Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Winnen met 7 tot 10 thuiswedstrijden op odds 1,10 tot 1,50

ik speel nu al enkele weken op wedstrijden met een notering van 1.10-1.50 en 7-10 wedstrijden en meestal thuis wedstrijden. Zo kan je op een termijn van 2 maand heel makkelijk meer dan 500 euro winnen door telkens voor 5 euro te spelen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pro-better
Country flagpro-better in 18-10-2013 15:51 Hulp en advies
in 18-10-2013 15:51 Hulp en advies
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geniaal!
Dat hier nog nooit iemand opgekomen is ;-)
0 Vind ik leuk's
pro-better:
ik speel nu al enkele weken op wedstrijden met een notering van 1.10-1.50 en 7-10 wedstrijden en meestal thuis wedstrijden. Zo kan je op een termijn van 2 maand heel makkelijk meer dan 500 euro winnen door telkens voor 5 euro te spelen.

Meen je niet! Hoe briljant, dat de bookmakers nog bestaan. Ik kan mijn ogen haast niet geloven...
Plaats in dit topic maar eens je weddenschappen zoals je ze speelt (als bewijs), ben (en met mij velen hier) écht benieuwd...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Of... nog beter. Plaats je tips op een stake van 5/10 in ons tips systeem en alle berekeningen voor voor je gedaan. Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Doe je 7-10 wedstrijden tegelijk?
0 Vind ik leuk's
Wat een reacties zeg.. Niveau is weer ver te zoeken.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:
Wat een reacties zeg.. Niveau is weer ver te zoeken.

Dus jij vind de OP van dermate hoge kwaliteit dat wij daar wetenschappelijke antwoorden op moeten geven. Wat er gepost is is eigenlijk gewoon de basis van het voetbalwedden. Of ben ik nou gek?
Protip: neem 't niet zo serieus allemaal.
0 Vind ik leuk's
Succes ermee, Jeffrey. Ben benieuwd naar wat je vanavond/morgen speelt. (y)
0 Vind ik leuk's
oconnor94:
Doe je 7-10 wedstrijden tegelijk?
ja
0 Vind ik leuk's
snku:
jeffreythespartaan:
Wat een reacties zeg.. Niveau is weer ver te zoeken.

Dus jij vind de OP van dermate hoge kwaliteit dat wij daar wetenschappelijke antwoorden op moeten geven. Wat er gepost is is eigenlijk gewoon de basis van het voetbalwedden. Of ben ik nou gek?
Protip: neem 't niet zo serieus allemaal.

Doe ik ook niet, word alleen een beetje moe van die topics met reacties etc van dit niveau..
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.