Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdubbelen: van 10 naar 2560 euro in tien stappen

Beginsaldo : €10 Eindsaldo : €2560


Odd ong 2.00


10 --> 20 BINNEN
20 --> 40
40 --> 80
80 --> 160
160 --> 320
320 --> 640
640 --> 1280
1280 --> 2560

Het is me al een paar keer gelukt om naar 1280 te gaan maar dan ging ik nooit verder , nu wil ik eens proberen om een stapje verder te gaan.

Stap 1:

Barcelona wint
Bayern munchen Over 0.5 teamgoals

Odd ong 2.00!

Goodluck!


Stap 2 : AFC champions league

Urawa red diamonds vs sydney BTS
Pakhtakor - al hilal uitploeg over 0.5 teamgoals

odd ong 2.00

Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar zani123
Country flagzani123 in 23-02-2016 12:56 Hulp en advies
in 23-02-2016 12:56 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb je ook bewijs dat het je is gelukt? Ikvind dit persoonlijk onzin want het is 9 van de 10 keer niet haalbaar dus ben benieuwd of t dit keer lukt ;)
0 Vind ik leuk's
Ik volg op twitter een tipster die dit ook wekelijks probeert, de zgn. 10 to 1000 challenge. D.m.v. inzetten op kleine odds proberen ze van 10 euro 1000 euro te maken. Het is ze volgens mij drie keer gelukt in anderhalf jaar en dit werd dan ook luidruchtig gevierd. Dat ze het in totaal al meer dan 40 keer geprobeerd hebben zeggen ze er voor het gemak niet bij.

Met andere woorden, dit lukt zelden. Er is altijd wel een van de bets die verkeerd uitpakt.
Maar ik begrijp dat het leuk is om af en toe te proberen met een tientje.
0 Vind ik leuk's
Gaat gewoon om ROI, je moet dit moet vaak genoeg lukken dat je over all winst draait, 3 keer wel betekent niet dat je dan winst hebt over je totale inzet van die 43 keer.
Het probleem zit hem juist in de lage odds, door de lage odds duurt het veel langer om je verlies goed te maken.
0 Vind ik leuk's
de 5e stap haal ik zelfs niet eens :(
0 Vind ik leuk's
Betking
Zijn echt 30 van dit soort topics per jaar. Ik wens iedereen het beste, maar dit is eigenlijk zonde van je geld.

Succes, mocht je het toch blijven proberen.

EDIT:

Als ik je dan toch advies mag geven. Haal bij elke stap die goed is, behalve na de eerste) bijvoorbeeld een tientje eraf. Het te hebberig worden is vaak de grootste valkuil.

10 -> 20
20 -> 40
30 -> 60
50 -> 100
90 -> 180
170 -> 340
330 -> 660
650 -> 1300
0 Vind ik leuk's
blackflags:
Ik volg op twitter een tipster die dit ook wekelijks probeert, de zgn. 10 to 1000 challenge. D.m.v. inzetten op kleine odds proberen ze van 10 euro 1000 euro te maken. Het is ze volgens mij drie keer gelukt in anderhalf jaar en dit werd dan ook luidruchtig gevierd. Dat ze het in totaal al meer dan 40 keer geprobeerd hebben zeggen ze er voor het gemak niet bij.

Met andere woorden, dit lukt zelden. Er is altijd wel een van de bets die verkeerd uitpakt.
Maar ik begrijp dat het leuk is om af en toe te proberen met een tientje.



3x winnen is al 3000 euro he. Dus stel dat je het dan 100x hebt geprobeert heb je alsnog een dikke winst van 2000, al is dit natuurlijk gewoon een geluks periode als je echt winst wil pakken moet je op value spelen ;)
0 Vind ik leuk's
Snap sowieso niet dat je er geen stap extra bij doet en tussendoor wat geld verzekerd.
Dit geld zorgt ervoor dat je bij stap 3/4 al profit hebt.
Tevens vind ik voor een inleg van 10 euro de bet van 1280 om 2,5k te pakken way to much.

IIG GL, altijd leuk zoiets te volgen :)
0 Vind ik leuk's
Je moet veel geluk hebben met deze tactiek om tot het einde te geraken, toch doe ik het ook af en toe voor de fun, maar ik begin slechts met 1 euro en als ik aan ongeveer 50 euro zit stop ik en begin ik eventueel opnieuw, kleinere winst maar toch iets zekerder en vooral veiliger.

Veel succes verder.
PS: stap 1 met succes meegedaan gisteren.
Waar blijft je stap 2?
0 Vind ik leuk's
pbekkum:

3x winnen is al 3000 euro he. Dus stel dat je het dan 100x hebt geprobeert heb je alsnog een dikke winst van 2000, al is dit natuurlijk gewoon een geluks periode als je echt winst wil pakken moet je op value spelen ;)



Daar ga je dus de fout in. Misschien ben je van die 100 keer wel 30 keer tot aan de een na laatste stap gekomen
En ging het al die keren bij de laatste stap mis. Dan heb je ook 30x 500 euro laten verdampen die je ook apart had kunnen houden en wel op je account had.

Zulke dingen zijn gewoon vrij onmogelijk.
Het is ongeveer hetzelfde als dat je 8x met een munt achter elkaar kop wil gooien.
0 Vind ik leuk's
Stap 2 fout.

Tip: speel geen rare competities in rare landen. Neem aan dat je dit voetbal totaal niet volgt en kijkt.
Maakt de gok alleen maar stukken groter dan dat het al is.
Probeer ook niet elke dag een stap te willen maken, geen goede wedstrijden = geen stap / bet

Per week 3 of 4 goede dagen uitkiezen waarin je stappen kan maken. Probleem met deze tactiek is dat mensen te snel het geld willen winnen en al snel te gretig worden. Is overigens over het algemeen de bottleneck bij vele mensen met gokken.



0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.