Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Loekos FCG-systeem

Beste bettor's,

Voor dit syszoen wil ik een aangepast FCG(FOOTBALL CASH GENERATOR) systeem uitproberen. Ten eerste wil ik zeggen dat dit systeem en de uitleg ervan van een ander forum afkomt maar ik het graag hier wil plaatsen(+ vorderingen) zodat jullie het kunnen volgen.

Dit footbalsysteem is bedacht door John Duncan.

Ik ga hetzelfde systeem spelen maar dan met wat aangepaste regels.

Om dit systeem te begrijpen moet je wel enige kennis hebben van de betting exanche Betfair.

Het systeem is vrij eenvoudig. Je kijkt iedere dag op Befair of er in-play voetbalwedstrijden zijn.

Vervolgens kies je een wedstrijd en je layed de draw voor de wedstrijd begint. Vervolgens hoop je dat er zo snel mogelijk een doelpunt valt en je backt de draw aan hogere odds met gegarandeerde winst.

Is het zo eenvoudig?

Nee dat is het niet maar dat vertel ik U zo dadelijk.

Eerst de regels die John Duncan de auteur van dit systeem geeft :

1. Als je een wedstrijd kiest moet er minimaal 100.000 euro op ingezet alvorens de wedstrijd begint. Waarom? Dit is om het volgende : als ern iet voldoende geld is ingezet dan is er de kans dat er na het maken van een doelpunt weinig variatie in de odds komen, m.a.w. dat de odds niet voldoende stijgen.

2. Je moet niet meteen 50% van je account in gevaar brengen. Begin met lage inzetten en bouw zo u bank op.

3. Je moet nadat je de draw hebt gelayed steeds een inssurance of verzekering nemen op de 0-0. Dit wil zeggen dat je u verzekerd tegen een eventuele 0-0 uitslag. Je moet dus de 0-0 backen voor evenveel als U liability van u lay de draw. Later meer uitleg. Hier heb je twee markten voor of je back de 0-0 in de correct score market of je backt de no goal in de next goal market. Je moet steeds op beide markten gaan kijken soms krijg je betere odds op 1 van de 2 markten.

4. Je moet steeds een winst voor ogen hebben. Bv. Als er een doelpunt valt moet je zo snel mogelijk backen zodat je U vooropgesteld winst(bv. 30%) op zowel 1 van de 2 ploegen als op de draw. Echter dit is altijd niet mogelijk.

5. Je moet de strategieën vanbuiten leren zodat bij een doelpunt je onmiddellijk kan reageren niet meer teveel hoeft te rekenen.

6. Nooit layen aan odds waar je u niet goed bij voelt. Ik zelf zal nooit hoger dan 3.75 layen.

7. Als je een wedstrijd hebt waar na een doelpunt de odds niet voldoende stijgen om winst te maken, dan moet je toch zorgen dat j eruit bent en de draw backen ook al heb je een klein verlies. Dit om later in de wedstrijd een gelijkspel te voorkomen en dan meer verlies te maken.

Hoe ga ik het aanpakken:

1. Eerst en vooral ga ik naar Betfair en kijk welke wedstrijden in-play zijn en het liefst met odds van 3.50 of lager.

2. Vervolgens ga ik naar de site : https://www.soccerstats.com en zoek ik naar de desbetreffende wedstrijden. Hier krijg je een analyse van de wedstrijd en de voorspellingen. Ik kijk of de wedstrijd een voorspelling krijg van over 2.50 goals.

Dit wil zeggen dat er in deze wedstrijd meestal wel een doelpunt wordt gescoord.

3. Vervolgens ga ik terug naar Betfair en ik lay de draw. Meestal begin ik met de draw te layen voor 4 euro.

4. De wedstrijden volg ik steeds op volgende site : https://futbol24.com/

5. Nu komt het BELANGRIJKSTE!!! Als er een doelpunt gescoord wordt dan back ik de draw aan hogere odds zodat ik de meeste winst heb op winst van 1 v/d 2 ploegen en een klein beetje winst op het gelijkspel.

6. nog BELANGRIJKER!!!. Als na ongeveer 60’-65’ de wedstrijd nog steeds 0-0 dan ga ik de draw backen voor 4 euro. Meestal zitten de odds dan rond 2.20-2.00. Dus een voorbeeld :

Lay draw : (3.45) – 4.00 euro ? -9.80 €

Na 60’ : Back draw : (2.20) – 4.00 € ? + 4.80 €

Als er nu geen doelpunt meer valt en de wedstrijd eindigt op een 0-0 of eventueel een gelijkspel dan verlies ik 4.00 €

Valt er toch een doelpunt in de resterende tijd dan heb ik geen verlies maar ook geen winst.

7. Wat is nu de rendabiliteit van dit systeem? Het volgende : Als ik zo een wedstrijd krijg waar ik verlies maak door een 0-0 of gelijkspel dan verhoog ik bij de volgende wedstrijd mijn inzet naar 8 euro, ik lay dus de draw voor 8 euro.

