Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lokale informatie achterhalen voor je weddenschap

Om lokale informatie te achterhalen is het slim om Google Nieuws te gebruiken.
Zoals je google kan gebruiken voor normale zoekresultaten, maps en afbeeldingen bestaat er ook een nieuws functie.
Zodra je een wedstrijd intikt, bijvoorbeeld Ajax - Feyenoord, vervolgens zoekt en selecteert op nieuws zal Google alle bekende kanalen op het internet af gaan en nieuwsfeitjes van dit duel voor je selecteren.

Dit kan ook individueel op alleen Ajax of Feyenoord, of een bepaalde speler.

Tip om info te achterhalen van clubs uit het buitenland is om de clubnaam te zoeken die gebruikelijk is in het land van herkomst. Wij zeggen Legia Warschau, maar in Polen zeggen ze dit heel anders, Legia Warszawa.
Gebruik dan ook google translate om de club om te zetten naar het land van herkomst en je zoekopdracht in te stellen op die naam. Dan krijg je kranten en/of artikels uit dat betreffende land.
Zoek je namelijk op de Nederlandse of engelse term, dan gaat Google zoeken in Engelse of Nederlands getinte artikels.

Google Nieuws kan echter nog niet gefilterd worden of in chronologische volgorde gezet worden. Je zult dus af en toe door de zoekresultaten moeten scrollen voor up-to-date artikels.
Je wilt namelijk de resultaten hebben die zo dicht mogelijk tegen de speeldatum aanzitten.

Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 1-06-2016 18:38 Hulp en advies
in 1-06-2016 18:38 Hulp en advies
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je idee is leuk, maar dan kun je toch gewoon op de site van de club kijken, van bijvoorbeeld legia warschau. Alleen ga je bijvoorbeeld naar een 3e divisie club uit Rusland, dan is een cursusje Russisch erbij ook geen overbodige luxe. (y)
0 Vind ik leuk's
Dutchdanny, dan krijg je toch niet alle informatie die je dan kan krijgen joh. Koekoek.
0 Vind ik leuk's
Bestaat er geen website waar je kan zien wat lokale bookmakers zijn voor een bepaald land?
Deze bookmakers hebben meestal meer informatie dan de andere bookmakers en hun odds zijn hier dan aan aangepast.

Ik bedoel hiermee, stel dat je een wedstrijd uit Hongarije wil spelen en volgens de Hongaarse bookmaker staat team A aan een odd van 1.50, maar op een andere bookmaker bv SBObet staat de odd op 1.80

Bestaat hier een link van?
Kan eventueel ook interessant zijn naast de informatie die hierboven werd aangehaald.
0 Vind ik leuk's
Zeer interessante topic. Uit lokale kranten haal je vaak heel wat nieuws over blessures en dergelijke.
0 Vind ik leuk's
Goede tip wedbet! Kranten/artikelen zijn vaak veel geschikter voor het betten dan sites van clubs.
0 Vind ik leuk's
Zelf gebruik ik vaak het officiële twitter-account van de clubs als informatiebron. Wedstrijdselecties en dergelijke komen daar vaak het eerste voorbij. Value pakken is toch vaak vooral een kwestie van timing, een kwestie van de odd pakken voordat deze daalt. Het gaat er dus om dat je zo snel mogelijk de juiste info hebt.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
sportgambler:
Bestaat er geen website waar je kan zien wat lokale bookmakers zijn voor een bepaald land?
Deze bookmakers hebben meestal meer informatie dan de andere bookmakers en hun odds zijn hier dan aan aangepast.

Ik bedoel hiermee, stel dat je een wedstrijd uit Hongarije wil spelen en volgens de Hongaarse bookmaker staat team A aan een odd van 1.50, maar op een andere bookmaker bv SBObet staat de odd op 1.80

Bestaat hier een link van?
Kan eventueel ook interessant zijn naast de informatie die hierboven werd aangehaald.


Dan moet je dus opzoek gaan naar de bookmakers die in dat land veel gebruikt worden. Zo is Nordicbet bijvoorbeeld een Scandinavische bookmaker en zullen hun dus een beter beeld hebben van deze competities dan bijvoorbeeld Toto. Als dit is wat je bedoelt!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
sportgambler:
Bestaat er geen website waar je kan zien wat lokale bookmakers zijn voor een bepaald land?
Deze bookmakers hebben meestal meer informatie dan de andere bookmakers en hun odds zijn hier dan aan aangepast.

Ik bedoel hiermee, stel dat je een wedstrijd uit Hongarije wil spelen en volgens de Hongaarse bookmaker staat team A aan een odd van 1.50, maar op een andere bookmaker bv SBObet staat de odd op 1.80

Bestaat hier een link van?
Kan eventueel ook interessant zijn naast de informatie die hierboven werd aangehaald.


Dan moet je dus opzoek gaan naar de bookmakers die in dat land veel gebruikt worden. Zo is Nordicbet bijvoorbeeld een Scandinavische bookmaker en zullen hun dus een beter beeld hebben van deze competities dan bijvoorbeeld Toto. Als dit is wat je bedoelt!


Het is inderdaad dit dat ik bedoel, maar bestaat er geen lijst per land welke bookmaker gebruikt wordt in dat land?
0 Vind ik leuk's
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 3 Jun 2016 om 15:42
Misschien is dit een optie ?
http://www.top100bookmakers.com/countries/

Nee op websites is vaak geen info te halen van de club omdat die niet onderhouden worden
Ligt er ook maar net aan bij welke club je zoekt natuurlijk, maar de meeste feitjes en
Geruchten komen uit kranten.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Misschien is dit een optie ?
http://www.top100bookmakers.com/countries/


Deze website kan inderdaad handig zijn

Op blogabet en andere sites lees je soms ook dat volgens hun local bookmakers de odd lager/hoger ligt.
Wat is dan bv van België de local bookmaker?
Volgens die website is dit Unibet en Bwin
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.