Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Winnen met 7 tot 10 thuiswedstrijden op odds 1,10 tot 1,50

ik speel nu al enkele weken op wedstrijden met een notering van 1.10-1.50 en 7-10 wedstrijden en meestal thuis wedstrijden. Zo kan je op een termijn van 2 maand heel makkelijk meer dan 500 euro winnen door telkens voor 5 euro te spelen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pro-better
Country flagpro-better in 18-10-2013 15:51 Hulp en advies
in 18-10-2013 15:51 Hulp en advies
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@ Depay 22
Je schrijft precies wat er met mij gebeurt op het moment.
Ik heb mijn stortingsgedrag de afgelopen maanden is bekeken en het gaat harder dan je denkt.
Na een verlies direct weer storten om winst te maken of om quite te spelen, dat werkt gewoon niet, raak er aleen maar gefrusteerd door.
Geduld is mijn probleem, ik denk even snel van 5 of 10 euro 150 of 200 te maken, dat werkt totaal niet.
Ik zal met een lagere stack, meer kieskeurig zijn in mijn picks, eens kijken of mijn dat iig minder verlies gaat opleveren en uiteindelijk langzaam winstggevend worden.
0 Vind ik leuk's
depay-22:
Het wordt nu wel allemaal een heel lang verhaal, waarin de rode draad wellicht niet echt te volgen is.
Daarom wil ik een paar dingen nog (extra) benoemen:
- Geen enkele strategie staat garant voor winst (op den lange duur)
- Gebruik ten alle tijden je verstand: zet niet blind in op een wedstrijd op basis van emotie/statistieken --> laat je door mensen informeren / doe zelf research over de wedstrijd.
- Probeer daarom zo laat mogelijk je weddenschap te spelen, tenzij je verwacht dat datgene waar jij value inziet, zal dalen. Zo krijg je meer informatie, zoals de opstelling (waarin je 1. kan zien of er belangrijke spelers afwezig zijn en 2. wat de intenties zijn van het team, aanvallend voetbal of tevreden zijn met een puntje)
- Verstand moet je niet alleen gebruiken voor de onderbouwing van je weddenschap, doe ook eens in de zoveel tijd een check van je gespeelden weddenschappen (en verbeter voor jezelf de punten, waarin je hebt 'gefaald').
- Speel zo weinig mogelijk wedstrijden in je weddenschap. Velen denken: meer wedstrijden in je combi = een hogere odd = een hoger potentieel winbedrag = erg aantrekkelijk.
Echter wordt je winkans kleiner en kleiner naarmate je meer wedstrijden in je combi neemt.
Meer wedstrijden = meer clubs die eventueel zullen kunnen falen. Zo kan een rode kaart of een onterecht gegeven penalty je hele combi verpesten.
Je kan beter een hogere inzet hebben bij een lagere odd, waar je winkans groot is, dan een combi met een hoge odd en een lagere inzet, waar je winkans vele malen kleiner is.
- Ga niet gokken, om te gokken. Soms heb je dagen dat er veel wedstrijden zijn, waar jij veel van verwacht. In dat geval kan je óf op veel wedstrijden inzetten óf je selecteert uit die 'goede' wedstrijden de allerbeste weddenschappen. Er zijn ook dagen dat er weinig potentiële wedstrijden zijn, sla dan gewoon is een dag over.
- Gok niet op basis van de odd, een odd is eigenlijk nietszeggend. Het geeft alleen aan wat de bookie verwacht wat betreft de winkansen voor iedere ploeg, óf wat de bookie ons, de gokkers, probeert te laten denken.
- Daarom: gok op basis van de value. Zet daarbij niet vol in (lees high stake) op wedstrijden met value.
In mijn menig zit morgen de value op 1X bij Milan - Barca, echter is normaal gesproken de winkans voor Barca groter. Maar ik ga niet gelijk high stake spelen op 1X, vandaar dat ik maar een low stake speel op deze value.

Verstandige post, ik heb je highlights er nog even uitgehaald.
Ik sta er ook helemaal achter.
De reden dat ik alleen maar (paid) tippers volgt is staat dikgedrukt in jou stuk. Ik heb de info niet maar de tippers wel, blijkt ook uit hun ROI.
Maar ook voor tippers geldt blijf ze checken, want sommige zijn op een gegeven moment niet zo scherp meer en dan is het tijd om afscheid van ze te nemen.
Ik ben nu al een paar jaar bezig met wedden en heb inmiddels een leuke BR opgebouwd, maar alleen door tippers te volgen, gedisciplineerd en door mijn unitsize stapje voor stapje te verhogen.
Uiteraard heb ik ook wel eens een rood maandje gehad, maar de lijn gaat gewoon gestaag omhoog. Ik hou dan ook alles bij in een sheet en kan dus op elk moment checken wat wel of niet goed gaat.
Af en toe pak ik er een nieuwe tipper bij en die test ik een tijdje met low stakes, mocht het wat zijn dan verhoog ik de unitsize op de tipper, zo niet dan neem ik afscheid. Zo hou ik ook een continue goede stroom van tips.
Dit even als aanvulling op jou nuttige post! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.