Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Livebetting: Heb ik goed gehandeld?

Hai there,

Ik ( beginneling ) wil graag om te leren een situatie voorleggen.
Ik speelde vooraf een wedstrijd waarbij ik de thuisploeg winnend speelde.
Volgens mij was de odd 2.15. Mijn team kwam vroeg achter. Vervolgens heb ik
direct 2 bets gezet aangezien ik het "vertrouwen" had dat zij die wedstrijd toch
gewoon zouden gaan winnen. Namelijk nogmaals winnend tegen een betere odd
en het team dat ook als eerste zou scoren. . Ik neem aan dat een ieder net als ik
zijn momentum kiest en daar naar handelt op basis van een gevoel en de informatie
die je tot je neemt en afweegt om tot een goed besluit te komen.
Dit pakte nu allemaal goed uit.

Maar heb ik los van de winst eigenlijk wel goed gehandeld ? Heb ik de goede bets
eroverheen gedaan tijdens de wedstrijd of is het bijvoorbeeld gebruikelijker om iets
heel anders te doen in zo'n situatie als je de overtuiging hebt dat je moet handelen.
Ik heb zelf mijn bedenkingen over die tweede bet winnend. Is er meer te halen en
hoe zouden de hoogtes van de bets die ik plaatste zich met elkaar moeten verhouden ?

Nogmaals: ik ben hier nog maar net mee begonnen.

Voelt iemand zich geroepen hier een soort van analyse tegenaan te gooien.....





0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar edchim
Country flagedchim in 19-06-2015 18:07 Hulp en advies
in 19-06-2015 18:07 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is en blijft natuurlijk gokken :d Achteraf heb je goed gehandeld maar stel dat de andere team op 0-2 kwam ? Je hebt 2 keer gebet op een match dus je winst kan sneller oplopen en bij verlies gaat het net zo dubbel. :)
0 Vind ik leuk's
edchim:
Hai there,

Ik ( beginneling ) wil graag om te leren een situatie voorleggen.
Ik speelde vooraf een wedstrijd waarbij ik de thuisploeg winnend speelde.
Volgens mij was de odd 2.15. Mijn team kwam vroeg achter. Vervolgens heb ik
direct 2 bets gezet aangezien ik het "vertrouwen" had dat zij die wedstrijd toch
gewoon zouden gaan winnen. Namelijk nogmaals winnend tegen een betere odd
en het team dat ook als eerste zou scoren. . Ik neem aan dat een ieder net als ik
zijn momentum kiest en daar naar handelt op basis van een gevoel en de informatie
die je tot je neemt en afweegt om tot een goed besluit te komen.
Dit pakte nu allemaal goed uit.

Maar heb ik los van de winst eigenlijk wel goed gehandeld ? Heb ik de goede bets
eroverheen gedaan tijdens de wedstrijd of is het bijvoorbeeld gebruikelijker om iets
heel anders te doen in zo'n situatie als je de overtuiging hebt dat je moet handelen.
Ik heb zelf mijn bedenkingen over die tweede bet winnend. Is er meer te halen en
hoe zouden de hoogtes van de bets die ik plaatste zich met elkaar moeten verhouden ?

Nogmaals: ik ben hier nog maar net mee begonnen.

Voelt iemand zich geroepen hier een soort van analyse tegenaan te gooien.....







Ik denk dat je goed hebt gehandeld, je hebt de bet immers gewonnen! Je tacktiek spreekt me aan; had in jouw geval waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Natuurlijk speelt de 'geluksfactor' een grote rol en niemand kan jou helaas vertellen hoe de wedstrijd afloopt.
Spreek voor jezelf af om welke bedragen je speelt en hou je daaraan. Stel dat je de 2 bets vandaag verloren had, dan was het wijs geweest te stoppen voor vandaag, denk ik. Probeer je verlies niet meteen terug te winnen, dat kan catastrofaal zijn.
Zoek wedstrijden per dag uit en speel alleen die wedstrijden waar jij een goed gevoel bij hebt. Ik ben in de veronderstelling dat je een ijzeren discipline moet hebben om op lange termijn winstgevend te spelen. Succes in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
Dank voor de reactie's.

En ja Pauperclown. Ik heb discipline en ben bekend met bankroll management.
Speel namelijk veel poker. Laatste tijd gaat dat erg goed en ga proberen nog meer geld te maken.
Kan dus lekker vrijuit aan de gang.
Begon enkele dagen geleden in mijn onwetendheid zeer goed.
Pakte op zeer gelukkige wijze 100 euro met een kwartje op een uitslag...

