timvkleef:
Ik ga geen onbekende teams meer doen en ga het nu proberen met Lay quotes van rond de 10 vrijdag zal er wel weer een geschikte wedstrijd ervoor wezen. Tijd van het herstellen!

Wat is precies de value bij layodds van rond de 10?

Dat ligt er helemaal aan hoeveel je wil winnen. Ik zal eerst 5 euro op een odd van ongeveer 10 waardoor me liabillity 40 wordt. Aangezien ik niet meer op me account heb staan. Ik weet niet of je dit precies bedoel?

40 euro inzetten om 5 euro te winnen, staat gelijk aan een quote van @1.125. Dat is dus geen value. Je kan zoals je eerder deed wachten en hopen dat het lang 0-0 is, maar dan kun je alsnog maar 2 euro winst uitcashen, met het risico dat het fout gaat als er ineens een paar goals vallen, zoals je zelf hebt gemerkt.
0 Vind ik leuk's
Als je het op die manier bekijkt heb je gelijk Pico. Maar toch denk ik dat je met deze manier er niet vanuit moet gaan dat je 40 inzet. Je kan maximaal 40 verliezen in dit voorbeeld dan, maar als je slim ben laat je het niet tot zover komen (vorige keer niet slim gespeeld en teveel risico genomen waardoor ik nu even op de blaren moet zitten.
Maar ik ben op de weg terug:
Real Betis - Atlethic Bilbao
Lay 4,50 @ 11.5
Cash out: Fulltime
Winst: 4,50
Racing Santander - Almeria
Lay 4 @ 14
Cash out: Fulltime
Winst: 4,-

Balans: 55,50
Totaal verlies: 34,50

Voor vanavond heb ik de wedstrijd:

Real Sociedad - Villareal
Lay 5 @ 11.5
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.