Waarom?

Wel omdat ik na jaren van ervaring bij de in-play markt nog nooit 2 laat staan 3 wedstrijden achter elkaar heb gehad met een 0-0 uitslag of een gelijkspel na 90’.

Dus verlies ik bij de eerste wedstrijd dan verdubbelt ik mijn inzet naar 8 €.

Verlies ik met deze wedstrijd ook dan ga ik naar 16 euro.

Na iedere winst van een wedstrijd ga ik terug naar de vorige inzet. Dus bij 8 euro terug naar 4 euro en bij 16 euro terug naar 8 euro.

Over de winst die ik boekt gaan nog wel 5% kosten af.

Die zijn al wel meegenomen in de resultaten.

De eerste bets in dit systeem wil ik plaatsen als ik het systeem compleet onder de knie heb en dus snel kan handelen bij veranderingen.

De komende tijd zal ik dit bericht nog wel eens aanpassen met wat dingen.

Edit:

In mijn resultaten staan getallen waar de comissie (5%) nog vanaf moet.

Cheers loekos (b)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar loekos
Country flagloekos in 8-08-2010 13:45 Hulp en advies
in 8-08-2010 13:45 Hulp en advies
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote][quote]Mensen, ben de laaste tijd erg druk met m'n nieuwe opleiding dus kan niet elke wedstrijd posten.
Ga wel gewoon met dit systeem door en zou dan ook om de zoveel bets mijn resultaten posten.
Verlopig dus geen dagelijkse updates

Wat voor opleiding ga je volgen Loekos?

Ik vind je updates altijd erg interessant, alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik er nog niet 100% alles van snap. Ik ga binnenkort een artikel schrijven over betting exchange zodat iedereen zich 'in kan lezen' en dus Loekos kan begrijpen.

Volg sinds dit jaar de opleiding Sport en Bewegings-educatie.
Betting exchange klinkt mischien wat vaag maar wanneer je er bekent mee bent is het zo makkelijk/leuk!

0 Vind ik leuk's
[quote]Mensen,
ben de laaste tijd erg druk met m'n nieuwe opleiding dus kan niet elke wedstrijd posten.
Ga wel gewoon met dit systeem door en zou dan ook om de zoveel bets mijn resultaten posten.
Verlopig dus geen dagelijkse updates

Is begrijpelijk Loekos bovendien is een opleiding erg belangrijk voor je toekomst. Hobby's komen daarom op de tweede plaats. Ik merk het wel als je weer wat te vertellen hebt over de bettingexchange. (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Hee Loekos
Leuke thread, alleen jammer dat je niet meer zoveel speelt.
Ik doe dit systeem eigenlijk elke dag en dit gaat bijzonder goed.
Lijkt me leuk om dit samen met je voort te zetten en ideeen uit te wisselen
Zal morgen mijn Picks hier wel neerzetten, als er wat te spelen is
0 Vind ik leuk's
[quote]Hee Loekos
Leuke thread, alleen jammer dat je niet meer zoveel speelt.
Ik doe dit systeem eigenlijk elke dag en dit gaat bijzonder goed.
Lijkt me leuk om dit samen met je voort te zetten en ideeen uit te wisselen
Zal morgen mijn Picks hier wel neerzetten, als er wat te spelen is

Welkom hier op voetbalwedden Dimatto.Als het goed is zal Loekos je wel antwoorden op je voorstel anders is het een slim idee om hem even een pm te sturen. Zo weet je zeker dat je met hem in contact komt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Beste Loekos,
blijkbaar heeft mijn post op het ander forum dus toch opvolging gekregen op dit forum.

Groetjes Brustem
0 Vind ik leuk's
Loekos is momenteel wat minder aanwezig omdat zijn opleiding uiteraard voorrang krijgt.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Kan dit systeem ook via Unibet gespeeld worden ?
De link die naar Betfair loopt klopt niet namelijk want voor mij zijn de termen ook wat onduidelijk.
0 Vind ik leuk's
Beste faithless,
Nee dit systeem gaat niet via Unibet.
Alleen via een exchange zoals Betfair of Betdaq.
0 Vind ik leuk's
ok dank je wel voor je reactie
0 Vind ik leuk's
Beste mensen,

Hier even een reactie vanaf mijn kant.
De laaste tijd heb ik me niet meer bezig gehouden met wedden op sport.
Dit omdat het of en toe goed is te weten dat je ook zonder kan maar vooral omdat mijn school veel tijd vraagt..
Dit systeem is, wanneer de wedstrijden goed gekozen worden zeker winstgevend. Het vergt dus erg veel tijd! (die ik nu dus even niet heb)
Wanneer er vragen zijn kan je mij gewoon pm'en.
Dan zou ik sneller reageren omdat ik niet meer dagelijks op dit forum kom.
Vandaar!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.