0 Vind ik leuk's
ik had hetzelfde gedaan, mits ik vantevoren zeker was van de wedstrijd en er echt iets op het spel staat, en ik de wedstrijd live volg. Als er een tegengoal valt tegen de verhouding in en de quote daardoor stijgt, is dat alleen maar mooi meegenomen toch?
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Alles valt of staat met value - als er value lag, dan heb je juist gehandeld; als er geen value lag, dan was je eigenlijk verkeerd bezig maar ben je ditmaal goed weggekomen. Het feit dat je je weddenschappen hebt gewonnen is lekker - gefeliciteerd! - maar doet eigenlijk niet ter zake. Dan zou namelijk een balletje binnenkant paal of een onterecht afgekeurd buitenspeldoelpunt kunnen bepalen of je al dan niet een goede weddenschap hebt afgesloten. Je zegt dat je veel pokert - zelf ben ik niet zo thuis in het pokerwereldje, maar volgens mij vertoont het zoeken naar value veel gelijkenissen met het berekenen van de pot odds bij poker.

Meer over value vind je hier:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/value-betting-wat-is-het-en-hoe-vind-je-value/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Het feit dat je je weddenschappen hebt gewonnen is lekker - gefeliciteerd! - maar doet eigenlijk niet ter zake. Dan zou namelijk een balletje binnenkant paal of een onterecht afgekeurd buitenspeldoelpunt kunnen bepalen of je al dan niet een goede weddenschap hebt afgesloten. Je zegt dat je veel pokert - zelf ben ik niet zo thuis in het pokerwereldje, maar volgens mij vertoont het zoeken naar value veel gelijkenissen met het berekenen van de pot odds bij poker.

Meer over value vind je hier:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/value-betting-wat-is-het-en-hoe-vind-je-value/


Ik neem aan dat Edchim grondig heeft gekeken of er 'value' lag. En dat lijkt me ook voordehandliggend aangezien zijn favoriet op achterstand kwam, waardoor de odd dus is gaan stijgen. Maar het is en blijft gokken.
Dan ff wat anders. Ik citeer uit je artikel: 'In tegenstelling tot kop-of-munt, poker en roulette is het onmogelijk om een wiskundige formule op voetbal los te laten.' Maar dan nog: Stel je speelt 10 spellen kop of munt. Dan is de kans statistisch gezien 50%, dat 'wint', maar je kan net zo goed 10x achter elkaar ongelukkig zijn...
Het heeft iets fatalistisch: Het gaat zoals het gaat en daar doe je niets aan. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Fatalisme)

jeroenunibet81:
Dan zou namelijk een balletje binnenkant paal of een onterecht afgekeurd buitenspeldoelpunt kunnen bepalen of je al dan niet een goede weddenschap hebt afgesloten.

Juist!
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
jeroenunibet81:
Het feit dat je je weddenschappen hebt gewonnen is lekker - gefeliciteerd! - maar doet eigenlijk niet ter zake. Dan zou namelijk een balletje binnenkant paal of een onterecht afgekeurd buitenspeldoelpunt kunnen bepalen of je al dan niet een goede weddenschap hebt afgesloten. Je zegt dat je veel pokert - zelf ben ik niet zo thuis in het pokerwereldje, maar volgens mij vertoont het zoeken naar value veel gelijkenissen met het berekenen van de pot odds bij poker.

Meer over value vind je hier:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/value-betting-wat-is-het-en-hoe-vind-je-value/


Ik neem aan dat Edchim grondig heeft gekeken of er 'value' lag. En dat lijkt me ook voordehandliggend aangezien zijn favoriet op achterstand kwam, waardoor de odd dus is gaan stijgen. Maar het is en blijft gokken.
Dan ff wat anders. Ik citeer uit je artikel: 'In tegenstelling tot kop-of-munt, poker en roulette is het onmogelijk om een wiskundige formule op voetbal los te laten.' Maar dan nog: Stel je speelt 10 spellen kop of munt. Dan is de kans statistisch gezien 50%, dat 'wint', maar je kan net zo goed 10x achter elkaar ongelukkig zijn...
Het heeft iets fatalistisch: Het gaat zoals het gaat en daar doe je niets aan. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Fatalisme)

jeroenunibet81:
Dan zou namelijk een balletje binnenkant paal of een onterecht afgekeurd buitenspeldoelpunt kunnen bepalen of je al dan niet een goede weddenschap hebt afgesloten.

Juist!
Sorry, maar dit is echt onzin. Omdat een favoriet achterkomt, en de odd dus stijgt zit er niet automatisch value op. Als je er zo over denkt dan heb je nog een hele lange weg te gaan.

Maar dan nog: Stel je speelt 10 spellen kop of munt. Dan is de kans statistisch gezien 50%, dat 'wint', maar je kan net zo goed 10x achter elkaar ongelukkig zijn...

Klopt! Daarom moet je bij Sports Betting altijd kijken naar de long term, wat er de laatste 10 weddenschappen is gebeurd is niet zo interessant. Het enigste wat telt is Long term.
0 Vind ik leuk's
@Mojos Kan je me uitleggen waarom ik dat verkeerd zie?
0 Vind ik leuk's
@Pauperclowm: het feit dat de "in-play odds" odds gestegen zijn van laten we zeggen @1,80 naar @3,10 door een achterstand betekent niet dat er automatisch sprake is van value. Het kan zijn dat de odds evengoed nog te laag is voor value. Er is alleen sprake van value als de odds van de bookmaker hoger is dan de werkelijke odds op basis van de werkelijke waarschijnlijkheid.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.